Bugatti Centodieci: Φόρος τιμής αξίας 8 εκατομμυρίων ευρώ για… ελάχιστους! (+mega gallery)

Με την ειδική έκδοση Centodieci, η Bugatti γιορτάζει 110 χρόνια κατασκευής οχημάτων και παράλληλα, αποτίει φόρο τιμής στην EB110, ένα από τα πιο εμβληματικά supercars όλων των εποχών.

Βρείτε μας στο

Η Bugatti τιμά την ιστορία της και η εντυπωσιακή Bugatti Centodieci, αποτελεί το πιο πρόσφατο δείγμα γραφής. Με το νέο της υπεραυτοκίνητο, η ονομασία του οποίου στα ιταλικά σημαίνει “110”, η γαλλική μάρκα κάνει ευθεία αναφορά στην Bugatti EB110. Ο λόγος για ένα supercar, που σήμανε την προσπάθεια επαναφοράς της Bugatti στο προσκήνιο στις αρχές της δεκαετίας του ’90 και έγινε ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα στον κόσμο. Η Bugatti EB110 ήταν το πρώτο μοντέλο που παρουσίασε η μάρκα, από το μακρινό 1956, οπότε είναι λογικό να έχει ξεχωριστή σημασία.

Η επίσημη παρουσίαση της Bugatti Centodieci, πραγματοποιήθηκε με κάθε επισημότητα στο Pebble Beach της Καλιφόρνια. Αν και το hypercar βασίζεται στη Chiron, οι σχεδιαστές της Bugatti φρόντισαν ώστε να Centodieci να έχει πολλά κοινά με την EB110. Σε αυτά συγκαταλέγεται ο επίπεδος σχεδιασμός του εμπρός μέρους, η τοποθέτηση του εμπρός σπόιλερ και η εισαγωγή αέρα, που χωρίζεται σε τρία μέρη. Επιπλέον, οι 5 στρογγυλές εισαγωγές αέρα στο πλάι, έχουν κυρίως πρακτική χρήση με στόχο την καλύτερη παροχή αέρα στον κινητήρα. Στο πίσω μέρος ξεχωρίζει ο σχεδιασμός με 8 φωτιστικά στοιχεία και οι 4 απολήξεις της εξάτμισης.

Έχοντας ήδη δείξει τις αγωνιστικές της καταβολές, η Bugatti Centodieci διαθέτει ανάλογα χαρακτηριστικά και κάτω από το καπό. Το γαλλικό hypercar εφοδιάζεται με τον θρυλικό 8λιτρο κινητήρα W16 (4 τούρμπο), ο οποίος αποδίδει 1.600 ίππους στις 7000 στροφές! Οι επιδόσεις είναι απλά συγκλονιστικές, καθώς η Centodieci επιταχύνει 0-100 σε 2,4, 0-200 σε 6,1 και 0-300 σε 13,1”, ενώ η τελική της ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 380 χλμ./ώρα. Η κίνηση μεταδίδεται σε όλους τους τροχούς, μέσω αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων.

Στον τίτλο αναφέραμε πως η χειροποίητη Bugatti Centodieci αποτείνεται σε… ελάχιστους. Ο λόγος είναι πως θα παραχθεί σε μόλις 10 αντίτυπα, ενώ η τιμή της έχει οριστεί στα 8 εκατομμύρια ευρώ + φόρους. Αν αυτό δε σας φαίνεται ανυπέρβλητο εμπόδιο, να προσθέσουμε πως το ειδικό αυτό μοντέλο έχει ήδη γίνει “sold out”…

mm
Γεννήθηκε το 1985 στην Αθήνα. Σπούδασε Φιλοσοφία και Ιστορία Επιστημών στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έκανε μεταπτυχιακό στην "Ιστορία και Φιλοσοφία Επιστημών και Τεχνολογίας" (Πανεπιστήμιο Αθηνών και Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο) και ολοκλήρωσε τις σπουδές του με MA στις Ευρωπαϊκές Σπουδές Κοινωνίας, Επιστήμης και Τεχνολογίας (ESST). Από το 2004, έχει συνεργαστεί με περιοδικά και ιστοσελίδες αυτοκινήτου ως συντάκτης, ενώ ήταν μέλος του Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις από το 2004 έως το 2017. Εντάχθηκε στη δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής και του TractioN Magazine το 2013.

E-mail: ndouzinas@traction.gr