BMW M3 και M4 για πρώτη φορά με τετρακίνηση M xDrive

Για πρώτη φορά στην ιστορία των Βαυαρών οι BMW M3 και M4 θα είναι διαθέσιμες και ως τετρακίνητες με το σύστημα M xDrive της εταιρίας.
BMW M4 Competition M xDrive 2021

Πιστή στο ραντεβού της η BMW παρουσίασε και τις 4κίνητες εκδόσεις των νέων BMW M3 και Μ4 έπειτα από την αποκάλυψη των πισωκίνητων μοντέλων το περασμένο Φθινόπωρο. Όπως σας είχαμε ενημερώσει από τότε το εμπορικό λανσάρισμα των 4κίνητων M3 και M4 με το σύστημα 4κίνησης M xDrive έχει προγραμματιστεί για το ερχόμενο καλοκαίρι.

Το M xDrive σύστημα 4κίνησης που έχει εξελιχθεί ειδικά για τα δύο κορυφαία μοντέλα της BMW θα είναι διαθέσιμο, τουλάχιστον αρχικά, μόνο με τις κορυφαίες εκδόσεις Competion των M3 και M4 με το εν σειρά εξακύλινδρο υπετροφοδοτουμενο μοτέρ των τριών λίτρων να αποδίδει για την περίσταση 510 ίππους και 650 Nm ροπής και να συνεργάζεται αποκλειστικά με αυτόματο 8άρι κιβώτιο M Steptronic.

Διαβάστε επίσης – BMW iX3: Οδηγούμε στην Ελλάδα το πρώτο ηλεκτρικό SUV της BMW (+video)

Μπορεί το βάρος να είναι ελαφρώς αυξημένο έναντι των καθαρόαιμων πισωκίνητων εκδόσεων αλλά η 4κίνηση φέρνει μαζί της καλύτερες επιδόσεις από στάση με το χρόνο για τα 0-100 χλμ./ώρα να πέφτει στα μόλις 3,5 δευτερόλεπτα, ήτοι 0,4 δεύτερα ταχύτερα και για τα δύο μοντέλα σε σχέση με τις πισωκίνητες Competition.

Να υπενθυμίσουμε ότι για τις στάνταρ M3 Sedan και BMW M4 Coupé τα 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνονται σε 4,2 δευτερόλεπτα και τα 0-200 χλμ./ώρα σε 13,7 δεύτερα. Για τις εκδόσεις Competition ο χρόνος για τα 0-100 πέφτει στα 3,9 δευτερόλεπτα με τη διαδικασία για τα 0-200 χλμ./ώρα να ολοκληρώνεται σε 12,5 δευτερόλεπτα. Η τελική σε όλες τις περιπτώσεις ανέρχεται στα 290 χλμ./ώρα.

Το σύστημα M xDrive είναι “ζυγισμένο” για να μεταφέρει περισσότερη ισχύ στους πίσω τροχούς σε κανονικές συνθήκες με τον πίσω άξονα να φέρει και ενεργό διαφορικό Active M Differential. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μεταξύ της στάνταρ ρύθμισης ή της ρύθμισης Sport, που κατανέμει ακόμα περισσότερη ροπή στους πίσω τροχούς και επιτρέπει και τις ελεγχόμενες πλαγιολισθήσεις.

Η τρίτη επιλογή αφορά στην απενεργοποίηση του ηλεκτρονικού συστήματος δυναμικής ευστάθειας DSC και την ενεργοποίηση του προγράμματος 2WD που “μετατρέπει” τις 4κίνητες M3 και M4 σε πισωκίνητες με κατανομή ισχύος αποκλειστικά στους πίσω τροχούς και απουσία επεμβάσεων από τα συστήματα ελέγχου ευστάθειας.

Αυτοί που κάθονται πίσω από το τιμόνι έχει παράλληλα και την… προπονητική υποστήριξη του προαιρετικού συστήματος M Drift Analyser που τους βοηθά να βελτιώσουν τις ικανότητες τους στο drift.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Την εποχή που οι Ιάπωνες άρχισαν να προκαλούν την ευρωπαϊκή αφρόκρεμα, η... Yamaha έφτιαξε το δικό της 12κύλινδρο supercar, το OX99-11, με τεχνολογία και μοτέρ...
Το BMW Motorrad Vision CE φέρει "κλωβό" που καταργεί την ανάγκη χρήσης κράνους ή προστατευτικού ρουχισμού....
Ένα roadster που αγαπήθηκε ιδιαίτερα και στην ελληνική αγορά! Δείτε την επετειακή έκδοση που δημιουργήθηκε με αφορμή το τέλος της παραγωγής....
Περισσότερες ταξινομήσεις από VW Golf, Toyota Corolla και Hyundai i30! Δείτε το μοντέλο που "σαρώνει" στα μικρομεσαία οικογενειακά......
Η ελληνική αγορά μοτοσυκλέτας παρουσίασε μικρή πτώση και τον Οκτώβριο που μας πέρασε με 10 εταιρείες να καταφέρνουν να ξεχωρίσουν στον στίβο των πωλήσεων....
Μπαταρία μεγάλης χωρητικότητας και ισχύς φόρτισης 400 kW που επιτρέπει πολύ μικρές στάσεις! Που θα δείτε το νέο SUV από κοντά......

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Volkswagen T-ROC Dream

Volkswagen T-Roc Dream: Το SUV… όνειρο που γίνεται πραγματικότητα – Με όφελος 5.000 ευρώ

test_citroen_c3_cross_hy4

Δοκιμάζουμε το ευρωπαϊκό C-SUV με τιμή έναρξης κάτω από 19.000 ευρώ

Renault 5

“Made in France” θρίαμβος για το Car of the Year 2025 – 100.000 μονάδες σε 15 μήνες παραγωγής