Δοκιμάζουμε την πρώτη αμιγώς ηλεκτρική BMW Σειρά 5 με τους 340 ίππους

Και το όνομα αυτής... BMW i5! Δείτε τις εντυπώσεις μας από το ηλεκτρική sedan, ποια είναι η πραγματική του αυτονομία και ασφαλώς πόσο κοστίζει.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Δοκιμή BMW i5

Στα μέσα της προηγούμενης χρονιάς παρουσιάστηκε η νέα BMW Σειρά 5, η οποία προσφέρεται στην Ελλάδα σε πληθώρα εκδόσεων βενζίνης, πετρελαίου και Plug-In υβριδικές. Ωστόσο, για πρώτη φορά είναι διαθέσιμη και ως αμιγώς ηλεκτρική. Η δική μας γνωριμία μαζί της έγινε σε μία τέτοια έκδοση, την λεγόμενη BMW i5 των 340 ίππων. Πάμε να την γνωρίσουμε πιο αναλυτικά!

Ξεκινώντας από την εξωτερική σχεδίαση, η νέα BMW i5 διακρίνεται για την δυναμική της εικόνα, με έντονα “νεύρα” να διατρέχουν όλο το αμάξωμα. Εντυπωσιακό είναι το γεγονός ότι το μήκος ξεπερνά τα πέντε μέτρα, φτάνοντας αισίως στα 5.060 χλστ. Το πλάτος της νέας Σειράς 5 αγγίζει τα 1.900 χλστ. και το ύψος τα 1.515. Στο εμπρός τμήμα βλέπουμε τα “νεφρά” να ενώνονται, ενώ στο πίσω μέρος την παράσταση “κλέβουν” τα εντυπωσιακά φωτιστικά σώματα. Όσο για τις ζάντες αλουμινίου, ξεκινούν από τις 18 ίντσες και προαιρετικά αγγίζουν τις 21″. Στην περίπτωση του αυτοκινήτου της δοκιμής, δεν απουσίαζαν τα BMW M στοιχεία, όπως για παράδειγμα οι ζάντες, αλλά και το σχετικό σήμα στα πλευρικά φτερά. Όσο για την αμιγώς ηλεκτρική “φύση” του αυτοκινήτου, αυτή γίνεται εμφανής από την απουσία απολήξεων εξάτμισης, αλλά και την ύπαρξη του “eDrive40” στο πίσω μέρος.


Εσωτερικό: Υπερσύγχρονο και ποιοτικό!
Η νέα BMW Σειρά 5 Sedan είναι το πρώτο μοντέλο της μάρκας που διαθέτει ένα πλήρως vegan εσωτερικό. Οι επιφάνειες των καθισμάτων, το ταμπλό, τα πάνελ των θυρών, καθώς και το τιμόνι, μοιάζουν να έχουν κατασκευαστεί από δέρμα. Το ίδιο ισχύει και στην BMW i5 της δοκιμής μας, η οποία θα εντυπωσιάσει με την ποιότητα και την συναρμογή της… και τον πλέον απαιτητικό οδηγό. Αναφορικά με το ψηφιακό περιβάλλον, ντεμπούτο στην BMW Σειρά 5 κάνει το λογισμικό BMW Operating System 8.5, το οποίο παρέχει ευρεία γκάμα ψηφιακού περιεχομένου, βελτιωμένες πληροφορίες για σημεία φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων, αλλά και ένα καινοτόμο σύστημα gaming στο αυτοκίνητο. Το πλήρως ψηφιακό περιβάλλον αποτελείται από μία οθόνη 12,3 ιντσών πίσω από το τιμόνι και μία οθόνη αφής 14,9 ιντσών για τον έλεγχο του infotainment. Λίγο πιο πάνω βρίσκεται και το head-up display, με προβολή χρήσιμων ενδείξεων απευθείας στον παρμπρίζ. Αξιοσημείωτη είναι και η βραδινή εμπειρία πίσω από το τιμόνι της BMW i5, με τον φωτισμό να εναλλάσσεται ανάλογα με το πρόγραμμα οδήγησης που επιλέγει ο χρήστης, ενώ σε κάποια “modes” υπάρχουν και ήχοι, όπως για παράδειγμα το Relax, το Expressive και το Sport.

Πάμε και στους χώρους, με το γερμανικό sedan να διαθέτει μία καμπίνα που προσφέρει άνεση και στους πίσω επιβάτες. Το μεγάλο μεταξόνιο προσφέρει “πολύτιμα” extra εκατοστά για τα πόδια, ενώ και για το κεφάλι ο χώρος είναι επαρκής, ακόμα και για τους πιο ψηλούς. Μόνο ο πέμπτος επιβάτης (στη μέση του πίσω καθίσματος) θα πρέπει να συμβιβαστεί με την πιο σκληρή πλάτη και το “σκαλοπάτι” ανάμεσα στα πόδια του. Οι χώροι για μικροαντικείμενα είναι επαρκείς μπροστά και πίσω, με μεγάλες “τσέπες” στις θύρες. Όσο για τις αποσκευές, η αμιγώς ηλεκτρική BMW i5 παρέχει όγκο 490 λτ. Εδώ, βέβαια, πρέπει να τονίσουμε ότι το σχήμα του χώρου αποσκευών δεν είναι και το καλύτερο, με το πάτωμα να είναι αρκετά ψηλά δημιουργώντας περιορισμούς.

