BMW: Το εργοστάσιο στο Μόναχο γίνεται…

Στον μετασχηματισμό της BMW προς ένα ηλεκτρικό μέλλον, το εργοστάσιο των Βαυαρών στο Μόναχο θα σταματήσει να κατασκευάζει συμβατικά αυτοκίνητα το 2027.
Εργοστάσιο Μόναχο BMW Group 2024

Μια νέα εποχή ανατέλλει για το εργοστάσιο του BMW Group στο Μόναχο: από το 2026, το εμβληματική μονάδα παραγωγής θα κατασκευάζει το sedan της Neue Klasse, ενώ μόλις ένα χρόνο αργότερα, θα παράγει μόνον ηλεκτρικά μοντέλα. Ως εκ τούτου, η εποχή των οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης στο Μόναχο θα ολοκληρωθεί 75 χρόνια από το λανσάρισμα της BMW 501 το 1952.

Διαβάστε επίσης: Εντυπωσιακή η παρουσία του BMW Group στη CES 2024

Έτσι το συγκεκριμένο εργοστάσιο θα γίνει το πρώτο του υπάρχοντος δικτύου παραγωγής του ομίλου της BMW που θα έχει ολοκληρώσει τον μετασχηματισμό του για την υποστήριξη της ηλεκτρικής κινητικότητας από τα τέλη του 2027.

“Το εργοστάσιο του Μονάχου είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα της ικανότητάς μας να προσαρμοζόμαστε. Επενδύουμε εδώ 650 εκατομμύρια ευρώ και θα παράγουμε αποκλειστικά αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα στο μητρικό μας εργοστάσιο από τα τέλη του 2027”, σχολιάζει ο Milan Nedeljkovic, μέλος του δ.σ. της BMW AG και υπεύθυνος Παραγωγής.

Διαβάστε επίσης – BMW M3 E30: Με αγωνιστικό DNA

Το παραγωγικά ευέλικτο εργοστάσιο του BMW Group στο Μόναχο είναι ένα παράδειγμα της ομαλής μετάβασης στην εποχή της ηλεκτροκίνησης. Το 2015, τα πρώτα plug-in υβριδικά μοντέλα της Σειράς 3 κατασκευάζονταν στην ίδια γραμμή παραγωγής με τα οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Το 2021, η BMW i4 έγινε το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο που προερχόταν από την ίδια γραμμή συναρμολόγησης. Σήμερα, κάθε δεύτερο όχημα που βγαίνει από τη γραμμή παραγωγής διαθέτει αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης.

Μετά την έναρξη λειτουργίας του νέου εργοστασίου στο Ντέμπρετσεν της Ουγγαρίας και του αντίστοιχου στο Μόναχο, τα οχήματα Neue Klasse θα παράγονται επίσης στο Σενγιάνγκ (Κίνα) και στο Σαν Λουίς Ποτοσί (Μεξικό).

Κατά τη διάρκεια μιας ιστορίας άνω των 100 χρόνων, το εργοστάσιο στο Μόναχο έχει περάσει από πολλές αλλαγές και έχει επανειλημμένα επαναπροσδιοριστεί. Μαζί με τον μετασχηματισμό του για τη μετάβαση από την κατασκευή κινητήρων αεροσκαφών στην παραγωγή αυτοκινήτων, η επιτυχημένη εισαγωγή της Neue Klasse στη δεκαετία του 1960 αποτελεί ορόσημο στη λίστα των αλλαγών σε όλη την ιστορία της εταιρείας.

Προκειμένου να δημιουργηθεί ο απαραίτητος χώρος στην περιορισμένη επιφάνεια του εργοστασίου στην καρδιά του Μονάχου, η παραδοσιακή κατασκευή κινητήρων μεταφέρθηκε στο Χαμς Χολ στη Μεγάλη Βρετανία και στο Στάιρ στην Αυστρία μετά από περίπου 70 χρόνια φιλοξενίας στο μητρικό εργοστάσιο. 1.200 εργαζόμενοι εκπαιδεύτηκαν για διαφορετικές στρατηγικές παραγωγής στο Μόναχο ή προσελήφθηκαν σε άλλες τοποθεσίες του δικτύου παραγωγής.

