BYD: Νέα έκθεση στον Άλιμο και οδηγική γνωριμία με το ATTO 2

Με αφορμή τη νέα της έκθεση στον Άλιμο η BYD παρουσίασε το BYD ATTO 2 αλλά και το Sealion 7. Με το πρώτο εξ αυτών είχαμε και μια σύντομη οδηγική επαφή.

Βρείτε μας στο

Το νέο της showroom στον Άλιμο παρουσίασε η BYD και με αφορμή τα εγκαίνια της έκθεσης αυτής, παρουσίασε για πρώτη φορά το ATTO 2 αλλά και το Sealion 7 (σε στατική παρουσίαση) επί ελληνικού εδάφους. Με το BYD ATTO 2 μάλιστα είχαμε και μια σύντομη οδηγική επαφή.

BYD ATTO 2
Το BYD ATTO 2 συνδυάζει σχεδιαστικά στοιχεία ενός SUV με τις συμπαγείς διαστάσεις. Έχει μήκος 4.310 mm, πλάτος 1.830mm και ύψος 1.675mm και μεταξόνιο
(2.620mm). Σε όλες τις εκδόσεις του ATTO 2, τα μπροστινά καθίσματα διαθέτουν ηλεκτρική ρύθμιση, κάτι που δεν είναι συνηθισμένο στην κατηγορία B. Επιπλέον, η πιο πλούσια έκδοση εξοπλισμού Boost περιλαμβάνει θέρμανση για τα καθίσματα και το τιμόνι. Όλες οι εκδόσεις του ATTO 2 διαθέτουν ψηφιακό πίνακα οργάνων 8,8 ιντσών, ενώ υπάρχει δυνατότητα επιλογής για το μέγεθος της οθόνης του συστήματος infotainment – 10,1 ίντσες στην έκδοση Active και 12,8 ίντσες στην έκδοση Boost.

Το BYD ATTO 2 είναι εξοπλισμένο με έναν κινητήρα τοποθετημένο μπροστά που αποδίδει 130 kW (177 PS) και 290 Nm ροπής, τιμές ικανές προκειμένου να εξασφαλίσουν επιτάχυνση 0-100 km/h σε μόλις 7,9 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 160 km/h. Η μπαταρία τύπου Blade Battery χωρητικότητας 45,12 kWh προσφέρει συνδυασμένη αυτονομία 312 km σύμφωνα με το πρότυπο WLTP, ενώ η αυτονομία σε αστικές συνθήκες φτάνει τα 463 km. Το ATTO 2 προσφέρει δυνατότητα φόρτισης DC 65kW, η οποία επιτρέπει την επαναφόρτιση της μπαταρίας από το 10% στο 80% της συνολικής χωρητικότητας σε 37 λεπτά, ενώ από το 30% στο 80% απαιτούνται 28 λεπτά. Στο βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται ένας τριφασικός φορτιστής AC 11kW, ο οποίος μπορεί να φορτίσει τη μπαταρία από πλήρη αποφόρτιση στο 100% σε 5,5 ώρες.

Η εισαγωγική έκδοση είναι η Active. Διαθέτει ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, LED προβολείς και πίσω φώτα και φώτα ημέρας, καθώς και πανοραμική οροφή με ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο σκιάδιο. Επιπλέον, περιλαμβάνει έξυπνο έλεγχο των προβολέων μεγάλης σκάλας, πρόσβαση μέσω NFC, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω και κάμερα, σύστημα infotainment με περιστρεφόμενη οθόνη αφής 10,1 ιντσών. Η τιμή του ATTO 2 Active είναι 29.990€ (22.735€ με την επιδότηση του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3»). Η πλουσιότερη έκδοση Boost προσφέρει διαθέτει θέρμανση για τα εμπρός καθίσματα και το τιμόνι, ατμοσφαιρικό φωτισμό καμπίνας, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους εξωτερικούς καθρέπτες, καθώς και αισθητήρες παρκαρίσματος μπροστά και κάμερα 360 μοιρών. Επιπλέον, διαθέτει μεγαλύτερη οθόνη infotainment 12,8 ιντσών, βάση ασύρματης φόρτισης smartphone 15W και αναβαθμισμένο ηχοσύστημα με οκτώ ηχεία. Η τιμή του ATTO 2 Boost είναι 31.990€ (24.250€ με την επιδότηση του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3»).


Όσον αφορά την πρώτη αυτή επαφή μας με το BYD ΑΤΤΟ 2, μπορούμε να πούμε πως πρόκειται για ένα ευκολοδήγητο αυτοκίνητο, με καλή ποιότητα κύλησης αλλά και μοντέρνο και τεχνολογικά άρτια εξοπλισμένο εσωτερικό που δεν χρειάζεται παραχωρήσεις σε κανέναν επιμέρους τομέα. Ωστόσο όπως προανέφερα, περισσότερα για αυτό θα έχουμε στο άμεσο μέλλον, όταν και θα το “δοκιμάσουμε”.

mm
Γεννήθηκε λίγες ώρες πριν την εκκίνηση του 29ου Ράλι Ακρόπολις. Μεγάλωσε ανάμεσα σε αγωνιστικά αυτοκίνητα και σημειώσεις ειδικών διαδρομών. Σε ηλικία 11 ετών συμμετείχε στον 1ο του αγώνα καρτ ενώ το 2004 ανακηρύχτηκε κυπελλούχος στον θεσμό “Peugeot 206 Junior Cup”. Το 2007 συμμετείχε στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλι τερματίζοντας στην 3η θέση του Mitsubishi Cup. Κορυφαία στιγμή θεωρεί την συμμετοχή του στο Ράλι Ακρόπολις του 2006 με Ford Focus WRC και συνοδηγό τον πατέρα του, Κώστα. Αν και σπούδασε Marketing στο Αμερικάνικο Κολέγιο Deree, η αγάπη του για τα αυτοκίνητα τον κέρδισε. Από το 2006 συμμετέχει στην εκπομπή TractioN, ενώ από το 2014 έχει αναλάβει την αρχισυνταξία της εκπομπής. Παράλληλα είναι μέλος της συντακτικής ομάδας του TractioN Magazine ενώ στο παρελθόν έχει συνεργαστεί με περιοδικά και εφημερίδες.

E-mail: mstefanis@traction.gr