Οι εκδόσεις S για το αμιγώς ηλεκτρικό e-tron φέρουν αρκετές αλλαγές έναντι των στάνταρ εκδόσεων του ηλεκτρικού SUV της Audi. Πιο σημαντική από αυτές είναι η αύξηση της ισχύος με την… μετακόμιση του ισχυρότερου ηλεκτρικού κινητήρα από τον πίσω στον εμπρός άξονα και την τοποθέτηση δύο μικρότερων στον πίσω, κάτι που αυξάνει τον συνολικό αριθμό των ηλεκτρικών κινητήρων στους τρεις. Στο αισθητικό κομμάτι οι αλλαγές εντοπίζονται στους ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες εμπρός και πίσω αλλά και στον πίσω διαχύτη, ενώ φαρδύτεροι είναι και οι θόλοι των τροχών.
Στην στάνταρ έκδοση 55 το Audi e-tron αποδίδει 360 ίππους και 561 Nm ροπής με τα νούμερα να φτάνουν στους 407 ίππους και στα 664 Nm ροπής στη λειτουργία boost, διαθέσιμα για 8 δευτερόλεπτα.
Η έκδοση S με τους τρεις ηλεκτροκινητήρες της έρχεται να φουσκώσει και άλλο τα παραπάνω νούμερα με την δύναμη και τη ροπή να φτάνουν στη λειτουργία boost, στους 503 ίππους και τα 973 Nm ροπής! Έτσι τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 4,5 δευτερόλεπτα με boost (5,7 δεύτερα στην έκδοση 55), ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 210 χλμ./ώρα 10 περισσότερα έναντι του “απλού” e-tron. Χωρίς το boost η μέγιστη ισχύς ανέρχεται στους 435 ίππους και η ροπή στα 808 Nm.
Αλλαγές στην χωρητικότητα της μπαταρίας των 95 kWh που φέρουν και οι στάνταρ εκδόσεις, δεν ανακοινώνονται από την Audi, ούτε προς το παρόν και η αυτονομία των e-tron S. Στο “55” η αυτονομία να ανέρχεται έως και τα 446 χιλιόμετρα κατά το πρότυπο WLTP. Παράλληλα, και παρά τους φαρδύτερους θόλους των τροχών κατά 23 χλστ., ο εντυπωσιακός αεροδυναμικός συντελεστής οπισθέλκουσας του S Sportback έχει αυξηθεί ελάχιστα έναντι του στάνταρ μοντέλου στο 0,26 (από 0,25), ενώ στο SUV ανέρχεται στο 0,28. Και στις δύο περιπτώσεις με τους προαιρετικούς καθρέπτες-κάμερες.
Υπό κανονικές συνθήκες τα ηλεκτρικά μοτέρ των e-tron S κινούν μόνο τους πίσω τροχούς με τον μεγαλύτερο εμπρός ηλεκτροκινητήρα να ενεργοποιείται μόνο όταν οι συνθήκες για περισσότερη δύναμη το απαιτούν. Τα δύο πίσω ηλεκτρικά μοτέρ, που έχουν τοποθετηθεί στον ίδιο άξονα, μπορούν με τη λειτουργία τους να προσομοιώσουν τον τρόπο που μοιράζει ένα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης τη ροπή μεταξύ των δύο τροχών, φέρνοντας έτσι το σύστημα quattro της Audi και την ηλεκτρική εποχή. Η διαφορά μεταξύ της ροπής που μεταφέρεται στους δύο τροχούς μπορεί να φτάσει έως και τα 220 Nm.
Η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη αερανάρτηση της Audi που ρυθμίζεται και ως προς το ύψος αποτελεί μέρος του στάνταρ εξοπλισμού και χαμηλώνει το e-tron έως και 26 χλστ. όταν οδηγείται με υψηλές ταχύτητες, με την απόσταση να αυξάνεται όταν ο οδηγός επιλέγει το πρόγραμμα εκτός δρόμου. Στον στάνταρ εξοπλισμό τα e-tron S φέρουν ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών με τις διαθέσιμες επιλογές να φτάνουν έως και τις 22 ίντσες, ενώ η Audi δίνει και τη δυνατότητα πιο εκκεντρικής βαφής για κάποια από τα μέρη του προφυλακτήρα.