Στη διεύρυνση της γκάμας των κινητήρων του CUPRA Formentor προχωρά η ισπανική εταιρεία προσφέροντας επιλογές βενζίνης, πετρελαίου και Plug-In υβριδικές. Κάπως έτσι, το εύρος ισχύος διαμορφώνεται από τους 150 έως τους 310 ίππους, ενώ σύντομα θα ακολουθήσει και η κορυφαία έκδοση VZ5 με το 5κύλινδρο TSI μοτέρ χωρητικότητας 390 ίππων.
Διαβάστε επίσης: CUPRA Formentor με καλεσμένο τον Σωτήρη Κοντιζά
Αναλυτικότερα, στις ήδη υπάρχουσες εκδόσεις βενζίνης (1.5 TSI των 150 ίππων και 2.0 TSI των 310), έρχονται να προστεθούν αυτές που θα αναφέρουμε:
-1.5 TSI 150 PS Formentor Pack: Πρόκειται για μία έκδοση που συνοδεύεται τόσο με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων όσο και με 7ρι αυτόματο DSG. Από το επίπεδο εξοπλισμού δεν απουσιάζουν “sportive” πινελιές όπως για παράδειγμα οι ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών και η μαύρη οροφή του εσωτερικού.
-2.0 TSI 190 PS DSG 4Drive: Στην εν λόγω έκδοση, ο τετρακύλινδρος κινητήρας των 190 ίππων χαρίζει κορυφαίες επιδόσεις, με τα 0-100 χλμ./ώρα να έρχονται σε 7,1 δλ. και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 220 χλμ./ώρα. Παράλληλα η κατανάλωσή του περιορίζεται σε μόλις 7.4-8.0 lt/100 χλμ στον κύκλο WLTP.
-2.0 TSI 245 PS DSG VZ: Πρόκειται για το κορυφαίο εξοπλιστικό επίπεδο VZ, που συνδυάζεται με ισχυρό κινητήρα 245 ίππων. Τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε μόλις 6,8 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 238 χλμ/ώρα.
-2.0 TDI 150 PS Μanual/DSG: Ασφαλώς δεν απουσιάζει και η δυνατότητα επιλογής ενός diesel κινητήρα, ο οποίος προσφέρεται τόσο με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων όσο και με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων DSG-7. Δυνατό του σημείο είναι ασφαλώς η χαμηλή κατανάλωση, η οποία περιορίζεται στα μόλις 4,7-6.2 λτ./100 χλμ. σε μεικτό κύκλο WLTP.
-1.4 eHybrid 204/245 PS DSG: Το CUPRA Formentor προσφέρεται πλέον και με δύο Plug-Ιn Hybrid εκδόσεις συνδυαστικής ιπποδύναμης 204 και 245 ίππων. Τα κινητήρια αυτά σύνολα που ήδη γνωρίζουμε από το Leon, έρχονται να προστεθούν πλέον και στο Formentor και να του δώσουν την δυνατότητα αποκλειστικά ηλεκτρικής μετακίνησης για έως και 59 χλμ. Κάτω από το καπό βρίσκεται ο γνωστός 1.4 ΤSI 150 PS, ο οποίος συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 116 ίππων και διαθέτει μέγιστη ροπή 400 Nm. Η τυπική κατανάλωση κατά WLTP σε υβριδικό mode είναι μόλις 1.2-1.6 λτ./100 χλμ., ενώ οι εκπομπές CO2 περιορίζονται σε 26-35 γρ./χλμ.