Chieftain Range Rover: Λαχταριστό restomod 710 ίππων!

Και όχι μόνο αφού το κλασικό Range Rover μεταμορφώνεται κυριολεκτικά στα "χέρια" της Chieftain σε ένα άκρως ποθητό σύγχρονο off roader.

Βρείτε μας στο
Range Rover chieftain

Το θρυλικό Range Rover Classic πηγαίνει σε άλλο επίπεδο από την βρετανική Chieftain, η οποία το μόνο που δεν αλλάζει επί της ουσίας είναι το απαράμιλλο design του.

Κατά παραγγελία και σύμφωνα με τις επιθυμίες του ενδιαφερόμενου, αφού μπορεί απλά να αναπαλαιώσει το μοντέλο, η ομάδα της Chieftain δημιουργεί ένα Range Rover Classic που δεν έχει να ζηλέψει κάτι από τα σύγχρονα off roaders βελτιώνοντας το αυθεντικό σε κάθε του σημείο.

Το δίπορτο Range Rover που βλέπετε στις οθόνες σας ονομάζεται Chieftain Extreme και όπως υποδηλώνει το όνομα του είναι μια από τις πλέον ακραίες εκδοχές που έχουμε δει. Για τη γίνει πραγματικότητα από το αυθεντικό μοντέλο έχει κρατηθεί το πλαίσιο τύπου σκάλας και το αμάξωμα και όλα σχεδόν τα υπόλοιπα εξαρτήματα έχουν αλλαχθεί η βελτιωθεί, όπως άλλωστε και τα δύο πρώτα.

Η Chieftain στοχεύει συνήθως στο να διατηρήσει και να αυξήσει ακόμη περισσότερο τις εκτός δρόμου δυνατότητες του off roader της βρετανικής εταιρίας να και στη συγκεκριμένη περίπτωση έχει πάρει ελαφρώς των αντίθετο δρόμο. Στη θέση των άκαμπτων αξόνων βλέπουμε ανεξάρτητη ανάρτηση για κάθε τροχό με το μοτέρ μαζί με το κιβώτιο να έχουν πάρει την… άγουσα για τα αποδυτήρια και να έχουν δώσει τη θέση τους στον V8 LS3 της GM των 6,2 λίτρων! Η ισχύς φτάνει στους 710 ίππους με την συνεισφορά μηχανικού υπερσυμπιεστή, ενώ το σύστημα πέδησης προέρχεται από την AP Racing.

Με αυτό το μοτέρ, άνευ υπερσυμπιεστή η πρόταση της Chieftain αποδίδει 420 ίππους και χρειάζεται περί τα 5,5 δευτερόλεπτα για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα από στάση με την τελική να ξεπερνά τα 210 χλμ./ώρα. Οπότε με 300 περίπου ίππους επιπλέον αυτό το Ranger Rover δεν θα δυσκολεύεται να ντροπιάσει στο δρόμο αρκετά σύγχρονα αυτοκίνητα επιδόσεων.

Φυσικά, όπως καταλαβαίνετε, πρόκειται για restomod για γερά πορτοφόλια αφού το κασέ της Chieftain ξεκινά από τα 173.000 ευρώ άνευ φόρων…

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr