Οι μοναδικές γυναικείες και ανδρικές δημιουργίες του οίκου έχουν επιρροές από την ελληνική γη και θάλασσα και έχουν μοτίβα με κίονες και φούντες που παραπέμπουν στο παραδοσιακό μας τσαρούχι, ενώ στις αποχρώσεις κυριαρχεί το μαγικό μπλε του Αιγαίου, το λευκό και το κόκκινο. Το πιο απίθανο είναι ότι επάνω στις τσάντες είναι γραμμένη με ελληνικούς χαρακτήρες η φράση «κούνα το κορμί σου» !
Πρωταγωνίστρια της καμπάνιας μια γυναικεία φιγούρα με το χαρακτηριστικό όνομα Mrs Tependris και με ξεκάθαρη τη σπάνια ελληνική κατατομή, η οποία περιπλανάται ανάμεσα σε ελληνικά γλυπτά, καμαρώνοντας για τις δημιουργίες που φοράει. Στα μικρής διάρκειας βίντεο, εμφανίζεται και ο ίδιος ο Christian Louboutin να φωτογραφίζει την κυρία Τεπενδρή και μαζί χορεύουν συρτάκι υπό τους ήχους μιας απίθανης μουσικής σύνθεσης που δημιουργήθηκε αποκλειστικά για την καμπάνια με αυθεντικούς ελληνικούς ήχους που παραπέμπουν ξεκάθαρα σε συρτάκι και με εισαγωγή που θυμίζει Ζορμπά!
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Christian Louboutin (@louboutinworld)
Για αυτή την κολεξιόν επιστρατεύτηκε ένα επιτελείο από μοναδικούς στο είδος τους επαγγελματίες και φυσικά δεν θα μπορούσαν να λείπουν Έλληνες. Σημαντικά λοιπόν συνέβαλλε ο υπέρ ταλαντούχος εικαστικός Κωνσταντίνος Κακανιάς (του οποίου δημιούργημα είναι τα μοτίβα, αλλά και η κυρία Τεπενδρή) και η Κατερίνα Μακρυγιάννη η οποία σχεδίασε τα γούρια που κοσμούν τις δημιουργίες του Christian Louboutin.
Ο οίκος Christian Louboutin κάθε χρόνο ενισχύει διάφορους φιλανθρωπικούς οργανισμούς. Έτσι φέτος, μέσα από την καμπάνια Greekaba, μέρος των εσόδων από τις γυναικείες τσάντες θα δοθεί στην Ένωση «Μαζί για το παιδί». Πολλές από τις δημιουργίες έχουν ήδη εξαντληθεί και για ακόμα μια φορά η Ελλάδα αποδεικνύει ότι είναι μια αστείρευτη πηγή έμπνευσης παγκοσμίως και αυτή τη φορά έλαμψε μέσα από τις μοναδικές δημιουργίες του Christian Louboutin.