Χίλια χιλιόμετρα με το Audi Q3 Sportback

Και το όνομα αυτού Audi Q3 Sportback! Διαβάστε τις εντυπώσεις μας από την αυτόματη έκδοση με τους 150 ίππους, πόσο κοστίζει και ασφαλώς πόσο "καίει"...

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Το Audi Q3 είναι ένα μοντέλο που έχει καταφέρει να εδραιωθεί στην ελληνική αγορά και η πρώτη μας επαφή μαζί του έγινε στην συμβατική έκδοση αμαξώματος. Αυτή τη φορά όμως, στα χέρια μας βρέθηκε το Audi Q3 Sportback, για διάστημα δύο εβδομάδων κατά τις καλοκαιρινές μας διακοπές. Διάστημα κατά το οποίο ταξιδέψαμε από Αθήνα μέχρι Τζουμέρκα Άρτας και κάναμε συνολικά κάτι περισσότερο από 1.000 χιλιόμετρα. Στην διάθεσή μας είχαμε την έκδοση με τους 150 ίππους και το αυτόματο κιβώτιο S-Tronic.

Ξεκινώντας από την εξωτερική εμφάνιση, είναι εμφανές ότι η γερμανική εταιρεία έδωσε έμφαση στην δυναμική εικόνα του αυτοκινήτου. “Αιχμηρά” νεύρα διατρέχουν το καπό, τα LED φωτιστικά σώματα είναι λεπτά εμπρός και πίσω, ενώ πλευρικά ο δυναμισμός του νέου Audi Q3 υπογραμμίζεται από τα τονισμένα φτερά, που εξέχουν από το υπόλοιπο αμάξωμα και το κάνουν να φαίνεται ακόμη πιο φαρδύ, αλλά και από τις μεγάλες ζάντες αλουμινίου. Ασφαλώς, δεν γίνεται να μην αναφερθούμε και στο πίσω μέρος, με την κεκλιμένη οροφή να “μαρτυρά” ότι έχουμε να κάνουμε με την Sportback έκδοση, ενώ δεν απουσιάζει και η διακριτική αεροτομή στην οροφή. Αναφορικά με τις διαστάσεις, το Audi Q3 Sportback έχει μήκος ακριβώς 4,5 μέτρων, το πλάτος αγγίζει τα 1.843 χλστ. και το ύψος τα 1.567 (περίπου 10 χλστ. χαμηλότερο από το “απλό” Q3).

Εντελώς ανασχεδιασμένο είναι και το εσωτερικό του νέου Audi Q3. Το ταμπλό διαιρείται στα δύο, με το άνω μέρος του να περιλαμβάνει τους αεραγωγούς και το κάτω το black-panel με την ψηφιακή οθόνη αφής για το σύστημα πολυμέσων MMI. Ο οδηγοκεντρικός χαρακτήρας του εσωτερικού, τονίζεται από την κλίση 10 μοιρών του ταμπλό προς τον οδηγό, ενώ ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 10.25 ιντσών είναι στα highligts του. Τα υλικά στο εσωτερικό είναι από το… πάνω ράφι. Και στην ευρυχωρία όμως, το νέο Audi Q3 τα καταφέρνει μια χαρά αφού η αύξηση του μεταξονίου εξασφάλισε καλύτερη εκμετάλλευση χώρων στο εσωτερικό. Επιπροσθέτως, χάρη στο στάνταρ συρόμενο πίσω κάθισμα κατά 150 χιλιοστά, διαιρούμενο σε αναλογία 40/20/40 και με ρυθμιζόμενη κλίση πλάτης, η πρακτικότητα αυξάνεται κατακόρυφα. Το ίδιο ισχύει και για τον χώρο αποσκευών, ο οποίος είναι στα 530 λτ. και με την αναδίπλωση της πίσω σειράς φτάνει στα 1.400 λίτρα. Φυσικά, ο εξοπλισμός του νέου Audi Q3 είναι κορυφαίος, καθώς ακόμη και στην έκδοση με το στάνταρ MMI touch υπάρχει ψηφιακός πίνακας οργάνων με οθόνη διαγώνιου 10,25 ιντσών και οθόνη αφής 8,8 ιντσών που βρίσκεται στο κέντρο του ταμπλό. Στην κορυφαία έκδοση εξοπλισμού MMI navigation plus η οθόνη είναι 10,1 ίντσες και προαιρετικά ο πίνακας οργάνων 10,25 ιντσών μπορεί να αναβαθμιστεί στις 12,3 ίντσες (όπως αυτός του αυτοκινήτου της δοκιμής μας).