Κίνηση στον πίσω άξονα και 340 ίπποι
Το αμιγώς ηλεκτρικό sedan προσφέρεται σε δύο εκδόσεις, με το αυτοκίνητο της δοκιμής να είναι η “βασική” BMW i5 eDrive40. Μεταξύ μας, με 340 ίππους μόνο βασική δεν μπορεί να χαρακτηριστεί! Πηγή ισχύος αποτελεί ένα ηλεκτρικό μοτέρ που αποδίδει 340 ίππους και η ροπή μπορεί να φτάσει μέχρι τα 400 Nm (430 Nm για 10 δλ. στο Boost Mode). Ενδεικτικά να αναφέρουμε πως το αμάξωμα των 2.130 κιλών είναι σε θέση να επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα εντός 6,0 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 193 χλμ./ώρα. Την τροφοδοσία του μοτέρ αναλαμβάνει μία μπαταρία χωρητικότητας 81,2 kWh, η οποία προσφέρει αυτονομία 497-582 χλμ. βάσει προτύπων WLTP, με την κατανάλωση σύμφωνα με την γερμανική εταιρεία να κυμαίνεται στο εύρος 15,9 – 18,9 kWh/100 χλμ. Εμείς στην πράξη διαπιστώσαμε ότι σε μεικτές συνθήκες τα 400 χλμ. είναι μία ρεαλιστική τιμή με μια μέση κατανάλωση στις 20,5 kWh/100 χλμ.  Όσο για την φόρτιση, αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι σε πηγή μέγιστης ισχύος φόρτισης των 205 kW, απαιτούνται μόλις 30 λεπτά για φόρτιση από το 10 έως το 80%. Από την άλλη, σε ένα τυπικό, οικιακό wallbox των 11 kW, ο χρόνος πλήρους φόρτισης φτάνει τις 8 ώρες και 25 λεπτά.

Στην πράξη: Στάση, φόρτιση… εκτόξευση!
Το ζητούμενο σε ένα αυτοκίνητο σαν την BMW i5 είναι να οδηγείται εύκολα στην πόλη και να είναι πραγματική απόλαυση στο ταξίδι. Στην πρώτη περίπτωση, σε αστικό περιβάλλον, το αμάξωμα που ξεπερνά τα πέντε μέτρα χρειάζεται σίγουρα μία εξοικείωση. Βέβαια, οι ελιγμοί γίνονται πολύ πιο εύκολοι λόγω της ύπαρξης τετραδιεύθυνσης. Με χαμηλές ταχύτητες, οι πίσω τροχοί στρίβουν αντίθετα από τους εμπρός, μειώνοντας σημαντικά τον κύκλο στροφής. Στην καθημερινή οδήγηση σε αστικό περιβάλλον, ο οδηγός απολαμβάνει την απόλυτη ησυχία ελέω της απουσίας θορύβων και κραδασμών, την απαράμιλλη ποιότητα και την κορυφαία κύλιση του γερμανικού sedan. Η δε ανάρτηση, αν και σφικτή, “φιλτράρει” αποτελεσματικά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος.

Πάμε τώρα και στον αυτοκινητόδρομο, εκεί που η BMW i5 “καταπίνει” ξεκούραστα τα χιλιόμετρα… αλλά και τις κιλοβατώρες. Έχει έναν μαγικό τρόπο να “κρύβει” την ταχύτητα με την οποία κινείται λόγω της απίστευτης ποιότητας κύλισης, ωστόσο ο οδηγός πρέπει να είναι συγκρατημένος με το γκάζι ώστε να πετύχει μία επίδοση της τάξης των 350 – 400 χιλιομέτρων στον αυτοκινητόδρομο με μία φόρτιση. Συνεπώς, το ένα και μοναδικό ψεγάδι που εντοπίσαμε στην εξαιρετική BMW i5 αφορά στην μπαταρία. Θα θέλαμε ελαφρώς καλύτερη διαχείριση της ενέργειας ή αυξημένη χωρητικότητα, ώστε τα 400 χλμ. αυτονομία να ήταν εύκολα στο “τσεπάκι” του βαυαρικού sedan ακόμα και στον αυτοκινητόδρομο.

Στο ταμείο
Η τιμή της νέας BMW i5 με τους 340 ίππους ξεκινά στην Ελλάδα από τα 75.100 ευρώ στην βασική της έκδοση.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.