BMW-Daimler: Οι αιώνιοι αντίπαλοι με την επιτυχημένη κοινοπραξία

Οι δύο γερμανικοί κολοσσοί έχουν ενώσει τις δυνάμεις τους στις υπηρεσίες sharing με την κοινοπραξία τους να πηγαίνει από το καλό στο καλύτερο.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
bmw group daimler sharing

Μετά το επιτυχημένο λανσάρισμα των κοινοπραξιών Your Now το Φεβρουάριο του 2019, οι Daimler και BMW Group εξετάζουν την επόμενη κίνηση για την ανάπτυξη των υπηρεσιών τους.

Σχεδόν 90 εκατομμύρια άτομα χρησιμοποιούν σήμερα τις υπηρεσίες των κοινοπραξιών για car-sharing, ride-hailing, στάθμευση, φόρτιση και πλατφόρμες πολλαπλών μέσων, που προσφέρονται σε περισσότερες από 1.300 πόλεις σε όλο τον κόσμο και οι δύο γερμανικοί κολοσσοί θέλουν να επεκταθούν ακόμη περισσότερο στον συγκεκριμένο τομέα εστιάζοντας παράλληλα στην κερδοφόρα ανάπτυξη.

Οι δύο Γερμανοί κατασκευαστές θα συνεχίσουν να προσαρμόζουν τις παρεχόμενες υπηρεσίες τους στις ανάγκες των πελατών οι οποίες χωρίζονται σε τρεις βασικούς πυλώνες: Free Now, Share Now, Park Now & Charge.


Για να γίνει εφικτή η καλύτερη διαχείριση των προσφερόμενων υπηρεσιών BMW και Daimler ανακοίνωσαν την δημιουργία ενός νέου οργανισμού – ομπρέλας, που θα αναλάβει δράση με την έναρξη της νέας χρονιάς.

Ο Rainer Feurer, Senior Vice President Investment BMW Group δήλωσε: «Ως μέτοχοι, πιστεύουμε ακράδαντα ότι συνδυάζοντας τις υπηρεσίες σε τρεις πυλώνες θα ενισχύσουμε την επιρροή και επικέντρωση των κοινοπραξιών σε ένα άκρως ανταγωνιστικό, ραγδαία αναπτυσσόμενο περιβάλλον. Και οι δύο μέτοχοι υποστηρίζουν το επιχειρηματικό μοντέλο Your Now και είναι αποφασισμένοι να αναδείξουν τις κοινοπραξίες τους σε κορυφαίους παίκτες στην αγορά μετακίνησης».

Ο Franz Reiner, CEO της Daimler Mobility AG δήλωσε: «Χαράσσουμε πορεία με στόχο τη βιώσιμη κερδοφορία των κοινοπραξιών Your Now. Ταυτόχρονα, οι συνεργασίες είναι όλο και σημαντικότερες για επιτυχία στο χώρο της αγοράς, και από αυτή την άποψη, είμαστε ανοιχτοί για περαιτέρω ανάπτυξη».

Η πλατφόρμα Free Now (πρώην mytaxi), αποτελεί από τους μεγαλύτερους Ευρωπαίους παρόχους μετακίνησης και περιλαμβάνει τις υπηρεσίες taxi & ride-hailing Free Now, Beat, Kapten και την υπηρεσία ηλεκτρικών σκούτερ Hive.

Οδεύοντας προς κέρδη ρεκόρ για το 2019 η πλατφόρμα είχε μεγαλύτερο όγκο διαδρομών από το 2018 κατά 120% και μέχρι το τέλος του έτους αναμένεται να έχουν ολοκληρωθεί σχεδόν 300 εκατομμύρια ταξίδια σε 18 Ευρωπαϊκές και Λατινοαμερικανικές χώρες. Πάνω από 39 εκατομμύρια επιβάτες εκμεταλλεύτηκαν τις υπηρεσίες που προσέφεραν πάνω από 800.000 συνεργαζόμενοι οδηγοί.

Στη ανάπτυξη συνετέλεσε επίσης το πολύ επιτυχημένο λανσάρισμα της Beat στην Πόλη του Μεξικού και της Kapten στο Λονδίνο, καθώς και η επέκταση της εταιρίας ενοικίασης αυτοκινήτων “Ride” της Free Now στη Γερμανία, που επιτρέπει στους πελάτες να κάνουν κράτηση ενοικιαζόμενου αυτοκινήτου με οδηγό με σταθερή χρέωση.