Κάτω από το καπό του Audi Q3 Sportback της δοκιμής βρίσκεται ο γνωστός τετρακύλινδρος, turbo κινητήρας που έχουμε ξανασυναντήσει αρκετές φορές στο παρελθόν. Η χωρητικότητά του αγγίζει τα 1.498 κ.εκ., η μέγιστη ισχύς των 150 ίππων έρχεται στο εύρος 5.000-6.000 σ.α.λ. και η ροπή των 250 Nm είναι διαθέσιμη από τις 1.500 σ.α.λ. (έως και τις 3.500), ενώ δεν υπάρχει κάποια ηλεκτρική υποβοήθηση. Το αμάξωμα ζυγίζει περί τα 1.570 κιλά και οι επιδόσεις σε συνδυασμό με το αυτόματο S-Tronic διπλού συμπλέκτη είναι άκρως ικανοποιητικές. Ενδεικτικά, η επιτάχυνση σε 0-100 χλμ./ώρα είναι υπόθεση 9,3 δλ. και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 201 χλμ./ώρα. Η κίνηση περνά στον εμπρός άξονα, ενώ τετρακίνητη επιλογή quattro υπάρχει μόνο για τους μεγαλύτερους κινητήρες βενζίνης και diesel με 245 και 200 ίππους αντίστοιχα. Πάμε και στην κατανάλωση, με την γερμανική εταιρεία να ανακοινώνει τη μέση τιμή των 6,6 λτ./100 χλμ. Εμείς στη διάρκεια της δοκιμής, κινούμενοι κατά κύριο λόγο σε αυτοκινητόδρομο και περιφερειακό δίκτυο, είδαμε 7,3 λτ./100 χλμ.

Το γερμανικό SUV αποδείχτηκε εξαιρετικά ικανό σε ασφάλτινο τερέν και σε βατό χωματόδρομο (αλλά και σε πιο δύσβατα και σαθρά εδάφη κοντά στην λίμνη Πουρναρίου), με την ποιότητα κύλισής του να ξεχωρίζει από τα πρώτα χιλιόμετρα και την ανάρτηση να χαρίζει άμεσες αντιδράσεις στο αμάξωμα, παρά το μέγεθος του αυτοκινήτου και το βάρος του. Στον αυτοκινητόδρομο ταξιδεύει με ησυχία και παροιμιώδη άνεση. Χάρη στο σύστημα Audi drive select ο οδηγός έχει να επιλέξει ανάμεσα σε οδηγικά προφίλ που μεταβάλλουν ανάλογα παραμέτρους όπως η απόκριση του γκαζιού, η αίσθηση του τιμονιού και του κιβωτίου S tronic. Στην πόλη οι ομαλές αλλαγές του κιβωτίου και η κορυφαία απόσβεση δημιουργούν κορυφαία άνεση. Στον επαρχιακό δρόμο ο οδηγός θα απολαύσει την απώλεια κλίσεων του αμαξώματος, το οποίο μάλιστα ξεχωρίζει και λόγω της κορυφαίας του ακαμψίας. Τα φρένα είναι δυνατά και ακούραστα, με σωστή αίσθηση στο πεντάλ, ενώ από την άλλη η το τιμόνι έχει το σωστό βάρος είτε σε λίγα, είτε σε πολλά χιλιόμετρα. Βγαίνοντας στον αυτοκινητόδρομο, ο οδηγός θα απολαύσει την στιβαρότητα και την απώλεια θορύβων.

Στο ταμείο
Η τιμή του Audi Q3 Sportback ξεκινά στην Ελλάδα από τα 42.980 ευρώ στην έκδοση των Advance Plus με το αυτόματο κιβώτιο, όπως ακριβώς είναι και αυτή της δοκιμής μας, η οποία έχει πραγματικά τα πάντα από εξοπλισμό. Αν πάλι θέλετε την πιο σπορ έκδοση S Line τότε θα πρέπει να αποταμιεύσετε 3.000 ευρώ επιπλέον.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.