Η Audi έχει βάλει έναν στόχο, να γίνει η πρώτη εταιρεία που συμμετέχει στον απαιτητικό αγώνα Ράλι Ντακάρ με ηλεκτρικό κινητήριο σύστημα, ανταγωνιζόμενη ευθέως αντίπαλους με συμβατικά οχήματα. Οι δοκιμές εξέλιξης του Audi RS Q e-tron έχουν ήδη ξεκινήσει και θα χρησιμοποιεί ένα TFSI κινητήρα σαν “range extender” μιας και η φόρτιση στις διαδρομές 800 χλμ./ήμερα είναι πρακτικά ανέφικτη.
Διαβάστε επίσης: Τιμές Audi Q4 e-tron και Q4 Sportback e-tron στην Ελλάδα
Το συγκεκριμένο αγωνιστικό θα καλείται να καλύπτει μία τεράστια απόσταση καθημερινά και δυνατότητα φόρτισης στην έρημο δε θα υπάρχει. Κάπως έτσι, οι μηχανικοί της Audi σκέφτηκαν να χρησιμοποιήσουν ως φορτιστή της μπαταρίας υψηλής τάσης έναν αποδοτικό κινητήρα από το DTM. Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης λειτουργεί στην ιδιαίτερα αποδοτική περιοχή μεταξύ 4.500 και 6.000 σ.α.λ., με την ειδική κατανάλωση να είναι πολύ κάτω από 200 γραμμάρια ανά kWh.
Όσον αφορά στα ηλεκτρικά μοτέρ, τόσο στον εμπρός, όσο και στον πίσω άξονα βρίσκονται τοποθετημένα ηλεκτρικά μοτέρ που έρχονται απευθείας από το μονοθέσιο e-tron FE07 της Audi στη Formula E. Εννοείται, βέβαια, ότι έχουν γίνει κάποιες μετατροπές, όπως για παράδειγμα η τοποθέτηση τρίτου ηλεκτροκινητήρα που χρησιμεύει για την φόρτιση των μπαταριών. Επιπλέον, ενέργεια ανακτάται και κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος και η μπαταρία ζυγίζει περίπου 370 κιλά, με την ενεργειακή χωρητικότητα να αγγίζει τα περίπου 50 kWh.
Το πρωτότυπο Audi RS Q e-tron αποκαλύφθηκε νωρίτερα μέσα στον Ιούλιο και ήδη έχει μπει σε ένα εντατικό πρόγραμμα δοκιμών.