BMW M3 και M4 για πρώτη φορά με τετρακίνηση M xDrive

Για πρώτη φορά στην ιστορία των Βαυαρών οι BMW M3 και M4 θα είναι διαθέσιμες και ως τετρακίνητες με το σύστημα M xDrive της εταιρίας.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
BMW M4 Competition M xDrive 2021

Πιστή στο ραντεβού της η BMW παρουσίασε και τις 4κίνητες εκδόσεις των νέων BMW M3 και Μ4 έπειτα από την αποκάλυψη των πισωκίνητων μοντέλων το περασμένο Φθινόπωρο. Όπως σας είχαμε ενημερώσει από τότε το εμπορικό λανσάρισμα των 4κίνητων M3 και M4 με το σύστημα 4κίνησης M xDrive έχει προγραμματιστεί για το ερχόμενο καλοκαίρι.

Το M xDrive σύστημα 4κίνησης που έχει εξελιχθεί ειδικά για τα δύο κορυφαία μοντέλα της BMW θα είναι διαθέσιμο, τουλάχιστον αρχικά, μόνο με τις κορυφαίες εκδόσεις Competion των M3 και M4 με το εν σειρά εξακύλινδρο υπετροφοδοτουμενο μοτέρ των τριών λίτρων να αποδίδει για την περίσταση 510 ίππους και 650 Nm ροπής και να συνεργάζεται αποκλειστικά με αυτόματο 8άρι κιβώτιο M Steptronic.

Διαβάστε επίσης – BMW iX3: Οδηγούμε στην Ελλάδα το πρώτο ηλεκτρικό SUV της BMW (+video)


Μπορεί το βάρος να είναι ελαφρώς αυξημένο έναντι των καθαρόαιμων πισωκίνητων εκδόσεων αλλά η 4κίνηση φέρνει μαζί της καλύτερες επιδόσεις από στάση με το χρόνο για τα 0-100 χλμ./ώρα να πέφτει στα μόλις 3,5 δευτερόλεπτα, ήτοι 0,4 δεύτερα ταχύτερα και για τα δύο μοντέλα σε σχέση με τις πισωκίνητες Competition.

Να υπενθυμίσουμε ότι για τις στάνταρ M3 Sedan και BMW M4 Coupé τα 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνονται σε 4,2 δευτερόλεπτα και τα 0-200 χλμ./ώρα σε 13,7 δεύτερα. Για τις εκδόσεις Competition ο χρόνος για τα 0-100 πέφτει στα 3,9 δευτερόλεπτα με τη διαδικασία για τα 0-200 χλμ./ώρα να ολοκληρώνεται σε 12,5 δευτερόλεπτα. Η τελική σε όλες τις περιπτώσεις ανέρχεται στα 290 χλμ./ώρα.

Το σύστημα M xDrive είναι “ζυγισμένο” για να μεταφέρει περισσότερη ισχύ στους πίσω τροχούς σε κανονικές συνθήκες με τον πίσω άξονα να φέρει και ενεργό διαφορικό Active M Differential. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μεταξύ της στάνταρ ρύθμισης ή της ρύθμισης Sport, που κατανέμει ακόμα περισσότερη ροπή στους πίσω τροχούς και επιτρέπει και τις ελεγχόμενες πλαγιολισθήσεις.

Η τρίτη επιλογή αφορά στην απενεργοποίηση του ηλεκτρονικού συστήματος δυναμικής ευστάθειας DSC και την ενεργοποίηση του προγράμματος 2WD που “μετατρέπει” τις 4κίνητες M3 και M4 σε πισωκίνητες με κατανομή ισχύος αποκλειστικά στους πίσω τροχούς και απουσία επεμβάσεων από τα συστήματα ελέγχου ευστάθειας.

Αυτοί που κάθονται πίσω από το τιμόνι έχει παράλληλα και την… προπονητική υποστήριξη του προαιρετικού συστήματος M Drift Analyser που τους βοηθά να βελτιώσουν τις ικανότητες τους στο drift.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]