Διαπρεπείς Έλληνες: Βαγγέλης Αρβανιτάκης

Ο Βαγγέλης Αρβανιτάκης έχει καταξιωθεί ως αεροδυναμιστής στην F1, με την πορεία του να ξεκινά πίσω στο 2008. Ας τον γνωρίσουμε.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Η χώρα μας δεν έχει φιλοξενήσει ποτέ αγώνα της Formula 1, ωστόσο πολλοί νέοι έχουν εμποτιστεί με την κουλτούρα του motorsport. Ένας από αυτούς, ο Βαγγέλης Αρβανιτάκης, ο οποίος έφυγε για το εξωτερικό με «διαβατήριο» το ταλέντο και τη μόρφωσή του. Εκεί όπου 11 χρόνια αργότερα έχει καταξιωθεί ως αεροδυναμιστής στην F1. Η πορεία του ξεκίνησε το 2008 από τη Honda και συνεχίστηκε σε Brawn GP, Mercedes και Ferrari. Σήμερα, ο Βαγγέλης εργάζεται στην Alfa Romeo Racing.

Οι αγώνες αυτοκινήτου ήταν το πάθος μου. Από μικρή ηλικία συμμετείχα σε karting και αναβάσεις. Καθώς είναι σχεδόν αδύνατο να φτάσεις στη Formula 1 ως οδηγός, ο τρόπος να βρεθώ εκεί ήταν οι σπουδές.

Ανέκαθεν μου άρεσαν τα αεροδυναμικά βοηθήματα των αγωνιστικών και αφού ήμουν καλός στα θετικά μαθήματα (μαθηματικά, φυσική), αποφάσισα να σπουδάσω αεροδυναμική.


Μετά την ολοκλήρωση των προπτυχιακών σπουδών μου, ξεκίνησα το 2008 ως Junior αεροδυναμιστής στη Honda, που λίγο αργότερα μετονομάστηκε σε Brawn GP. Καθώς στην ομάδα υπήρχαν πολλοί Ιάπωνες, κύριο χαρακτηριστικό ήταν το πάθος τους, αφού αντιμετώπιζαν αυτό που έκαναν σαν κάτι περισσότερο από μια απλή δουλειά.

Αφού πήρα και το μεταπτυχιακό μου, βρέθηκα στη Mercedes. Σε αυτή την ομάδα η δομή στην κατανομή εργασιών ήταν πολύ στιβαρή, ενώ σε κάθε τομέα υπήρχε αυστηρή οργάνωση.

Έπειτα μεταπήδησα στη Ferrari, όπου πάλι κύριο χαρακτηριστικό ήταν το πάθος. Οι Ιταλοί έχουν τρέλα με την ομάδα, όμως είναι λιγότερο οργανωμένοι σε σύγκριση με τη Mercedes. Αυτό πάντως δεν σημαίνει σε καμία περίπτωση πως η Ferrari υστερεί τεχνολογικά από τη Mercedes.

Στην Alfa Romeo Racing είμαι υπεύθυνος για οτιδήποτε αεροδυναμικό υπάρχει στο κέντρο του αυτοκινήτου, από το πάτωμα και την εισαγωγή αέρα μέχρι τα βοηθήματα γύρω από τον οδηγό. Ήδη, εργαζόμαστε στο μονοθέσιο της επόμενης χρονιάς.

Αυτό που έχει κατά κύριο λόγο διαφοροποιηθεί στην αεροδυναμική από το 2008 μέχρι σήμερα είναι η τεχνολογία. Τότε, τα συστήματα δεν μας επέτρεπαν να προσομοιώσουμε δεδομένα στον βαθμό που γίνεται σήμερα. Σχεδιάζαμε κάτι και για να καταλάβουμε τι πρέπει να διορθώσουμε περιμέναμε τα αποτελέσματα από την αεροδυναμική σήραγγα. Οι αλλαγές δεν ήταν μεγάλες, ενώ μπορούμε να αλλάξουμε ώς το μικρότερο χιλιοστό.

Από τους οδηγούς που έχω συνεργαστεί, καλύτεροι στο στήσιμο και στην πληροφόρηση προς την ομάδα ήταν οι Michael Schumacher και Kimi Raikkonen. Από την αίσθηση του Kimi στη Ferrari τα τελευταία χρόνια επωφελούνταν σε επίπεδο στησίματος και ο Vettel.

Στο μέλλον θα ήθελα να έχω ακόμη μεγαλύτερη επιρροή στο αυτοκίνητο που σχεδιάζω, αφού όσο ανεβαίνεις στην ιεραρχία τόσο περισσότερο έχεις λόγο για τον σχεδιασμό. Θέλω να μείνω στην Alfa Romeo για αρκετό καιρό και μαζί να βρεθούμε στην τέταρτη θέση του πρωταθλήματος, που είναι ο στόχος μας.

Με τους νέους κανονισμούς εν όψει 2021, αφαιρούνται πολλές αεροδυναμικές ελευθερίες. Με τους υπάρχοντες κανονισμούς, μπορούμε να εξάγουμε αεροδυναμική απόδοση από παντού. Με τους νέους, αυτό θα γίνεται κυρίως από το πάτωμα, το οποίο θα είναι πολύ διαφορετικό από ό,τι τώρα, καθώς επιστρέφει το ground effect.

Βιογραφικό
Ο Βαγγέλης γεννήθηκε το 1987 στην Αθήνα. Σπούδασε Αεροναυπηγική στο Πανεπιστήμιο Kingston του Λονδίνου και έκανε μεταπτυχιακό στην υπολογιστική ρευστοδυναμική, στο Imperial του Λονδίνου. Το 2008 εργάστηκε για πρώτη φορά ως αεροδυναμιστής στη Honda, η οποία το 2009 μετονομάστηκε σε Brawn GP. Το 2011 ξεκίνησε να εργάζεται για τη Mercedes, ενώ το 2014 έγινε Senior αεροδυναμιστής στη Ferrari. Από τον Ιούνιο του 2019 είναι υπεύθυνος στον τομέα της αεροδυναμικής στην Alfa Romeo Racing.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Γεννήθηκε το 1985 στην Αθήνα. Σπούδασε Φιλοσοφία και Ιστορία Επιστημών στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έκανε μεταπτυχιακό στην "Ιστορία και Φιλοσοφία Επιστημών και Τεχνολογίας" (Πανεπιστήμιο Αθηνών και Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο) και ολοκλήρωσε τις σπουδές του με MA στις Ευρωπαϊκές Σπουδές Κοινωνίας, Επιστήμης και Τεχνολογίας (ESST). Από το 2004, έχει συνεργαστεί με περιοδικά και ιστοσελίδες αυτοκινήτου ως συντάκτης, ενώ ήταν μέλος του Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις από το 2004 έως το 2017. Εντάχθηκε στη δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής και του TractioN Magazine το 2013.

E-mail: [email protected]