Αποζημιώσεις διεκδικούν οι κοινοπραξίες οδικών αξόνων, λόγω πτώσης εσόδων από τα διόδια

Οι κοινοπραξίες οδικών αξόνων έδειξαν τις προθέσεις τους να διεκδικήσουν αποζημιώσεις λόγω της ζημιάς που τους έχει προκαλέσει ο περιορισμός της κυκλοφορίας

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
τέλη κυκλοφορίας

Ο κορωνοϊός έκανε την κυβέρνηση να επιβάλει τον περιορισμό της κυκλοφορίας και όπως είναι λογικό, αυτό είχε ως αποτέλεσμα την κατακόρυφη πτώση της κίνησης των αυτοκινήτων στους οδικούς άξονες της χώρας.

Διαβάστε επίσης: “Πολεμικές αποζημιώσεις” ζητούν οι κοινοπραξίες οδικών αξόνων

Όπως είναι λογικό για τις ίδιες τις κοινοπραξίες, σύμφωνα με το ρεπορτάζ της εφημερίδας “Καθημερινή”, καταθέτουν κοινοποιήσεις της πτώσης των εσόδων τους από τα διόδια, ενεργοποιώντας την διαδικασία υπολογισμού αποζημιώσεων που προβλέπουν οι συμβάσεις τους. Μία από αυτές, η “Αττική Οδός” επιθυμεί χρονική επέκταση της σύμβασης παραχώρησης.


Από την άλλη, αυτή την στιγμή από το υπουργείο δεν έχει υπάρξει κάποια αντίδραση, με την συζήτηση να αναμένεται να ξεκινήσει μετά το πέρας της πανδημίας.

Η πτώση στην κυκλοφορία λόγω των περιοριστικών μέτρων που επέβαλε η κυβέρνηση είναι τεράστια και φτάνει στο 70%, ίσως και να το ξεπερνάει αν υπολογιστούν και οι ημέρες του Πάσχα (οι παραχωρησιούχοι σταμάτησαν συντονισμένα να δίνουν ακριβή στοιχεία για την πτώση της κυκλοφορίας).

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της «Καθημερινής», μέχρι στιγμής έχουν αποστείλει κοινοποιήσεις η Νέα Οδός, η Κεντρική Οδός, η Ολυμπία Οδός, η Γέφυρα Α.Ε. και η Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου, ενώ έπεται η Αττική Οδός και ο Μορέας. Όσο για την οικονομική ζημία, αυτή ποικίλλει ανάλογα με την κυκλοφορία, εκτιμώμενη στα 2-5 εκατ. ευρώ τον μήνα ανάλογα με τον αυτοκινητόδρομο.

Μένει να δούμε πως θα εξελιχθεί αυτή η ιστορία και ποια θα είναι η θέση του δημοσίου απέναντι στις εταιρείες.

Πηγή: Καθημερινή

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Μιχάλης έχει σπουδάσει Δημοσιογραφία και Διεύθυνση Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων. Η επαγγελματική του ενασχόληση με τον ειδικό τύπο του αυτοκινήτου ξεκίνησε με την αυγή της νέας χιλιετίας και έκτοτε δεν σταμάτησε, καθώς έχει εργαστεί στα μεγαλύτερα περιοδικά και sites του χώρου, ενώ έχει οδηγήσει περισσότερα από 2.000 αυτοκίνητα στα 20+ χρόνια της επαγγελματικής του καριέρας! Λατρεύει τα αυτοκίνητα σε κάθε... κλίμακα και όταν δεν ασχολείται με αυτά, δημιουργεί videos και παίζει κιθάρα.

E-mail: [email protected]