Δοκιμάζουμε το 1500ρι Jeep Renegade στην πιο προσιτή του έκδοση

To Jeep Renegade αναβαθμίστηκε και με την υβριδική έκδοση να εμπλουτίζει την γκάμα του πλέον, προσφέρει ακόμη μία επιλογή για όσους θέλουν να το αποκτήσουν. Η βασική έκδοση του αναβαθμισμένου Jeep Renegade εφοδιάζεται με ένα ήπια υβριδικό σύνολο το οποίο αποτελείται από turbo βενζινοκινητήρα 1,5 λτ. 130 ίππων, με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων και έναν ηλεκτροκινητήρα 48V, απόδοσης 15 kW (20 ίπποι) και 55 Nm ροπής.

Έτσι, ο ηλεκτροκινητήρας, αναλαμβάνει το… δύσκολο έργο των εκκινήσεων, ενώ μπορεί να κινεί και αποκλειστικά με ρεύμα το αυτοκίνητο, εφόσον δεν απαιτείται μεγάλο έργο από το μοτέρ (κάτι που προφανώς καθορίζεται από τη βύθιση του πεντάλ κατά κύριο λόγο). Το 48βολτο σύστημα με τα 240 Nm ροπής από τις 1.500 σ.α.λ. στην πράξη αποδεικνύεται πολιτισμένο και πρόθυμο, ενώ η συνεργασία με το κιβώτιο είναι πολύ καλή (θα ήθελα λίγο πιο γρήγορη εμπλοκή της όπισθεν). Το βασικό όμως είναι πως το Renegade έχει μέση κατανάλωση της τάξεως των 7,0 λίτρων, χωρίς να θυσιάζει επιδόσεις.

Εξωτερικά το αυτοκίνητο δεν έχει αλλάξει συγκρινόμενο με το πιο πρόσφατο update του. Σκληροτράχηλο παρουσιαστικό με σύγχρονα LED φώτα, ράγες οροφής, έντονο ανάγλυφο στο αμάξωμα και κλασσική μάσκα Jeep εμπρός συνθέτουν το παζλ. Κερασάκι στην τούρτα φυσικά τα 171 χλστ. απόστασης από το έδαφος. Στο εσωτερικό, έχουμε νέα οθόνη αφής 10,1 ιντσών και νέα οθόνη, υψηλής ευκρίνειας 10,25 ίντσων στην θέση του πίνακα οργάνων. Η ποιότητα κατασκευής παραμένει στα ίδια, πολύ καλά επίπεδα, με μαλακά υλικά στο άνω μέρος του ταμπλό και προσεγμένο επίπεδο συναρμολόγησης, ενώ σχεδιαστικά στοιχεία τονίζουν τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου.

Οδηγώντας το Jeep Renegade δεν έχεις παρά να αποθεώσεις την εξαιρετική δουλειά των μηχανικών στον τομέα της ανάρτησης, καθώς αυτή ανταποκρίνεται εξαιρετικά εκτός δρόμου με πολύ καλή απόσβεση, ενώ στην άσφαλτο δεν είναι ενδοτική και μαλακή, όπερ σημαίνει πως δεν επιτρέπει κλίσεις στο αμάξωμα.

Το Jeep Renegade στη συγκεκριμένη, υβριδική έκδοση, η οποία είναι αποκλειστικά προσθιοκίνητη, ξεκινά από τα 29.400 ευρώ, διαθέτοντας πλουσιοπάροχο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας. Αξίζει να τονίσουμε πως αυτή είναι και η πιο φθηνή έκδοση στην ελληνική αγορά, καθώς μετά πάμε στην τετρακίνητη PHEV με 190 ίππους από 45.900 ευρώ και με 240 ίππους από 49.594 ευρώ.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ένα γαλλικό SUV απέναντι στο γερμανικό κατεστημένο με όπλα του την ιπποδύναμη, την τετρακίνηση αλλά και το μοναδικό στυλ του....
Άμεσα αναγνωρίσιμο ως μοντέλο της αμερικάνικης εταιρείας το νέο Compass φέρει τον "τίτλο" του πιο αεροδυναμικού μοντέλου στην ιστορία της Jeep....
Δοκιμάζουμε ένα από τα πλέον ξεχωριστά μοντέλα της μικρομεσαίας κατηγορίας στην ελληνική αγορά στην υβριδική του έκδοση με τους 145 ίππους....
Το Volvo 240 δεν είναι πλέον το αυτοκίνητο με τις περισσότερες πωλήσεις στην ιστορία των Σουηδών καθώς το διαδέχθηκε ένα που βρίσκεται στην υπάρχουσα γκάμα...
Όπως είχε προγραμματίσει, η Audi προχώρησε στην αποκάλυψη του νέου Q3, το οποίο έχει σαν στόχο να αποτελέσει σημείο αναφοράς στα premium compact SUVs....
Στα 100 αυτοκίνητα που ταξινομούνται, τα 35 ανήκουν σε αυτή την κατηγορία. Η "επίσημη αγαπημένη" της ελληνικής αγοράς......

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Porshe 911 Carrera 4S 2025

Νέα Porsche 911 4S: Αισθητικό φρεσκάρισμα και περισσότερη ισχύς

Τεχνητή νοημοσύνη BMW εργοστάσιο

Η τεχνητή νοημοσύνη στη συντήρηση εργοστασίων! – Πού εφαρμόζεται

BMW CE 04 2025

Νέο BMW CE 04 – Νέα χρώματα και έξτρα προαιρετικός εξοπλισμός