Το BMW Group και τα Reality Labs της Meta παρουσίασαν μια κοινή έρευνα για τη διασύνδεση συσκευών εκτεταμένης πραγματικότητας με το οικοσύστημα του ψηφιακού οχήματος.
Διαβάστε επίσης – BMW M4 Competition: Αναλύοντας ένα μοτέρ με αγωνιστικό DNA (+video)
Συγκεκριμένα το Γραφείο Τεχνολογίας του BMW Group στις ΗΠΑ παρουσίασε μια ενημερωμένη έρευνα σε συνεργασία με τα Reality Labs Research της Meta, η οποία επιδεικνύει, για πρώτη φορά, τη δυνατότητα ακριβούς προβολής σταθερού περιεχομένου εικονικής (VR) και μικτής πραγματικότητας (MR) στους επιβάτες ενός αυτοκινήτου που κινείται γρήγορα, ακόμη και όταν στρίβει, περνά από σαμαράκια και επιταχύνει.
Ενσωματώνοντας το σύστημα εντοπισμού της Meta Quest με τα δεδομένα των αισθητήρων της BMW, οι ερευνητές ενεργοποίησαν μια σειρά από σταθερές εμπειρίες παιχνιδιών, ψυχαγωγίας, παραγωγικότητας και διαλογισμού “κλειδωμένες στο αυτοκίνητο”.
Διαβάστε επίσης – Νέα BMW M2: Πόσους ίππους έδειξε στο δυναμόμετρο; (+video)
Οι συσκευές εικονικής πραγματικότητας (Virtual Rreality) χρησιμοποιούν κάμερες και αισθητήρες κίνησης για να κατανοούν την ακριβή θέση τους, επομένως όταν ο χρήστης κινεί το κεφάλι του ή κοιτάζει γύρω του, το εικονικό περιεχόμενο παραμένει σταθερό.
Ωστόσο, σε οχήματα που κινούνται γρήγορα, οι αισθητήρες μπερδεύονται από αντικρουόμενα σήματα από την κίνηση της συσκευής μέσα στο αυτοκίνητο και την κίνηση του οχήματος στον πραγματικό κόσμο. Με απλά λόγια, οι αισθητήρες κίνησης των συσκευών νομίζουν ότι κινούνται, αλλά οι κάμερές τους θεωρούν ότι είναι ακίνητες όταν κοιτάζουν το εσωτερικό του αυτοκινήτου.
Αυτή η αναντιστοιχία σημαίνει ότι οι σημερινές συσκευές VR δεν μπορούν να προβάλλουν σταθερό εικονικό περιεχόμενο όταν ταξιδεύει κανείς σε ένα όχημα που κινείται γρήγορα, ιδίως αν το όχημα επιταχύνει, στρίβει γρήγορα ή περνά από σαμαράκια στο δρόμο.
Για την επίλυση της εν λόγω πρόκλησης, οι ερευνητές της BMW και της Meta συνεργάστηκαν ώστε να ενσωματώσουν πληροφορίες από τη σειρά αισθητήρων ενός αυτοκινήτου BMW στο σύστημα εντοπισμού ενός Meta Quest Pro.
Το παραπάνω έδωσε τη δυνατότητα στο σύστημα εντοπισμού να υπολογίζει ταυτόχρονα τη θέση της συσκευής σε σχέση με το αυτοκίνητο και τη θέση του κινούμενου αυτοκινήτου σε σχέση με τον πραγματικό κόσμο, επιτρέποντας την ακριβή παρουσίαση εικονικών αντικειμένων σε ένα κινούμενο αυτοκίνητο και την επίδειξη συναρπαστικών εμπειριών VR και MR για τους επιβάτες.
“Είναι πολύ νωρίς για να πούμε ακριβώς πώς ή πότε αυτή η τεχνολογία θα φτάσει στα χέρια των πελατών, αλλά οραματιζόμαστε μια σειρά από πιθανές περιπτώσεις χρήσης των συσκευών XR στα οχήματα – από την υποστήριξη του οδηγού στον εντοπισμό του αυτοκινήτου του σε ένα γεμάτο παρκινγκ μέχρι την προειδοποίηση για κινδύνους στο δρόμο και την εμφάνιση σημαντικών πληροφοριών σχετικά με την κατάσταση του οχήματος.”, δήλωσε μεταξύ άλλων ο Claus Dorrer , επικεφαλής του Γραφείου Τεχνολογίας του BMW Group στις ΗΠΑ.