Audi: Με V8 κινητήρα βενζίνης και 507 ίππους τα SQ7 και SQ8

Με V8 κινητήρες βενζίνης θα προσφέρονται στην Ευρώπη οι κορυφαίες εκδόσεις των Audi SQ7 και SQ8 που ήταν διαθέσιμες μόνο ως diesel.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Audi SQ7 και SQ8 νέος V8 κινητήρας βενζίνης 2020

Η Audi εμπλουτίζει τη γκάμα των κορυφαίων SQ7 και SQ8 προσθέτοντας στους διαθέσιμους κινητήρες diesel και το ισχυρό V8 μηχανικό σύνολο βενζίνης των τεσσάρων λίτρων με τα δύο turbo.

Το τετράλιτρο 8κύλινδρο μοτέρ αποδίδει 507 ίππους και 770 Nm ροπής, νούμερα που προσφέρουν καταιγιστικές επιδόσεις στα δύο μοντέλα της Audi για τα δεδομένα της κατηγορίας. Τα 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνονται σε 4,1 δευτερόλεπτα και η τελική περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Ενδεικτικό των δυνατοτήτων του μοτέρ είναι και η ρεπρίζ που ανακοινώνουν οι Γερμανοί για τα 80-120 χλμ./ώρα για τα οποία τα δύο Audi χρειάζονται μόλις 3,8 δευτερόλεπτα. Η δύναμη φτάνει και στους τέσσερις τροχούς μέσω του συστήματος quattro και ενός αυτόματου tiptronic κιβωτίου 8 σχέσεων.

Για να κρατήσει την κατανάλωση του σε λογικά επίπεδα όταν ο οδηγός δεν αναζητά και τους 507 ίππους, ο προηγμένος 8κύλινδρος της Audi φέρει και σύστημα που απενεργοποιεί τους μισούς κυλίνδρους του. Φέρει παράλληλα και δύο πεταλούδες στο σύστημα εξαγωγής του, οι οποίες φροντίζουν να αλλάζουν τη χροιά και την ένταση του ήχου ανάλογα με τις ορέξεις και την περίσταση.


Τόσο το SQ7 όσο και το SQ8 φέρουν στον στάνταρ εξοπλισμό τους ηλεκτρονικά ελεγχόμενη αερανάρτηση αλλά και ενεργητική τετραδιεύθυνση, ενώ στον εξοπλισμό περιλαμβάνεται και διαφορικό στον πίσω άξονα. Την πέδηση αναλαμβάνει ένα σύστημα με εμπρός δίσκους διαμέτρου 400 χλστ.

Τα Audi SQ7 και SQ8 θα είναι διαθέσιμα στην Ευρώπη στις αρχές του ερχόμενου Φθινοπώρου με την τιμή τους στη Γερμανία να ανέρχεται στα 93.287 και 101.085 ευρώ αντίστοιχα.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]