Το come back της De Tomasο περνά στην δεύτερη φάση του. Μετά το συγκρατημένο ξεκίνημα με το P72 supercar, η εταιρεία μπαίνει ξανά στις ράγες της παραδοσιακής φιλοσοφίας της, ανακοινώνοντας το P900. Η ιστορία της De Tomaso δεν ήταν ποτέ αυτό που λέμε στρωτή καθώς στην διάρκεια της είχε πολλά σκαμπανεβάσματα, υπερφίαλα σχέδια που ναυάγησαν, καθώς επίσης πολλές πτωχεύσεις και αλλαγές ιδιοκτησιακών καθεστώτων.
Ο Αργεντινός ιδρυτής της ,Alejandro De Tomaso, ο οποίος δραστηριοποιήθηκε επιχειρηματικά στην Ιταλία, ήταν πάντοτε ένας άνθρωπος που ήθελε να χωρέσει πολλά καρπούζια κάτω από την ίδια μασχάλη. Ξεκίνησε με εμπλοκή στην F1, ως οδηγός και αργότερα ως κατασκευαστής και σχεδιαστής μονοθεσίων και στην συνέχεια καταπιάστηκε με τα sport και luxury αυτοκίνητα, αλλά και με τις μοτοσυκλέτες.
Με τόση πολυσχιδή επιχειρηματική δραστηριότητα, δεν αποτέλεσε έκπληξη φυσικά το ότι η εταιρεία πήρε την κάτω βόλτα, κήρυξε πτώχευση πολλές φορές και άλλαξε χέρια άλλες τόσες. Επειδή η ιστορία της De Tomaso δεν αφορά το άρθρο, αλλά ήταν απαραίτητη για να αντιληφθεί κανείς το ποια ήταν η φιλοσοφία της, ας κάνουμε ένα Fast Forward στο σήμερα, όπου η εταιρεία ανήκει σε επενδυτικό όμιλο με έδρα το Hong Kong.
Το P900 είναι λοιπόν το αυτοκίνητο που θα επιχειρήσει να βάλει ξανά την De Tomaso στο club των εξωτικών κατασκευαστών και ναι, έχει πολλά στοιχεία για να διεκδικεί επάξια τον τίτλο του “εξωτικού”. Η σχεδίαση θυμίζει αγωνιστικό πρωτότυπο και σε ότι αφορά στην αεροδυναμική, η εταιρεία αναφέρει πως έχει μελετηθεί σε αεροσήραγγα που χρησιμοποιείται από ομάδες της F1. To πιο χαρακτηριστικό τμήμα του αυτοκινήτου και αυτό που αναμφίβολα του προσδίδει ξεχωριστή ταυτότητα, είναι η ουρά, που αναμιγνύει στοιχεία από Formula, κλασσικά sport αυτοκίνητα και μια εσάνς από μετακαυστήρες πολεμικών αεροσκαφών.
Τα υλικά από τα οποία έχει κατασκευαστεί το αμάξωμα και το πλαίσιο, δεν αναφέρονται, αλλά σίγουρα δεν πρόκειται να είναι αυτό που λέμε συμβατικά, πόσο μάλλον όταν το ανακοινώσιμο βάρος είναι 900 κιλά. Αναμφίβολα εντυπωσιακό αλλά ακόμα πιο εντυπωσιακό, είναι πως συνοδεύεται και από μια ισχύ 900 ίππων, προσδίδοντας δηλαδή μια αναλογία 1:1 μεταξύ βάρους και αλόγων.
Ο κινητήρας έχει χωρητικότητα 6,2 λίτρα και δώδεκα κυλίνδρους σε V διάταξη, ενώ η De Tomaso ισχυρίζεται ότι θα στροφάρει λίγο πάνω από τις 12.000 σ.α.λ. Ωραία όλα αυτά άλλα με μια μικρή λεπτομέρεια, ο κινητήρας δεν είναι έτοιμος ακόμα, και αναμένεται να παρουσιαστεί το 2024. Ωστόσο μην σκάτε! Αν έχετε 3.000.000 δολάρια στην άκρη, μπορείτε να παραγγείλετε το P900 το οποίο θα σας παραδοθεί με ένα μικρότερο, V10 κινητήρα για να κάνετε την δουλειά σας και όταν με το καλό παρουσιαστεί ο V12, θα σας τον αλλάξουν. Λύσεις υπάρχουν.




