Το Neckarsulm επιλέχθηκε ως το “Κέντρο Αριστείας” των νέων εξηλεκτρισμένων δραστηριοτήτων της Audi όπου θα υπάρξει επέκταση των εγκαταστάσεων με στόχο την ανάπτυξη και κατασκευή μπαταριών, σύμφωνα και με το επόμενο βήμα στη στρατηγική “Vorsprung 2030” της μάρκας.
Διαβάστε επίσης: Το στρατιωτικό όχημα που ενέπνευσε την Audi να δημιουργήσει ο “quattro”
Παράλληλα, έχει ήδη ξεκινήσει μετεκπαίδευση μέρους του εργατικού δυναμικού στις νέες τεχνολογίες. Η Audi κατασκεύαζε ήδη μπαταρίες υψηλής τάσης για plug-in υβριδικά οχήματα (PHEV) στο Neckarsulm. Πλέον, στο συγκεκριμένο εργοστάσιο, από το 2023, θα παράγεται πλήρης γκάμα μπαταριών για ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Η συγκεκριμένη ανακοίνωση, εκφράζει έμπρακτα την έμφαση που δίνει η Audi στις τεχνολογίες ηλεκτροκίνησης για το μέλλον. Παράλληλα, υπογραμμίζει τη σημασία που έχει το Neckarsulm, ιστορικός τόπος κατασκευής για τη μάρκα, στα μελλοντικά σχέδια της εταιρείας, μετά τη λήξη παραγωγής κινητήρων εσωτερικής καύσης. Για το λόγο αυτό, η ανακοίνωση των Γερμανών έγινε δεκτή με ενθουσιασμό από το συνδικάτο των εργαζομένων.
Στο πλαίσιο της επέκτασης των εγκαταστάσεων, στο Neckarsulm θα κατασκευαστούν επίσης ένα κτίριο πολλαπλών λειτουργιών για το Κέντρο Τεχνικής Ανάπτυξης, που θα έχει ολοκληρωθεί πριν το τέλος του 2022 και ένα νέο βαφείο, έως το 2025.
Διαβάστε επίσης: Πρεμιέρα για το νέο Audi RS6-S του οίκου ABT
Στο Neckarsulm υπάρχει ήδη δυνατότητα μικτής παραγωγής (θερμικών και ηλεκτρικών μοντέλων) ενώ στο όχι μακρινό μέλλον από τη γραμμή παραγωγής θα βγαίνουν αποκλειστικά ηλεκτρικά μοντέλα, χωρίς την ανάγκη σημαντικής μετατροπής της.
Με την παραγωγή των plug-in υβριδικών και των mild hybrid εκδόσεων των μοντέλων A6, A7 και A8, οι γραμμές παραγωγής στο Neckarsulm θεωρούνται εξηλεκτρισμένες, ήδη σήμερα. Το e-tron GT – η αιχμή του δόρατος στην πορεία της Audi προς το ηλεκτρικό μέλλον – θα συνεχίσει να κατασκευάζεται στο κοντινό εργοστάσιο του Böllinger Höfe.
Με τη στρατηγική της “Vorsprung 2030”, η Audi έχει ανακοινώσει ότι από το 2026, τα νέα μοντέλα που θα παρουσιάζει στην παγκόσμια αγορά θα είναι αποκλειστικά ηλεκτρικά με την εταιρεία να σταματά σταδιακά την παραγωγή κινητήρων εσωτερικής καύσης έως το 2033. Το εργατικό δυναμικό της Audi ήδη μετεκπαιδεύεται στις νέες τεχνολογίες και απαιτήσεις από το 2017 και 28.000 εργαζόμενοι της εταιρείας έχουν ήδη ολοκληρώσει την εκπαίδευσή τους στην ηλεκτροκίνηση.