Aston Martin: Ο εξηλεκτρισμός της αυτοκίνησης δεν είναι η απάντηση

"Ο εξηλεκτρισμός της αυτοκίνησης δεν είναι η απάντηση μακροπρόθεσμα, αλλά ένα ακόμη στάδιο προς τα μηδενικά καύσιμα". Τάδε έφη Marek Reichmann, "Επικεφαλής Δημιουργικού" της Aston Martin.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Ο Επικεφαλής Δημιουργικού (Chief Creative Officer) της Aston Martin, Marek Reichmann, παραχώρησε συνέντευξη στο Αυστραλιανό “Drive” και είπε πολλά και ενδιαφέροντα πράγματα. Το σημαντικότερο από αυτά είναι η προσέγγισή του για την ηλεκτροκίνηση και το μέλλον της αυτοκίνησης γενικότερα. Σύμφωνα με τα λεγόμενά του η ηλεκτροκίνηση δεν είναι «η απάντηση» στην κινητικότητα με μηδενικές εκπομπές ρύπων μακροπρόθεσμα. Αντίθετα, την βλέπει ως ένα ακόμη βήμα στο ταξίδι προς τα «μηδενικά καύσιμα», όπως τα βιοκαύσιμα και το υδρογόνο.

Ο κ. Reichmann ήταν στην Αυστραλία για να παρευρεθεί στο Αυστραλιανό Grand Prix της Formula 1 και να παρουσιάσει το νέο supercar της Aston Martin, ονόματι Valhalla στα τοπικά μέσα ενημέρωσης. Πάμε να δούμε τι δήλωσε μεταξύ άλλων στους δημοσιογράφους του “Drive”.

«Η ηλεκτροκίνηση δεν είναι η απάντηση… είναι ένα στάδιο στο ταξίδι μας προς τα μηδενικά καύσιμα, αλλά δεν είναι η απάντηση. Δεν θα μπορέσετε ποτέ να επαναφορτίσετε ένα EV σε δύο λεπτά όπως ανεφοδιάζετε τώρα. Η ευκολία δεν θα είναι ποτέ εκεί. Επιπροσθέτως, υπάρχουν οι πρώτες ύλες που απαιτούνται για την παραγωγή αρκετών μπαταριών για τον αριθμό των αυτοκινήτων που παράγουμε σήμερα. Αυτή τη στιγμή παράγονται πολλά εκατομμύρια αυτοκίνητα κάθε χρόνο. Από πού θα προέρχονται τα ορυκτά για αυτές τις μπαταρίες; Μετά πρέπει να σκεφτούμε τα εθνικά δίκτυα υποδομής ηλεκτρικής ενέργειας. Οι σταθμοί φόρτισης δεν είναι η λύση, ούτε η οικιακή φόρτιση στα υπάρχοντα δίκτυα. Βλέπω τους κινητήρες εσωτερικής καύσης να ζουν όσο περισσότερο μπορούν και όσο το επιτρέπει η νομοθεσία, γιατί υπάρχουν πελάτες που αγαπούν και θέλουν αυτού του είδους τα αυτοκίνητα. Και μόλις φτάσουμε βαθύτερα σε μηδενικά καύσιμα, τότε υπάρχουν περισσότερες πιθανότητες να επιβιώσει μια μονάδα εσωτερικής καύσης. Τα βιοκαύσιμα ή το υδρογόνο προσφέρουν πιθανές λύσεις για αυτό».

Τα λόγια του κυρίου Reichmann μοιάζουν “οξυγόνο” για τους οπαδούς των αυτοκινήτων με θερμικό κινητήρα. Από την άλλη οι οπαδοί της ηλεκτροκίνησης ίσως θεωρήσουν πως πίσω από αυτά τα λόγια κρύβονται συμφέροντα και προσωπικά “θέλω” του ίδιου και της εταιρείας για την οποία εργάζεται. Σε κάθε περίπτωση, αν θέλετε, μπορείτε να διαβάσετε ολόκληρη την πρωτότυπη συνέντευξη εδώ.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Μιχάλης έχει σπουδάσει Δημοσιογραφία και Διεύθυνση Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων. Η επαγγελματική του ενασχόληση με τον ειδικό τύπο του αυτοκινήτου ξεκίνησε με την αυγή της νέας χιλιετίας και έκτοτε δεν σταμάτησε, καθώς έχει εργαστεί στα μεγαλύτερα περιοδικά και sites του χώρου, ενώ έχει οδηγήσει περισσότερα από 2.000 αυτοκίνητα στα 20+ χρόνια της επαγγελματικής του καριέρας! Λατρεύει τα αυτοκίνητα σε κάθε... κλίμακα και όταν δεν ασχολείται με αυτά, δημιουργεί videos και παίζει κιθάρα.

E-mail: mdiveris@traction.gr