Η BMW είναι ένας από τους κατασκευαστές που πιστεύουν πραγματικά στο υδρογόνο για την παροχή ρεύματος στα ηλεκτρικά τους οχήματα, για ένα πιο βιώσιμο μέλλον. Οι Βαυαροί αναμένεται να παρουσιάσουν στα τέλη του 2022 το περιορισμένης παραγωγής i Hydrogen NEXT, το πρώτο τους ηλεκτρικό αυτοκίνητο που φέρει κυψέλες υδρογόνου (διαβάστε περισσότερα εδώ). Πρόσφατα ο Υπουργός Οικονομικών Υποθέσεων της Βαυαρίας Hubert Aiwanger, επισκέφτηκε το Κέντρο Ελαφριών Κατασκευών και Τεχνολογίας (Lightweight Construction & Technology Centre -LuTZ) στο Landshut μαζί με τον Dr. Andreas Wendt, Μέλος Δ.Σ. του BMW Group για να διαπιστώσει την πρόοδο του BMW Group στον συγκεκριμένο τομέα. Φυσικά και εντυπωσιάστηκε από τις προσπάθειες του ομίλου, καθώς η ανάπτυξη τεχνολογιών κίνησης χωρίς εκπομπές CO2 αποτελεί κορυφαία προτεραιότητα για τους Βαυαρούς.
Διαβάστε επίσης: Ford, BMW και Solid Power επενδύουν 130 εκατ. δολάρια για solid state μπαταρίες
Το LuTZ έχει αναλάβει σημαντικό ρόλο καθώς κατασκευάζει τα εξαρτήματα του συστήματος ηλεκτροκίνησης με χρήση υδρογόνου το οποίο θα τοποθετηθεί στο BMW i Hydrogen NEXT και θα προμηθεύει τα εξαρτήματα αυτά στο Μόναχο για εγκατάσταση στο σύστημα κυψελών καυσίμου.
“Είμαι πεπεισμένος ότι η τεχνολογία υδρογόνου θα γίνει δημοφιλής – και έχω δεσμευτεί να κάνω τη Βαυαρία μία high tech περιοχή για την τεχνολογία υδρογόνου. Με αυτό τον εποικοδομητικό τρόπο δίνουμε απάντηση στο διάλογο για το κλίμα”, δήλωσε ο Aiwanger και πρόσθεσε: “Τώρα επικεντρωνόμαστε στη δημιουργία μιας υποδομής υδρογόνου σε εθνικό και διεθνές επίπεδο, από την παραγωγή μέχρι τη χρήση”.
“Εδώ, στο Lightweight Construction & Technology Centre, δημιουργούμε σημαντικές καινοτομίες για την κινητικότητα του μέλλοντος. Εξελίσσουμε εξαιρετικά περίπλοκα εξαρτήματα προσαρμοσμένα στις απαιτήσεις των αυτοκινήτων μας. Με αυτό τον τρόπο, η περιοχή συμβάλλει σημαντικά στο μετασχηματισμό της εταιρείας στο δρόμο για την ηλεκτροκίνηση. Περισσότερο από ποτέ, η εσωτερική παραγωγή εξαρτημάτων μας στο Landshut γίνεται μοχλός καινοτομίας”. πρόσθεσε από την πλευρά του ο Dr. Wendt.
Σύμφωνα με τους Βαυαρούς και όχι μόνο, οι απαραίτητες προϋποθέσεις για να μπορεί το BMW Group να προσφέρει στους πελάτες ένα όχημα με κυψέλες υδρογόνου δεν υπάρχουν ακόμα. Χρειάζεται περαιτέρω προετοιμασία – κυρίως σε ό,τι αφορά την υποδομή ανεφοδιασμού υδρογόνου και τις απαιτήσεις σε όλο το ενεργειακό σύστημα, με το πράσινο υδρογόνο να διατίθεται σε επαρκείς ποσότητες και να παράγεται σε ανταγωνιστικές τιμές στο χώρο της ατομικής μετακίνησης.