Η νέα Bentley Bacalar, το πρώτο μέλος της νέας γκάμας Bentley Mulliner Coachbuilt, ξεκίνησε το τελικό στάδιο δοκιμών. Οι δοκιμές πραγματοποιούνται λίγο πριν την έναρξη των παραδόσεων των δώδεκα ήδη προπωλημένων αυτοκινήτων, στους κατόχους τους.
Η Bacalar Car Zero, όπως αποκαλείται το πρωτότυπο δοκιμών, έχει συγκεντρώσει ήδη χιλιάδες χιλιομέτρων, σε απαιτητικές δοκιμές σε πίστες και δημόσιους δρόμους σε όλη την Ευρώπη, σε ένα εξαιρετικά συμπυκνωμένο πρόγραμμα 20 εβδομάδων.
Διαβάστε επίσης: Νέα Bentley Continental GT Mulliner, πολυτέλεια αλά βρετανικά
Το πολυτελές roadster ολοκλήρωσε με επιτυχία τις δοκιμές στην αεροδυναμική σήραγγα, στην επίτευξη τελικής ταχύτητας, τις αξιολογήσεις χειρισμού και δυναμικής οδήγησης και την αξιολόγηση θορύβου και κραδασμών. Πλέον, οι τελικές δοκιμές σχετίζονται με την ανθεκτικότητα, πριν την τελική φάση, εξαίρετης λειτουργίας σε ακραίες θερμοκρασιακές διαφορές, σε εύρος 80° C.
Όλη αυτή η δουλειά είναι ζωτικής σημασίας καθώς το αυτοκίνητο περιλαμβάνει συνολικά περισσότερα από 750 νέα εξαρτήματα, με περισσότερα από 40 από αυτά να είναι κατασκευασμένα από ανθρακονήματα, ενώ σχεδόν άλλα 100 κατασκευάζονται με τεχνικές χειροποίητης ταχείας παραγωγής.
Διαβάστε επίσης: Αυτό είναι το ακριβότερο κλειδί του κόσμου (+video)
Η Bacalar αντιπροσωπεύει το μέλλον της Bentley: κάθε μοντέλο θα είναι χειροποίητο στο εργαστήριο της Bentley Mulliner στο Crewe, σύμφωνα με τις προσωπικές προτιμήσεις του κάθε πελάτη, ο οποίος συμμετέχει ενεργά στη διαμόρφωση του τελικού αποτελέσματος. Η μοναδικότητα της αποδεικνύεται και από το ότι μοιράζεται μόνο ένα εξωτερικό στοιχείο με την Continental GT – τη λαβή της πόρτας, απλώς και μόνο επειδή περιλαμβάνει το σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί…
Η Bacalar κινείται από μια βελτιωμένη έκδοση του 6.0-λίτρων W12 TSI κινητήρα της Bentley. Ο πιο προηγμένος 12κύλινδρος στον κόσμο σύμφωνα με τους Βρετανούς, παράγει ισχύ 659 ίππων και 900 Nm ροπής. Ένα προηγμένο σύστημα Active All-Wheel-Drive κατανέμει ανεξάρτητα τη ροπή μεταξύ των μπροστινών και των πίσω τροχών και στη Bacalar να χρησιμοποιεί την κίνηση στους πίσω τροχούς όσο το δυνατόν περισσότερο, για βέλτιστη απόδοση και σπορ αίσθηση.