Cupra: Παρουσίασε το… ψηφιακό γκαράζ της!

Τη νέα της, ψηφιακή πλατφόρμα παρουσίασε η Cupra, μέσα από την οποία μπορεί κανείς να δει τα πάντα για αυτήν και τα μοντέλα της.

Για να ενισχύσει το λανσάρισμα της νέας γκάμας οχημάτων της, η Cupra παρουσίασε την στρατηγική ψηφιοποίησης, την οποία θα εφαρμόσει σε όλους τους επιχειρηματικούς τομείς. Η αιχμή του δόρατος αυτού του ψηφιακού σχεδίου δράσης αποτελεί η δημιουργία της εικονικής πλατφόρμας “Cupra e-Garage in Cape Formentor”.

Αυτή η online πλατφόρμα που δημιουργήθηκε μαζί με την Mediapro Group με έδρα τη Βαρκελώνη και την εταιρεία υπηρεσιών καινοτομίας Visyon, είναι ένα συναρπαστικό, εικονικό περιβάλλον, όπου οι χρήστες μπορούν να φτιάξουν το δικό τους avatar και να αλληλεπιδράσουν με άλλα άτομα χρησιμοποιώντας λειτουργία φωνητικής συνομιλίας.

Αυτός ο ψηφιακός κόσμος αναπαριστά τους χώρους που είναι αποκλειστικά αφιερωμένοι στην Cupra σε όλο τον κόσμο και εικονικά βρίσκεται στο ακρωτήρι που ενέπνευσε τη δημιουργία του πρώτου αποκλειστικού μοντέλου της μάρκας, το Formentor. Οι χρήστες είναι ελεύθεροι να ανακαλύψουν τα μοντέλα CUPRA, τις lifestyle συλλογές και κάθε είδους content της μάρκας. Το ψηφιακό περιβάλλον διαθέτει επίσης αμφιθέατρο για να φιλοξενήσει live παρουσιάσεις.

«Η CUPRA είναι μία σύγχρονη μάρκα που δημιουργήθηκε τον 21ο αιώνα και ως ψηφιακά προσανατολισμένη, επιδιώκει να αξιοποιήσει την τεχνολογία και να θέσει τους ανθρώπους και τα συναισθήματα στο επίκεντρο της στρατηγικής της. Με τα νέα μας μοντέλα έχουμε την ευκαιρία να απευθυνθούμε σε ευρύτερο κοινό, με διαφορετικό τρόπο. Υπό αυτήν την έννοια, το CUPRA e-Garage in Cape Formentor είναι η αρχή του ταξιδιού μας για τη δημιουργία νέων ψηφιακών εμπειριών. Στόχος μας είναι μελλοντικά, η νέα πλατφόρμα να γίνει σημείο συνάντησης για τους φίλους της CUPRA και για τους πελάτες μας σε όλο τον κόσμο», ανακοίνωσε ο CUPRA Director of Strategy, Business Development and Operations, Antonino Labate.

Νέες ψηφιακές πρωτοβουλίες
Κατά τη διάρκεια της διαδραστικής συνέντευξης τύπου που πραγματοποιήθηκε στην εικονική πλατφόρμα, τα στελέχη της μάρκας παρουσίασαν μερικά από τα πιο συναρπαστικά projects που αποτελούν μέρος της ψηφιακής στρατηγικής της Cupra. Ο επικεφαλής του Marketing, Ignasi Prieto, δήλωσε ότι η μάρκα εργάζεται για τη δημιουργία πλατφόρμας live συναυλιών, όπου οι λάτρεις της μουσικής θα έχουν την δυνατότητα να αλληλεπιδράσουν με τους αγαπημένους τους καλλιτέχνες και να απολαύσουν αποκλειστικό content. Επιπλέον, μία ακόμη ψηφιακή εμπειρία που έχει δημιουργήσει η Cupra για του επόμενους μήνες, είναι η συμπαραγωγή τηλεοπτικής σειράς με θέμα τα οχήματα υψηλών επιδόσεων, η οποία θα μεταδοθεί σε video on demand πλατφόρμα.

Ο Prieto ανακοίνωσε επίσης ότι οι πρεσβευτές της μάρκας, όπως οι Marc ter Stegen, Mattias Ekström και Fernando Belasteguín, θα είναι οι επόμενοι που θα ενταχθούν στον εικονικό κόσμο της Cupra με τα δικά τους avatar.

CUPRA Master Convention
Στις 28 Οκτωβρίου, το “Cupra e-Garage in Cape Formentor” φιλοξένησε το πρώτο Cupra Master Convention. Περισσότεροι από 600 Cupra Masters από 35 διαφορετικές χώρες, συγκεντρώθηκαν ψηφιακά προκειμένου να εκπαιδευτούν ως εξειδικευμένοι πωλητές της μάρκας. Όπως εξήγησε ο Head of dealer network development and customer experience Khaled Soussi, η μάρκα έκανε χρήση της τεχνολογίας και του gamification για να προσφέρει διαδραστική μαθησιακή εμπειρία στους Cupra Masters, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία από το σπίτι τους, να γνωρίσουν τη στρατηγική της μάρκας από τους ειδικούς και να τεστάρουν τις γνώσεις τους σε knockout διαγωνισμούς.

Μετά το άνοιγμα του πρώτου Cupra Garage στην Ευρώπη, στο Αμβούργο, η μάρκα συνεχίζει να δημιουργεί αποκλειστικό δίκτυο διανομής με νέες ευέλικτες μορφές που υπερβαίνουν τη μορφή της παραδοσιακής αντιπροσωπείας. Η CUPRA επεκτείνει το δίκτυο της για να φτάσει σε περίπου 520 CUPRA Specialists παγκοσμίως μέχρι το τέλος του χρόνου και βρίσκεται σε διαδικασία πρόσληψης ακόμη περισσότερων CUPRA Masters.

ΠΗΓΗ: Δελτίο Τύπου

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

"Σημαντική η συμβολή του στην BMW"! Αναγνώριση του έργου του Oliver Zipse, ο οποίος συμπλήρωσε 35 χρόνια προσφοράς στο BMW Group......
Μπορεί να μην βρίσκονται στις κορυφαίες θέσεις, αλλά αυτές οι εταιρείες καταγράφουν την μεγαλύτερη αύξηση μέσα στο 2025......
Αναμενόμενα καλά τα πήγαν στις δοκιμές του EuroNCAP τα CUPRA Leon, Formentor και Born με τα τρία μοντέλα να αποσπούν αξιολόγηση πέντε αστεριών....
Η εταιρεία που αυξάνει συνεχώς το μερίδιο αγοράς της στην Ευρώπη! Φέτος καταγράφει την μεγαλύτερη αύξηση μέσα στο VW Group......
Μία στιγμή "ορόσημο" στη σύντομη ιστορία της εταιρείας! Δείτε ποιο είναι το πιο προσιτό της μοντέλο στην ελληνική αγορά......
Μεγαλώνει διαρκώς αυτή η ισπανική εταιρεία που ξεκίνησε μόλις το 2018 αλλά κατάφερε να φτάσει την παραγωγή της στο ένα εκατομμύριο. Και συνεχίζει....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

euro-ncap-mercedes-benz-cla

Το ασφαλέστερο αυτοκίνητο για το 2025 – 5άστερο “αστέρι” με 49.550 ευρώ στην Ελλάδα

αλυσίδες

Χειμερινά ελαστικά, χιονοκουβέρτες ή αλυσίδες;

Αυτοκίνητο της Χρονιάς

Αυτό είναι το “Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2026” για την Ελλάδα – Ξεκινά από 16.990 ευρώ