Όπως και στη δεκαετία του 1960 και σε όλες τις άλλες αλλαγές που έγιναν έκτοτε, ο σημερινός μετασχηματισμός του εργοστασίου στο Μόναχο πραγματοποιείται ενώ η παραγωγή συνεχίζεται. Ανεξάρτητα από τις εργασίες κατασκευής, περίπου 1.000 αυτοκίνητα βγαίνουν καθημερινά από τη γραμμή παραγωγής, μεταξύ των οποίων η Σειρά 3 και η i4 – όλα στην ίδια γραμμή συναρμολόγησης.

Ψηφιοποίηση στο εργοστάσιο του Μονάχου σύμφωνα με τις αρχές του iFactory
Οι αρχές του iFactory εγγυώνται τη μέγιστη δυνατή ευελιξία, άριστες διαδικασίες και εξαιρετική ενσωμάτωση σε όλες τις εγκαταστάσεις του Group – από το εντελώς νέο εργοστάσιο στο Ντέμπρετσεν μέχρι το μητρικό εργοστάσιο στο Μόναχο, το οποίο είναι πάνω από 100 ετών και στο οποίο ο μετασχηματισμός βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη.

Το iFactory είναι συνώνυμο της τεχνογνωσίας στον τομέα της παραγωγής σε ολόκληρο το δίκτυο. Μια σημαντική πτυχή του είναι η ολοκληρωμένη ψηφιοποίηση με μια ολιστική προσέγγιση στην αλληλεπίδραση μεταξύ ανθρώπων, διαδικασιών και συστημάτων. Αυτή βελτιστοποιεί τις διαδικασίες και υποστηρίζει τους εργαζόμενους στην εργασία τους. Η υλοποίηση πραγματοποιείται σε τρεις τομείς: επιστήμη δεδομένων (data science), τεχνητή νοημοσύνη (AI) και εικονικοποίηση (virtualization).

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η smart επιταχύνει την επιστροφή του εμβληματικού της αυτοκινήτου πόλης, το οποίο μπαίνει σε φάση εντατικών δοκιμών σε πραγματικές συνθήκες....
Το νέο πρωτότυπο αυτοκίνητο της γαλλικής εταιρείας προϊδεάζει για την επιστροφή των MPVs προσφέροντας χώρους δυσανάλογα μεγάλους για τα μόλις 4,10 μ. μήκους του....
Η Volkswagen ανακοίνωσε Smart Deals και για plug-in hybrid (eHybrid) μοντέλα της, προσφέροντας και για αυτά ειδικές τιμές με σημαντικό όφελος....
Το νέο B-SUV πέτυχε ένα παραγωγικό ορόσημο για την τσέχικη εταιρεία καθώς η παραγωγή του έφτασε τις 100.000 μονάδες μέσα σε λιγότερο από έναν χρόνο....
Ολοκληρωμένη στρατηγική απανθρακοποίησης σε όλο τον κύκλο ζωής, με σκοπό την επίτευξη μηδενικών εκπομπών ρύπων......
To νέο Suzuki e Vitara βάζει την ιαπωνική εταιρεία στην εποχή της ηλεκτροκίνησης και θα είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά σε τρείς εκδόσεις με έως...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

"έξυπνες" κάμερες

Επίσημο: Οι πρώτες κάμερες της Περιφέρειας Αττικής – Σε ποια σημεία τοποθετήθηκαν

Chery Tiggo 4

Το SUV με 12ετή εγγύηση, 204 ίππους και 22.990 ευρώ – Πώς τα πήγε στις δοκιμές πρόσκρουσης

BYD SEAL 5 DM-i

Στην Ελλάδα η υβριδική “λιμουζίνα” της BYD – Αυτονομία σαν diesel και 34.890 ευρώ