Τα στοιχεία για το πρώτο δίμηνο της χρονιάς (Ιανουάριος – Φεβρουάριος) σχετικά με τις ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων στην Ελλάδα δημοσιεύθηκαν. Όπως θα δείτε και στα σχετικά γραφήματα, το ξεκίνημα της Toyota (best seller εταιρεία του 2024) ήταν θετικό, μιας και βρέθηκε στην πρώτη θέση. Πάμε να δούμε πως διαμορφώθηκε το Top 10 της ελληνικής αγοράς.
Δείτε επίσης: Δοκιμάζουμε την πιο προσιτή BMW – Αυτόματο κιβώτιο και 170 ίπποι
Στην πρώτη θέση, λοιπόν, συναντάμε την Toyota, η οποία με 3.397 ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων μέσα σε δύο μήνες κατάφερε να “κατακτήσει” το 16,6% της ελληνικής αγοράς. Πίσω της, στη δεύτερη θέση βρέθηκε η Peugeot, η οποία έκανε εντυπωσιακό ξεκίνημα με 2.135 ταξινομήσεις και μερίδιο αγοράς της τάξης του 11,9%.
Η πρώτη τριάδα ολοκληρώθηκε με ακόμα μία εταιρεία του ομίλου Stellantis. Συγκεκριμένα, η Opel με 1.712 ταξινομήσεις και μερίδιο αγοράς 8,4%. Στον πίνακα που ακολουθεί μπορείτε να δείτε τα μερίδια αγοράς που κατέγραψαν οι δέκα πιο εμπορικές εταιρείες της ελληνικής αγοράς.
Με αρνητικό πρόσημο ξεκίνησε η χρονιά
Όσον αφορά τώρα στο σύνολο των ταξινομήσεων νέων μοντέλων στην ελληνική αγορά, το πρώτο δίμηνο κινήθηκε με αρνητικό πρόσημο. Πιο συγκεκριμένα, συγκριτικά με το δίμηνο του 2024 καταγράφηκε μία μείωση της τάξης του 14,3%. Τα καινούργια αυτοκίνητα που κυκλοφόρησαν το δίμηνο του 2025 ανέρχονται σε 20.477 έναντι 24.203 που κυκλοφόρησαν το αντίστοιχο διάστημα του έτους 2024.