Audi R8 V10 Decennium: Ειδική έκδοση με επετειακό σκοπό

Η Audi αποφάσισε να γιορτάσει τη συμπλήρωση 10 ετών του κινητήρα V10, με μια ειδική έκδοση του Audi R8 V10 η οποία φέρει την κωδική ονομασία “Decennium”

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Η Audi είχε πάντα καλή σχέση με τις… λατινογενείς ονομασίες, όπως έδειξε και η ευρεία χρήση του όρου “Quattro”. Αυτή τη φορά, τα φώτα πέφτουν στη λέξη “Decenniumη οποία αποτελεί τη λατινική μετάφραση της δεκαετίας (decade). Αυτό δε συνέβη κατά τύχη, αφού πριν από μία δεκαετία οι Γερμανοί παρουσίασαν την έκδοση του V10 κινητήρα που εφοδιάζει το Audi R8.

Παράλληλα με την έναρξη πωλήσεων του νέου Audi R8, η Audi αποφάσισε να λανσάρει μια, αποκλειστικά coupé, ειδική έκδοση του εντυπωσιακού της supercar. Το Audi R8 V10 Decennium θα διαθέτει πινελιές που το διαφοροποιούν από τα υπόλοιπα R8, σε κάθε τομέα. Όσον αφορά στην εξωτερική εμφάνιση, το αυτοκίνητο θα διατίθεται αποκλειστικά σε ματ Daytona Grey χρωματισμό. Το εμπρός σπόιλερ, οι πλευρικές ποδιές και ο διαχύτης έχουν μαύρο χρώμα, ενώ το αυτοκίνητο εφοδιάζεται με τροχούς 20 ιντσών. Μαύρος είναι ο χρωματισμός και στο εσωτερικό, όπου ξεχωρίζει το λογότυπο “Decenniumστην κεντρική κονσόλα και τις πόρτες.

Καθώς Audi R8 και υψηλές επιδόσεις πάνε μαζί, το τετρακίνητο γερμανικό supercar διαθέτει ατμοσφαιρικό κινητήρα 5.2 FSI, με ισχύ 620 ίππων και μέγιστη ροπή που φτάνει στα 580 Nm. Οι επιδόσεις είναι έως και ανατριχιαστικές, καθώς το αυτοκίνητο έχει επιτάχυνση 0-100 σε 3,1΄΄ και τελική ταχύτητα 331 χλμ./ώρα.


Το Audi R8 V10 Decennium θα παραχθεί σε μόλις 222 αντίτυπα, το καθένα από τα οποία θα φέρει ειδικό λογότυπο ανάλογα με τη σειρά παραγωγής του. Η πώλησή του στη Γερμανία θα ξεκινήσει την άνοιξη, ενώ η τιμή του θα είναι, προφανώς όχι συμπτωματικά, 222.000 ευρώ.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Γεννήθηκε το 1985 στην Αθήνα. Σπούδασε Φιλοσοφία και Ιστορία Επιστημών στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έκανε μεταπτυχιακό στην "Ιστορία και Φιλοσοφία Επιστημών και Τεχνολογίας" (Πανεπιστήμιο Αθηνών και Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο) και ολοκλήρωσε τις σπουδές του με MA στις Ευρωπαϊκές Σπουδές Κοινωνίας, Επιστήμης και Τεχνολογίας (ESST). Από το 2004, έχει συνεργαστεί με περιοδικά και ιστοσελίδες αυτοκινήτου ως συντάκτης, ενώ ήταν μέλος του Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις από το 2004 έως το 2017. Εντάχθηκε στη δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής και του TractioN Magazine το 2013.

E-mail: [email protected]