BMW: Δραστική μείωση θερμικών κινητήρων από το 2021

Οι αλλαγές που φέρνει η ηλεκτροκίνηση γίνονται όλο και πιο δραστικές με την BMW να μειώνει τους διαθέσιμους κινητήρες εσωτερικής καύσης.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
BMW κινητήρες μείωση

Η δημιουργία ενός νέου κινητήρα εσωτερικής καύσης απορροφά ένα πολύ μεγάλο μέρος από τους πόρους μιας εταιρίας για την έρευνα και την εξέλιξη του. Με τα ηλεκτρικά μοντέλα να απαιτούν επίσης δισ. ευρώ για τη δική τους εξέλιξη αλλά να αποτελούν παράλληλα και το μέλλον στους τέσσερις τροχούς, όλο και περισσότεροι κατασκευαστές μειώνουν την γκάμα των κινητήρων εσωτερικής καύσης και στρέφουν τα κεφάλαια τους σε αυτά.

Ένας από αυτούς τους κατασκευαστές είναι και η BMW, μια εταιρία που έχει ταυτίσει το όνομα της με κάποια από τα κορυφαία μηχανικά σύνολα που έχουμε δει κάτω από καπό αυτοκινήτου.

Οι Βαυαροί, στρέφουν την προσοχή τους στην εξέλιξη περισσότερων ηλεκτρικών και εξηλεκτρισμένων μοντέλων και αναφέρουν ότι θα εξαλείψουν από την γκάμα τους έως και το 50% των διαθέσιμων κινητήρων εσωτερικής καύσης από το 2021 και έπειτα. Η BMW δηλώνει παράλληλα ότι με την εφαρμογή νέων διαδικασιών και τεχνολογιών θα μειώσει παράλληλα το χρόνο που απαιτείται για την εξέλιξη ενός νέου μοντέλου κατά 33% και αυτό θα έχει λογικά θετικές επιπτώσεις και στη μείωση του κόστους.


Οι Βαυαροί που δηλώσει ανοιχτά τις προθέσεις τους να βρίσκονται σε πλήρη αρμονία με τις προδιαγραφές και τις μέσες εκπομπές ρύπων που μπορεί να έχει ο διαθέσιμος στόλος τους, χωρίς οικονομικές συνέπειες για τους ίδιους, σκοπεύουν να έχουν στην γκάμα τους 23 ηλεκτρικά μοντέλα έως και το 2023 από τα οποία τα 13 θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]