BAC Mono R: Μοναχικό γκάζι

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Αν το καλοσκεφτεί κάποιος, τα 210.000 ευρώ που ζητά η BAC για το Mono R δεν είναι μια απαγορευτική τιμή. Στο κάτω κάτω, με τόσα χρήματα υπάρχει άλλο μονοθέσιο στην αγορά, με 340 ίππους, πανάλαφρο, με δυνατότητα κανονικής και νόμιμης κυκλοφορίας σε δημόσιους δρόμους. Επομένως, το εκπληκτικό αυτό όχημα, τηρουμένων των αναλογιών, είναι μια ευκαιρία.

Δυστυχώς, όμως, η BAC κατασκεύασε μόνο 30 Mono R, κανένα εκ των οποίων δεν έμεινε απούλητο. Η συγκεκριμένη βρετανική βιοτεχνία supercar έχει και συγκεκριμένη πελατεία: Τα 30 Mono R κατέληξαν απευθείας στα γκαράζ όσων είχαν ήδη αγοράσει το Mono, το μόνο και εμβληματικό μοντέλο της BAC – βεβαίως έως την έλευση του Mono R.

Η BAC (Briggs Automotive Company) υπερηφανεύεται ότι το Mono R είναι το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής στον κόσμο, για την κατασκευή του οποίου έχουν χρησιμοποιηθεί εξαρτήματα από ανθρακονήματα ενισχυμένα με γραφένιο. Χάρη σε αυτή την επαναστατική καινοτομία, το Mono R επιτυγχάνει εξαιρετικές τιμές σε αντοχή, ακαμψία αλλά και εξοικονόμηση βάρους. Πραγματικά, το μονοθέσιο των αδελφών Briggs δεν ζυγίζει πάνω από 555 κιλά. Ειδικά για τον κινητήρα, η BAC συνεργάζεται στενά με τον γνωστό οίκο βελτιώσεων Mountune. Πασίγνωστη για τις αναβαθμίσεις ισχύος σε μοτέρ της Ford, η Mountune παρέχει στην BAC ένα τετρακύλινδρο σύνολο 2,5 λίτρων, το οποίο, με την κατάλληλη «αγωγή», με δυναμωτικά κ.λπ., φτάνει σε απόδοση τους 340 ίππους.


Γενικότερα, αξίζει να αναλογιστεί κανείς πως όλα αυτά συμβαίνουν σε ένα μικρό εργοστάσιο σε κάποιο προάστιο του Λίβερπουλ. Εκεί το 2009 οι Neill και Ian Briggs ίδρυσαν την BAC, με στόχο να εκπληρώσουν τα όνειρά τους. Αλλά και να ικανοποιήσουν κάθε μονόχνωτο φίλο των έντονων οδηγικών συγκινήσεων.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Δημοσιογράφος σε περιοδικά, εφημερίδες και ηλεκτρονικά ΜΜΕ από το 1990. Συνεργάτης της εκπομπής Traction από το πρώτο επεισόδιο, ομοίως και του Traction Magazine. Σπούδασε φιλοσοφία και ψυχολογία. Συγγραφέας των βιβλίων «Ayrton Senna A Deus I & II» και «Senna, Το πνεύμα της ταχύτητας». Στο ατύχημα του Niki Lauda ήταν 9 ετών.

E-mail: [email protected]