Ο κύριος Emilio Herrera, επικεφαλής λειτουργίας της Kia δήλωσε στην έγκριτη εφημερίδα Automotive News Europe πως “μία ηλεκτρική έκδοση του Kia Picanto (διαβάστε εδώ την αναλυτική δοκιμή του Kia Picanto X-Line) θα είναι μεγάλη πρόκληση για εμάς, αλλά αργά ή γρήγορα θα πρέπει να το κατασκευάσουμε”.
Κάτι απολύτως λογικό λέμε εμείς, καθώς οι εταιρείες αυτοκινήτου φαίνεται να αναπροσαρμόζουν τα σχέδιά τους, όσον αφορά τα αυτοκίνητα πόλης, τα οποία είναι προϊόντα που τους φέρνουν λίγα έσοδα και οι αυστηρές προδιαγραφές ρύπων τα κάνουν ακόμη πιο ασύμφορα για αυτές, καθώς πρέπει να τα εφοδιάσουν με νέες τεχνολογίες που κοστίζουν ακριβά.
Το στοίχημα λοιπόν τόσο για την Kia όσο και για τις υπόλοιπες μάρκες, είναι να μπορέσουν να μειώσουν το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων πόλης, ώστε και ελκυστικά να είναι για τον αγοραστή και προσοδοφόρα για αυτές.
Αξίζει να σημειώσουμε πάντως πως σύμφωνα με έρευνα του JATO τα αυτοκίνητα πόλης και τα μικρά αυτοκίνητα μαζί, έχουν μερίδιο 26% από τις συνολικές πωλήσεις στην Ευρώπη. Με δεδομένη λοιπόν την επιθυμία της κορεάτικης μάρκας να έχει ηλεκτρικό μοντέλο σε κάθε κατηγορία, δεν βλέπουμε το λόγο να μην δούμε και ένα ηλεκτροκίνητο Picanto.
Αυτή την στιγμή στην γκάμα της Kia υπάρχουν τα ηλεκτρικά Soul και Niro και με τη μάρκα να θέσει στόχο τις 20.000 πωλήσεις ηλεκτρικών φέτος στην Ευρώπη, νούμερο που θέλει να διπλασιάσει το 2020, σύμφωνα πάντα με τα λεγόμενα του Emilio Herrera.