BMW i3 από 39.350 ευρώ

Η BMW εδώ και αρκετά χρόνια μας έχει δείξει το ενδιαφέρον της για την ηλεκτροκίνηση με το i3. Ας δούμε πόσο κοστίζει πλέον στην χώρα μας στην ανανεωμένη του έκδοση.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Η ηλεκτροκίνηση μπαίνει βαθμηδόν ολοένα και αυξανόμενη στη ζωή μας, ενώ υπάρχουν αυτοκινητοβιομηχανίες οι οποίες, πλέον, έχουν επιλέξει καθαρά στο να επενδύσουν το μέλλον τους θα λέγαμε στην – οριακά – αμιγώς ηλεκτροκίνηση.

Μία από αυτές, η BMW, που μας παρουσίασε πρόσφατα το νέο i3 το οποίο αντιπροσωπεύει ένα πρωτοποριακό μοντέλο σε μία νέα εποχή στο χώρο της μετακίνησης, αλλά και το BMW i3s με υψηλότερη ισχύ, ειδική τεχνολογία πλαισίου, κ.λπ.

Και τα δύο μοντέλα αντλούν ενέργεια από τη μπαταρία ιόντων λιθίου υψηλής τάσης, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας του νέου BMW i3 αποδίδει μέγιστη ισχύ 125 kW/170 hp. Η μέγιστη ροπή των 250 Nm είναι πλήρως διαθέσιμη κατά την εκκίνηση όπως συμβαίνει με τους ηλεκτροκινητήρες, ενώ ο κινητήρας «συνεργάζεται» με μονοτάχυτο αυτόματο κιβώτιο με συνεχή παραγωγή ισχύος, που επιταχύνει δυναμικά το αυτοκίνητο.


Παράλληλα, το νέο BMW i3s αντιπροσωπεύει μία ακόμα πιο σπορ εκδοχή της αθόρυβης ηλεκτροκίνησης μηδενικών εκπεμπόμενων ρύπων, έχοντας έναν ισχυρό ηλεκτροκινητήρα 135 kW/184 ίππων που αποδίδει μέγιστη ροπή 270 Nm. Να σημειώσουμε επίσης ότι ένας δικύλινδρος βενζινοκινητήρας επέκτασης αυτονομίας 28 kW/38 hp (RΕx) – κατά 180 χλμ. – διατίθεται προαιρετικά και για τα δύο μοντέλα BMW i3 και BMW i3s.

Η τιμή του νέου BMW i3 αρχίζει από τα 39.350 ευρώ, ενώ η αντίστοιχη BMW i3s αρχίζει από τα 43.100 ευρώ.

Οι εκδόσεις REx (με το σύστημα Range Extender) είναι ακριβότερες, υπόκεινται σε διαφορετική φορολόγηση, ενώ παραμένει η εγγύηση των 8 ετών / 100.000 χλμ. για την μπαταρία και η δωρεάν φόρτιση στο δίκτυο Fortizo.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θωμάς «μύρισε» τον κόσμο του αυτοκινήτου στα μέσα της δεκαετίας του ’70 ζωγραφίζοντάς τα και στο τέλος της, τα άγγιξε στις Ειδικές Διαδρομές του Ράλλυ Ακρόπολις. Μετά, όλα μπήκαν στην σωστή σειρά… Σπούδασε υπολογιστές, αλλά τους «πάρκαρε» για την δημοσιογραφική πένα, αρχίζοντας το 1986. Έχει εργαστεί σε περιοδικά, εφημερίδες, τηλεοπτικές εκπομπές, ραδιόφωνο και ιστοσελίδες, έχει διατελέσει υπεύθυνος Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις και Χαλκιδικής, αλλά και αγωνιστικών ομάδων. Μέλος της δημοσιογραφικής ομάδας Traction από το 2007, έχει διαχρονικό του μότο, ότι «αγώνες αυτοκινήτου θα υπάρχουν, όσο υπάρχουν άνθρωποι». Μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ. και της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων.

E-mail: [email protected]