Το Παγκόσμιο Συμβούλιο της FIA είχε ήδη εγκρίνει το σχέδιο, το οποίο σύντομα θα ψηφιστεί μέσω e-vote και θα εισαχθεί στον αγωνιστικό κανονισμό του επερχόμενου αγώνα. Υπενθυμίζεται, πως το Πρωτάθλημα ξεκινά στις 15-17 Μαρτίου, με το GP Αυστραλίας στο Albert Park της Μελβούρνης.
Όπως έγινε γνωστό, για να απονεμηθεί ένας βαθμός στον οδηγό που σημειώνει τον ταχύτερο χρόνο, θα πρέπει αυτός να τερματίσει εντός της πρώτης δεκάδας, δηλαδή να αποκομίζει έτσι και αλλιώς επιπλέον βαθμούς. Το σκεπτικό πίσω από αυτή την απόφαση είναι, οδηγοί που βρίσκονται εκτός δεκάδας να μη μπορούν να τοποθετήσουν στο μονοθέσιό τους φρέσκα ελαστικά και να κάνουν ταχύτερο χρόνο, αφού δε θα έχουν κάτι να χάσουν. Η απονομή ενός βαθμού για τον ταχύτερο γύρο υφίσταται ήδη στη Formula E, ωστόσο η διαφορά με τη Formula1 είναι πως ισχύει για όλους τους οδηγούς και όχι μόν όσους βαθμολογούνται.
Με αυτή την κίνηση, η F1 επιστρέφει στις ρίζες της. Η απονομή ενός βαθμού για τον ταχύτερο γύρο ίσχυε κατά την πρώτη δεκαετία του θεσμού, μεταξύ 1950-1959. Μάλιστα, χάρη σε αυτόν τον βαθμό κρίθηκε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα του 1958, όταν ο Mike Hawthorn κατέκτησε τον τίτλο με Ferrari στον τελευταίο αγώνα, απέναντι στον Stirling Moss, που οδηγούσε Cooper-Climax. Κατά τη διάρκεια του 21ου αιώνα, η μόνη περίπτωση που θα είχαμε διαφορετικό πρωταθλητή αν ίσχυε αυτός ο κανονισμός θα ήταν το 2008. Τότε, ο Lewis Hamilton με McLaren-Mercedes κατέκτησε στο νήμα τον τίτλο από τον Felipe Massa με Ferrari.