Τεράστια αύξηση στις πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων παρουσίασε η BMW μέσα στο πρώτο 9μηνο του 2021, ενώ υψηλά ήταν και τα επίπεδα κερδοφορίας της εταιρείας στο ίδιο διάστημα. Αξιοσημείωτη ήταν η πορεία που καταγράφηκε στις πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων, αγγίζοντας το 121,4%.
Διαβάστε επίσης: Δοκιμή BMW 320d mHEV 190 PS
Πιο συγκεκριμένα, το BMW Group κατέγραψε 231.575 πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών και plug – in υβριδικών οχημάτων κατά τη διάρκεια των εννέα πρώτων μηνών του 2021, διπλάσιες συγκριτικά με ένα χρόνο νωρίτερα (2020: 116.400 μονάδες +98,9%). Ταυτόχρονα, εντυπωσιακή ήταν και η άνοδος στις πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων, η οποία άγγιξε το 121,4% φτάνοντας τις 59.688 μονάδες (2020: 26.957 μονάδες).
«Το BMW Group αποδεικνύει πώς η κερδοφορία και ο μετασχηματισμός μπορούν να συμβαδίζουν. Αντιμετωπίζουμε την τεχνολογική αλλαγή ως μία μεγάλη ευκαιρία για να ενισχύσουμε το επιχειρηματικό μοντέλο μας σε βιώσιμη βάση. Στοχεύοντας σε μία κλιματικά ουδέτερη κινητικότητα, οδηγούμε σταθερά την εταιρεία σε ένα επιτυχημένο μέλλον», δήλωσε ο Oliver Zipse, Πρόεδρος Δ.Σ. της BMW AG, στο Μόναχο την Τετάρτη.
Η γερμανική εταιρεία έχει γνωστοποιήσει πως από τις αρχές του 2023, το Group θα έχει διαθέτει 25 ηλεκτροκίνητα μοντέλα, εκ των οποίων τα 13 αμιγώς ηλεκτρικά. Επιπλέον, στο διάστημα μέχρι το 2025 το BMW Group προτίθεται να αυξήσει τις πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων κατά μέσο όρο πάνω από 50% ετησίως.
Τέλος, σημαντική είναι και η αύξηση των κερδών προ φόρων για το BMW Group, μιας στο τρίτο τρίμηνο του έτους έφτασαν στα 27,47 δισ. ευρώ (2020: 26,28 δισ. ευρώ, +4,5%).