Nα ξεκινήσουμε αναφέροντας ορισμένα πράγματα για την σχολή της Αυστραλίας σε ότι αφορά στο… τουμπάνιασμα των Pick Up. Στο Down Under αλλά και στη Νέα Ζηλανδία, δεν τα λένε Pick Up, τα λένε Utility, δηλαδή χρηστικά αυτοκίνητα.
Τα “πειραγμένα” αναφέρονται με το υποκοριστικό Ute και μοιάζουν περισσότερο με coupe, στα οποία ο χώρος των πίσω επιβατών έχει αντικατασταθεί με καρότσα. Χαμηλά και γρήγορα, τα Ute αποτελούν μια παραδοξότητα στην κατηγορία των Pick Up, τουλάχιστον αν συγκριθούν με το πρότυπο που ισχύει για Ευρώπη και Αμερική.
Μετά από αυτή την απαραίτητη διευκρίνηση, μπορεί να γίνει περισσότερο κατανοητό το δημιούργημα της Dinmann, εταιρεία με έδρα τις Η.Π.Α., η οποία ειδικεύεται στα carbon επί μέρους στοιχεία, ειδικά για BMW.
Με αφορμή την ετήσια έκθεση βελτίωσης SEMA στην Καλιφόρνια, η Dinmann ήθελε έναν “κράχτη” για το περίπτερο της και για φέτος σκέφτηκε να κινηθεί αντισυμβατικά, δημιουργώντας κάτι που βασίζεται στην σχολή της Αυστραλίας που αναφέρθηκε πιο πάνω.
Πήραν λοιπόν μια BMW M4, της έκοψαν (!) το πίσω τμήμα της καμπίνας και παράλληλα αφαίρεσαν όλα τα… άχρηστα πλέον στοιχεία. Στον χώρο που απελευθερώθηκε, φτιάξανε μια καρότσα, δημιουργώντας το αρχετυπικό Ute σχήμα.
Πέραν της κοπτοραπτικής και του εντυπωσιακού χρώματος, δεν υπήρξαν δραστικές επεμβάσεις στο υπόλοιπο αυτοκίνητο, στο οποίο τοποθετήθηκαν χαμηλότερα ελατήρια της AST και ένα σετ τροχών 963M από τον performance κατάλογο της BMW.
Περιέργως, αν λάβει κανείς υπόψιν το αντικείμενο της Dinmann, δεν έγινε εκτεταμένη χρήση των προϊόντων της, πέραν της μάσκας και της πίσω ποδιάς. Σε κάθε περίπτωση η εταιρεία ήθελε απλά κάτι για να προσελκύει κόσμο στο περίπτερο της και όχι έναν έκθεμα – κατάλογο.
Για τα δικά μας δεδομένα, εποχή που είναι, δεν μπορούμε παρά να σκεφτούμε το Ute αυτό φορτωμένο με ελιές, να οδεύει με τις πάντες για κάποιο λιοτρίβι.