Η Free Now βρίσκεται επίσης σε σταθερή τροχιά ανάπτυξης το 2020: Πρόσθετες υπηρεσίες μετακίνησης όπως ηλεκτρικά σκούτερ (e-scooters), ηλεκτρικά ποδήλατα, car-sharing και δημόσια μέσα μεταφοράς θα ενσωματωθούν στην εφαρμογή, μαζί με τη βασική της ride-hailing δραστηριότητα. Αυτή η ενσωμάτωση λύσεων μετακίνησης πολλαπλών μέσων (multimodal) βασίζεται στην εμπειρία της Reach Now στο συνδυασμό διαφόρων υπηρεσιών μετακίνησης, με δυνατότητα κρατήσεων σε μία πλατφόρμα (“Mobility-as-a-Service“ ή MaaS). Οι υπηρεσίες Reach Now χρησιμοποιούνται τώρα από περισσότερα από 7 εκατομμύρια άτομα σε 20 πόλεις σε όλο τον κόσμο. Στη Νότια Γερμανία, οι δυνατότητες on-demand ride-sharing έχουν επεκταθεί σε συνδυασμό με την Karlsruhe Transport Authority (KVV) στο Ettlingen και την εταιρία δημοσίων μεταφορών Stuttgarter Straßenbahnen AG (SSB) στη Στουτγάρδη. Η Reach Now θα επικεντρωθεί ιδιαίτερα στην ανάπτυξη διαφόρων λύσεων μετακίνησης, όπως πλατφόρμες Mobility-as-a-Service και on-demand λύσεις για πόλεις και εταιρίες δημοσίων μεταφορών.

Παράλληλα, η πάροχος ελεύθερου car-sharing Share Now, που προέκυψε από τις δύο υπηρεσίες car2go και DriveNow, έχει καταγράψει περίπου ένα εκατομμύριο νέους πελάτες από την έναρξη της χρονιάς. Με την προσθήκη του Παρισιού τον Ιανουάριο και της Βουδαπέστης τον Απρίλιο, η Share Now έχει επεκτείνει το ευρωπαϊκό της αποτύπωμα το 2019 για να συμπεριλάβει δύο μεγάλες πρωτεύουσες ενώ στο μέλλον θα δοθεί έμφαση σε πόλεις που υπόσχονται μακροπρόθεσμη κερδοφόρα ανάπτυξη

Ταυτόχρονα, το car-sharing εξελίσσεται συστηματικά και η επιτυχημένη ενσωμάτωση των δύο υπηρεσιών συνεχίζεται. Στη Βιέννη, η νέα εφαρμογή Share Now επιτρέπει την απευθείας κράτηση και ενοικίαση οχημάτων των car2go και DriveNow για πρώτη φορά, ενώ θα ακολουθήσουν και άλλες πόλεις. Οι υπηρεσίες θα επεκταθούν, μετά από μία επιτυχημένη πιλοτική φάση με μακροπρόθεσμη δοκιμή της υπηρεσίας car-sharing σε Μιλάνο και Αμβούργο. Το μακροπρόθεσμο car sharing προσφέρει τη δυνατότητα ενοικίασης οχημάτων Share Now για έως 14 ημέρες.

Η Charge Now αντιπροσωπεύει τη μεγαλύτερη υποδομή φόρτισης στην Ευρώπη και κατά συνέπεια θεωρείται βασικός συντελεστής για υψηλότερη διείσδυση της ηλεκτροκίνησης στην αγορά. Οι υπηρεσίες φόρτισης Charge Now ήδη παρέχουν πρόσβαση στο 85% του ευρωπαϊκού δικτύου φόρτισης σε 30 Ευρωπαϊκές αγορές. Περιλαμβάνουν πάνω από 130.000 σημεία φόρτισης και συμβάσεις με περίπου 400 διαχειριστές σημείων φόρτισης.

Τέλος, η Park Now επιτρέπει στους πελάτες να χρησιμοποιούν μία εφαρμογή για αναζήτηση και πληρωμή χώρων στάθμευσης εντός και εκτός δρόμου. Το 2019, η PARK NOW ενίσχυσε περαιτέρω την πρωτοκαθεδρία της στις ψηφιακές λύσεις στάθμευσης: 36 εκατομμύρια πελάτες σε δέκα Ευρωπαϊκές χώρες και στις Η.Π.Α. χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες του PARK NOW Group. Η PARK NOW έφτασε τα 230 εκατομμύρια συναλλαγές με το βασικό brand της, και τις Parkmobile, RingGo και Parkline, το 2019.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]