Bentley Bacalar: Στην τελική ευθεία οι δοκιμές του νέου βρετανικού roadster

H νέα Bentley Bacalar, το πρώτο roadster σε στυλ barchetta στη σύγχρονη εποχή της Bentley μπήκε στο τελικό στάδιο δοκιμών σε πραγματικές συνθήκες.

Βρείτε μας στο
Bentley Bacalar

Η νέα Bentley Bacalar, το πρώτο μέλος της νέας γκάμας Bentley Mulliner Coachbuilt, ξεκίνησε το τελικό στάδιο δοκιμών. Οι δοκιμές πραγματοποιούνται λίγο πριν την έναρξη των παραδόσεων των δώδεκα ήδη προπωλημένων αυτοκινήτων, στους κατόχους τους.

Η Bacalar Car Zero, όπως αποκαλείται το πρωτότυπο δοκιμών, έχει συγκεντρώσει ήδη χιλιάδες χιλιομέτρων, σε απαιτητικές δοκιμές σε πίστες και δημόσιους δρόμους σε όλη την Ευρώπη, σε ένα εξαιρετικά συμπυκνωμένο πρόγραμμα 20 εβδομάδων.

Διαβάστε επίσης: Νέα Bentley Continental GT Mulliner, πολυτέλεια αλά βρετανικά

Το πολυτελές roadster ολοκλήρωσε με επιτυχία τις δοκιμές στην αεροδυναμική σήραγγα, στην επίτευξη τελικής ταχύτητας, τις αξιολογήσεις χειρισμού και δυναμικής οδήγησης και την αξιολόγηση θορύβου και κραδασμών. Πλέον, οι τελικές δοκιμές σχετίζονται με την ανθεκτικότητα, πριν την τελική φάση, εξαίρετης λειτουργίας σε ακραίες θερμοκρασιακές διαφορές, σε εύρος 80° C.

Όλη αυτή η δουλειά είναι ζωτικής σημασίας καθώς το αυτοκίνητο περιλαμβάνει συνολικά περισσότερα από 750 νέα εξαρτήματα, με περισσότερα από 40 από αυτά να είναι κατασκευασμένα από ανθρακονήματα, ενώ σχεδόν άλλα 100 κατασκευάζονται με τεχνικές χειροποίητης ταχείας παραγωγής.

Διαβάστε επίσης: Αυτό είναι το ακριβότερο κλειδί του κόσμου (+video)

Η Bacalar αντιπροσωπεύει το μέλλον της Bentley: κάθε μοντέλο θα είναι χειροποίητο στο εργαστήριο της Bentley Mulliner στο Crewe, σύμφωνα με τις προσωπικές προτιμήσεις του κάθε πελάτη, ο οποίος συμμετέχει ενεργά στη διαμόρφωση του τελικού αποτελέσματος. Η μοναδικότητα της αποδεικνύεται και από το ότι μοιράζεται μόνο ένα εξωτερικό στοιχείο με την Continental GT – τη λαβή της πόρτας, απλώς και μόνο επειδή περιλαμβάνει το σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί…

Η Bacalar κινείται από μια βελτιωμένη έκδοση του 6.0-λίτρων W12 TSI κινητήρα της Bentley. Ο πιο προηγμένος 12κύλινδρος στον κόσμο σύμφωνα με τους Βρετανούς, παράγει ισχύ 659 ίππων και 900 Nm ροπής. Ένα προηγμένο σύστημα Active All-Wheel-Drive κατανέμει ανεξάρτητα τη ροπή μεταξύ των μπροστινών και των πίσω τροχών και στη Bacalar να χρησιμοποιεί την κίνηση στους πίσω τροχούς όσο το δυνατόν περισσότερο, για βέλτιστη απόδοση και σπορ αίσθηση.

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr