Aston Martin Vantage F1 Edition. Νέα έκδοση με άρωμα F1

Η Aston Martin επιστρέφει φέτος στην Formula 1 έπειτα από εξήντα χρόνια και το γιορτάζει με την έκδοση δρόμου Vantage F1 για το ομώνυμο μοντέλο της.

Βρείτε μας στο
Aston Martin Vantage F1 Edition 2021

Η νέα Aston Martin Vantage F1 Edition που παρουσιάστηκε επίσημα από τους Βρετανούς έρχεται για να τοποθετηθεί στην κορυφή της γκάμας του βρετανικού σπορ coupe και ως το πιο φιλικό προς τις πίστες μοντέλο της σειράς που έχουμε δει μέχρι σήμερα. Είναι επίσης και ένας καλοδεχούμενος τρόπος για να εξαργυρώσουν οι Βρετανοί την έξτρα απήχηση που θα αποκτήσουν από την εμπλοκή τους στο κορυφαίο πρωτάθλημα ταχύτητας στον κόσμο τόσο με τη συμμετοχή τους ως κατασκευαστής όσο και σαν επίσημος προμηθευτής Safety και Medic Cars.

Διαβάστε επίσης – Aston Martin: Εκδόσεις “007” για DBS Superleggera και Vantage

Όπως αναφέρει η Aston Martin στη σχετική ανακοίνωση τα περισσότερα από τα στοιχεία και τις μετατροπές που βλέπουμε στην Vantage Safety Car της Formula 1 έχουν μεταφερθεί και στην νέα ειδική έκδοση δρόμου της Vantage που είναι διαθέσιμη ως coupe αλλά και σαν roadster.

Ο τετράλιτρος V8 με τους δύο υπερσυμπιεστές εξάτμισης έχει κερδίσει 25 ίππους έναντι των υπόλοιπων εκδόσεων ανεβάζοντας την απόδοση του στους 535 ίππους συνολικά με τη μέγιστη τιμή της ροπής να παραμένει στα 685 Nm αλλά να διατηρείται για μεγαλύτερο εύρος στροφών. Το λογισμικό του 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου έχει αναβαθμιστεί για ταχύτερες αλλαγές στα ανεβάσματα και τα κατεβάσματα.

Τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 3,6 δευτερόλεπτα, στα 3,7 για το roadster, και η τελική φτάνει στα 314 και 305 χλμ./ώρα αντίστοιχα.

Τόσο η ανάρτηση όσο και το σύστημα διεύθυνσης έχουν επίσης βελτιωθεί, ενώ βελτιωμένη παρουσιάζεται και η στιβαρότητα του εμπρός μέρους. Τα πίσω ελατήρια είναι νέα και πιο σκληρά και το σύστημα διεύθυνσης προσφέρει τώρα ακόμη περισσότερη πληροφόρηση για την διαθέσιμη πρόσφυση, ενώ είναι και πιο άμεσο.

Οι τροχοί έχουν επίσης κερδίσει μία ίντσα και φτάνουν τώρα στις 21 ίντσες για πρώτη φορά σε Vantage ενώ και τα ελαστικά με το χαμηλότερο προφίλ έχουν εξελιχθεί σε συνεργασία με την Pirelli.

Βελτιώσεις έχουμε και στην αεροδυναμική απόδοση με την Vantage F1 να παράγει 200 περίπου κιλά κάθετης δύναμης επιπλέον των υπόλοιπων εκδόσεων στην τελική της ταχύτητα. Η μεγάλη και ελαφρώς παράταιρη αεροτομή είναι η πιο εμφανής αλλαγή σε συνδυασμό με νέο σπλίτερ στον εμπρός προφυλακτήρα, νέους αεραγωγούς αλλά και βελτιώσεις στη διαχείριση του αέρα που περνά κάτω από το αυτοκίνητο.

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr