Bonus 1 βαθμού για τον ταχύτερο γύρο στην F1

Αρχής γενομένης από τον εναρκτήριο αγώνα της χρονιάς στη Μελβούρνη, ο οδηγός που θα σημειώνει τον ταχύτερο χρόνο του αγώνα, θα κερδίζει έναν επιπλέον βαθμό

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Το Παγκόσμιο Συμβούλιο της FIA είχε ήδη εγκρίνει το σχέδιο, το οποίο σύντομα θα ψηφιστεί μέσω e-vote και θα εισαχθεί στον αγωνιστικό κανονισμό του επερχόμενου αγώνα. Υπενθυμίζεται, πως το Πρωτάθλημα ξεκινά στις 15-17 Μαρτίου, με το GP Αυστραλίας στο Albert Park της Μελβούρνης.

Όπως έγινε γνωστό, για να απονεμηθεί ένας βαθμός στον οδηγό που σημειώνει τον ταχύτερο χρόνο, θα πρέπει αυτός να τερματίσει εντός της πρώτης δεκάδας, δηλαδή να αποκομίζει έτσι και αλλιώς επιπλέον βαθμούς. Το σκεπτικό πίσω από αυτή την απόφαση είναι, οδηγοί που βρίσκονται εκτός δεκάδας να μη μπορούν να τοποθετήσουν στο μονοθέσιό τους φρέσκα ελαστικά και να κάνουν ταχύτερο χρόνο, αφού δε θα έχουν κάτι να χάσουν. Η απονομή ενός βαθμού για τον ταχύτερο γύρο υφίσταται ήδη στη Formula E, ωστόσο η διαφορά με τη Formula1 είναι πως ισχύει για όλους τους οδηγούς και όχι μόν όσους βαθμολογούνται.

Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 1958, Mike Hawthorn, κατέκτησε τον τίτλο με διαφορά μόλις 1 βαθμού

Με αυτή την κίνηση, η F1 επιστρέφει στις ρίζες της. Η απονομή ενός βαθμού για τον ταχύτερο γύρο ίσχυε κατά την πρώτη δεκαετία του θεσμού, μεταξύ 1950-1959. Μάλιστα, χάρη σε αυτόν τον βαθμό κρίθηκε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα του 1958, όταν ο Mike Hawthorn κατέκτησε τον τίτλο με Ferrari στον τελευταίο αγώνα, απέναντι στον Stirling Moss, που οδηγούσε Cooper-Climax. Κατά τη διάρκεια του 21ου αιώνα, η μόνη περίπτωση που θα είχαμε διαφορετικό πρωταθλητή αν ίσχυε αυτός ο κανονισμός θα ήταν το 2008. Τότε, ο Lewis Hamilton με McLaren-Mercedes κατέκτησε στο νήμα τον τίτλο από τον Felipe Massa με Ferrari.


tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Γεννήθηκε το 1985 στην Αθήνα. Σπούδασε Φιλοσοφία και Ιστορία Επιστημών στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έκανε μεταπτυχιακό στην "Ιστορία και Φιλοσοφία Επιστημών και Τεχνολογίας" (Πανεπιστήμιο Αθηνών και Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο) και ολοκλήρωσε τις σπουδές του με MA στις Ευρωπαϊκές Σπουδές Κοινωνίας, Επιστήμης και Τεχνολογίας (ESST). Από το 2004, έχει συνεργαστεί με περιοδικά και ιστοσελίδες αυτοκινήτου ως συντάκτης, ενώ ήταν μέλος του Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις από το 2004 έως το 2017. Εντάχθηκε στη δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής και του TractioN Magazine το 2013.

E-mail: [email protected]