Το αμιγώς ηλεκτρικό Audi e-tron GT quattro είναι το κορυφαίο ηλεκτρικό και σπορ μοντέλο της Audi από το 2021, συνδυάζοντας επιβλητική σχεδίαση, ισχυρές επιδόσεις και δυναμικό χειρισμό. Όλες οι νέες εκδόσεις του e-tron GT έχουν βελτιωθεί σημαντικά όσον αφορά την αυτονομία, την απόδοση, τη φόρτιση και την οδική συμπεριφορά σύμφωνα με τους Γερμανούς και τώρα είναι διαθέσιμες για παραγγελία και στην ελληνική αγορά.
Διαβάστε επίσης: H Audi παρέδωσε 1,7 εκατ. αυτοκίνητα το 2024!
Το σπορ S e-tron GT κάνει το ντεμπούτο του με ισχύ έως 679 ίππους (στη λειτουργία Launch Control). Ενώ το νέο RS e-tron GT προσφέρει έναν απαράμιλλο συνδυασμό άνεσης και δυναμικής οδήγησης, με το εξωτερικό και το εσωτερικό του να αποπνέουν έναν αδιαμφισβήτητο σπορ χαρακτήρα.
Με το RS e-tron GT Performance, η Audi παρουσιάζει το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο υψηλών επιδόσεων RS. Με μέγιστη ισχύ έως 925 ίππων (στη λειτουργία Launch Control), διαθέτει μοναδικά σχεδιαστικά στοιχεία και αποτελεί το πιο ισχυρό μοντέλο παραγωγής που έχει κατασκευάσει ποτέ η Audi.
Διαβάστε επίσης: Ήρθαν τα νέα Audi A3 Sportback και allstreet Plug-in Hybrid (+τιμές)
Οι σύγχρονοι ηλεκτροκινητήρες στον μπροστινό άξονα του S e-tron GT και του RS e-tron GT αποδίδουν ισχύ 239 ίππων ο καθένας. Τα τρία μοντέλα είναι πιο αποδοτικά και ενεργειακά, ενώ διαθέτουν επίσης σημαντικές αυξήσεις στην ισχύ και βελτιωμένη επιτάχυνση.
Η μέγιστη συνολική ισχύς του κινητήριου συστήματος στο S e-tron GT είναι 592 hp ίπποι. Το RS e-tron GT φτάνει σε μέγιστη ισχύ τους 775 ίππους (570 kW) και το RS e-tron GT performance αποδίδει 843 ίππους. Στη λειτουργία Launch Control, η ισχύς μπορεί να φτάσει έως και τους 680 ίππους στο S e-tron GT, 857 ίππους στο RS e-tron GT και τους 925 ίππουε στο RS e-tron GT Performance.
Παρά τη σημαντική αύξηση της ισχύος, η Audi κατάφερε να μειώσει το βάρος του ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα κατά περίπου δέκα κιλά, επανασχεδιάζοντας εξαρτήματα και βελτιστοποιώντας το σύστημα ψύξης. Οι Γερμανοί ενίσχυσαν επίσης τον άξονα μετάδοσης κίνησης στο κινητήριο σύστημα για να διασφαλίσουν την ομαλή κατανομή ισχύος και επεξεργάστηκαν περαιτέρω τα ηλεκτρονικά που είναι υπεύθυνα για τη διανομή της τετρακίνησης.
Και τα τρία μοντέλα: χαρακτηρίζονται για τις εξαιρετικές επιδόσεις τους: το S e-tron GT επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 3,6 δευτερόλεπτα (3,4 δλ. με το Launch Control), το RS e-tron GT σε 3,1 δευτερόλεπτα (2,8 δλ. με το Launch Control) και το RS e-tron GT Performance σε μόλις 2,9 δευτερόλεπτα (2,5 δλ. με το Launch Control). Το S e-tron GT φτάνει σε τελική ταχύτητα τα 245 χλμ./ώρα, ενώ τα RS μοντέλα έχουν τελική ταχύτητα 250 χλμ./ώρα.
Παράλληλα, η Audi μείωσε ελαφρώς το βάρος της μπαταρίας υψηλής τάσης (HV) ενώ ταυτόχρονα αύξησε την ενεργειακή της πυκνότητα. Το βάρος έχει μειωθεί κατά εννέα κιλά στα συνολικά 625 και η ενεργειακή της χωρητικότητα είναι 105 kWh (καθαρά: 97 kWh).
Η ενέργεια που διατίθεται στη νέα οικογένεια e-tron GT μέσω της ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση έχει επίσης αυξηθεί από 290 στα 400 kW. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει χειροκίνητη ή αυτόματη ανάκτηση μέσω του MMI καθώς και να την ελέγξει σε τρία επίπεδα χρησιμοποιώντας τα χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων.
Η Audi αύξησε επίσης τη μέγιστη ισχύ φόρτισης κατά 50 kW, συνολικά στα 320 kW. Υπό ιδανικές συνθήκες, η μπαταρία υψηλής τάσης των μοντέλων e-tron GT μπορεί να φορτίσει από 10 έως 80% σε μόλις 18 λεπτά σε σταθμό φόρτισης υψηλής ισχύος (HPC). Σε μόλις 10 λεπτά, η μπαταρία επαναφορτίζεται για αυτονομία έως και 280 χιλιόμετρα. Κατά το πρότυπο WLTP η αυτονομία φτάνει έως και τα 605 χλμ. για το S e-tron GT, έως τα 593 χλστ. για το RS e-tron GT και έως τα 584 χλμ. για το RS e-tron GT Performance.
Τα νέα μοντέλα e-tron GT θα κυκλοφορήσουν στην Ελλάδα στις αρχές Ιουνίου και είναι διαθέσιμα για παραγγελία στις παρακάτω τιμές:
-S e-tron GT quattro 592 hp: 134.980 ευρώ
-RS e-tron GT quattro 775 hp: 162.980 ευρώ
-RS e-tron GT Performance quattro 843 hp: 173.980 ευρώ