Μερικοί μήνες απομένουν μέχρι την έναρξη του Ράλλυ Ντακάρ, τον Ιανουάριο του 2022 και η Audi Sport δοκιμάζει πλέον το Audi RS Q e-tron στις πιο ακραίες συνθήκες. Αφού ολοκληρώθηκαν με επιτυχία κάποιες εβδομάδες σε Γερμανία και Ισπανία, έφτασε η ώρα της επίσκεψης σε ερήμους του Μαρόκου, εκεί όπου το ηλεκτρικό μοντέλο συναντά τις πιο δυσμενείς συνθήκες.
Διαβάστε επίσης: Οι Γερμανοί καλωσορίζουν τον Ken Block (+video)
Οι μεγάλες θερμοκρασιακές διαφορές και οι αμμόλοφοι της ερήμου προσομοιάζουν τις ακραίες συνθήκες της Σαουδικής Αραβίας στις οποίες καλείται να ανταπεξέλθει το Audi RS Q e-tron. Σε αυτό το περιβάλλον, πληρώματα και μηχανικοί συνάντησαν θερμοκρασίες πάνω από τους 40 βαθμούς Κελσίου ελέγχοντας την συμπεριφορά της μπαταρίας υψηλής τάσης.
Το συγκεκριμένο αγωνιστικό θα καλείται να καλύπτει στο Ράλλυ Ντακάρ μία τεράστια απόσταση καθημερινά και δυνατότητα φόρτισης στην έρημο δε θα υπάρχει. Κάπως έτσι, οι μηχανικοί της Audi σκέφτηκαν να χρησιμοποιήσουν ως φορτιστή της μπαταρίας υψηλής τάσης έναν αποδοτικό κινητήρα από το DTM. Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης λειτουργεί στην ιδιαίτερα αποδοτική περιοχή μεταξύ 4.500 και 6.000 σ.α.λ., με την ειδική κατανάλωση να είναι πολύ κάτω από 200 γραμμάρια ανά kWh.
Όσον αφορά στα ηλεκτρικά μοτέρ, τόσο στον εμπρός, όσο και στον πίσω άξονα βρίσκονται τοποθετημένα ηλεκτρικά μοτέρ που έρχονται απευθείας από το μονοθέσιο e-tron FE07 της Audi στη Formula E. Εννοείται, βέβαια, ότι έχουν γίνει κάποιες μετατροπές, όπως για παράδειγμα η τοποθέτηση τρίτου ηλεκτροκινητήρα που χρησιμεύει για την φόρτιση των μπαταριών. Επιπλέον, ενέργεια ανακτάται και κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος και η μπαταρία ζυγίζει περίπου 370 κιλά, με την ενεργειακή χωρητικότητα να αγγίζει τα περίπου 50 kWh.