Το Audi e-tron GT quattro είναι το entry level μοντέλο της γνωστής ηλεκτρικής GT σειράς της γερμανικής εταιρείας, όμως σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να θεωρηθεί ως βασική έκδοση, όπως έχουμε συνηθίσει να αναφερόμαστε σε μοντέλα χαμηλότερων κατηγοριών γιατί, αν μη τι άλλο, οι προδιαγραφές του είναι εντυπωσιακές.
Διαβάστε επίσης: To Audi για όλες τις περιστάσεις – Με έως 367 ίππους
Το αμιγώς ηλεκτρικό σεντάν αποδίδει 503 ίππους ενώ στη λειτουργία Launch Control η ισχύς φτάνει τους 585 ίππους. Με μικτή χωρητικότητα μπαταρίας 105 kWh (ωφέλιμη 97 kWh) και αυτονομία έως 601 χλμ., το Audi e-tron GT quattro μπορεί να αποτελέσει και το ιδανικό όχημα και για ταξίδι καθώς προσφέρει και εντυπωσιακή απόδοση φόρτισης, φτάνοντας έως και τα 320 kW.
Το παραπάνω σημαίνει ότι απαιτούνται μόνο σύντομες στάσεις για φόρτιση καθώς μπορούν να ανακτηθούν περίπου 285 χιλιόμετρα αυτονομίας σε μόλις δέκα λεπτά. Η μέγιστη ισχύς φόρτισης της μπαταρίας υψηλής τάσης μπορεί να επιτευχθεί σε μεγαλύτερο εύρος θερμοκρασιών, ενώ ο προγραμματιστής διαδρομών e-tron προετοιμάζει αυτόματα το σύστημα αποθήκευσης ενέργειας, εξασφαλίζοντας έτσι την καλύτερη δυνατή απόδοση φόρτισης.
Διαβάστε επίσης: Η “καλοστημένη” απάτη με μεταχειρισμένα Audi – Μήνυση από την επίσημη εταιρεία
Η φιλοσοφία Audi Gran Turismo αντικατοπτρίζεται όχι μόνο στην ικανότητα του μοντέλου να διανύει μεγάλες αποστάσεις, αλλά και στην εντυπωσιακή σχεδιαστική του γλώσσα. Οι ευμεγέθεις τροχοί, η κομψή σιλουέτα τύπου coupé και το μεγάλο μεταξόνιο διαμορφώνουν σπορ αναλογίες και ο χαμηλός συντελεστής οπισθέλκουσας 0,24 εξασφαλίζει χαμηλά επίπεδα θορύβου και μια αθόρυβη και ευχάριστη οδηγική εμπειρία.
Στο μπροστινό μέρος, η ανεστραμμένη μάσκα Singleframe είναι στο χρώμα του αμαξώματος, ενώ στο πίσω μέρος, ο κομψά σχεδιασμένος διαχύτης με τα κάθετα πτερύγια προσδίδει ένα ισχυρό, δυναμικό τελείωμα.
Η μπαταρία υψηλής τάσης, η οποία είναι τοποθετημένη στο κάτω μέρος του αμαξώματος, διαθέτει συστοιχίες με στρατηγικά διαμορφωμένες εσοχές που λειτουργούν ως χώροι για τα πόδια, προσφέροντας γενναιόδωρη ευρυχωρία για όλους τους επιβάτες. Ο οδηγός και ο συνοδηγός ταξιδεύουν, απολαμβάνοντας την άνεση που προσφέρουν σε μεγάλες αποστάσεις τα ρυθμιζόμενα σε οκτώ κατευθύνσεις καθίσματα, τα οποία διαθέτουν ενσωματωμένα προσκέφαλα. Η πλάτη του πίσω καθίσματος αναδιπλώνεται μερικώς ή πλήρως, διευκολύνοντας τη μεταφορά αντικειμένων στον χώρο αποσκευών των 405 λίτρων. Επιπλέον, υπάρχει εμπρός αποθηκευτικός χώρος 77 λίτρων κάτω από το καπό.
Το έξυπνο σύστημα τετρακίνησης quattro κατανέμει τη ροπή μεταξύ του εμπρός και του πίσω άξονα μεταβλητά και με αστραπιαία ταχύτητα, εξασφαλίζοντας βέλτιστη πρόσφυση σε ένα ευρύ φάσμα συνθηκών. Για να το πετύχει αυτό, αναλύει την οδηγική κατάσταση και προσαρμόζει ανάλογα την κατανομή της ισχύος. Ο ακριβής έλεγχος της μετάδοσης επιτυγχάνεται μέσα σε χιλιοστά του δευτερολέπτου. Το Audi e-tron GT quattro είναι περίπου 30 κιλά ελαφρύτερο από το S e-tron GT quattro – γεγονός που επιδρά θετικά τόσο στη δυναμική συμπεριφορά του οχήματος όσο και στην αποδοτικότητα.
Με πολύ πλούσιο επίπεδο στάνταρ εξοπλισμού το e-tron GT quattro αναμένεται να κυκλοφορήσει στην Ελλάδα τον ερχόμενο Σεπτέμβριο, ενώ η τιμή του ξεκινά από τα 109.980 ευρώ.