Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο, 1200άρι και υβριδικό, γαλλικό crossover

Το πρώτο μοντέλο του Ομίλου Stellantis με το νέο ηλεκτρικό σύστημα κίνησης των 156 ίππων. Δείτε τις εντυπώσεις μας και την πραγματική αυτονομία!

Η DS είναι εδώ και καιρό στα… πάνω της παρουσιάζοντας διαρκώς νέα ή ανανεωμένα μοντέλα. Σημαντικά λανσαρίσματά της είχαμε και στην χώρα μας το διάστημα που πέρασε, όπως τα DS7 και DS 9, τα οποία πλαισιώθηκαν από το ανανεωμένο DS 3. Το τελευταίο είναι και το μοντέλο που θα μας απασχολήσει εδώ, καθώς μας παραχωρήθηκε για δοκιμή στην υβριδική του εκδοχή.

Το γαλλικό crossover λοιπόν, στην ανανεωμένη έκδοσή του, έχει να επιδείξει νέα μάσκα, ανασχεδιασμένα LED και νέο προφυλακτήρα. Προχωρώντας στο πίσω μέρος τα φώτα είναι ελαφρώς διαφοροποιημένα, οι λογότυποι νέοι, ενώ υπάρχουν και αλλαγές σε αεροτομή και αεραγωγούς, για την βελτιστοποίηση της αεροδυναμικής απόδοσης του αυτοκινήτου, η οποία με τη σειρά της συνεισφέρει στη μεγιστοποίηση της αυτονομίας. Τέλος, εμφανισιακά πάντα, συναντάμε νέα χρώματα αλλά και νέα σχέδια ζαντών…

Περνώντας στο εσωτερικό του ανανεωμένου DS 3, τα ποιοτικά υλικά κυριαρχούν. Μαλακά πλαστικά δερμάτινες επενδύσεις και ραφές σε σχήμα ρόμβου κλέβουν την παράσταση, ενώ νέο είναι το σύστημα πολυμέσων IRIS που συνοδεύεται και από στάνταρ έγχρωμη οθόνη αφής 10,3 ιντσών. Οι χώροι είναι ικανοποιητικοί για τέσσερις επιβάτες, ενώ ο χώρος αποσκευών είναι 350 λίτρα. Εργονομικά, το αυτοκίνητο απαιτεί μια εξοικείωση, καθώς οι διακόπτες στην κεντρική κονσόλα για τα παράθυρα, είναι κάτι που είχα να δω από την BMW Σειρά 3 E46 (25 χρόνια πίσω), ενώ η περιμετρική ορατότητα είναι ικανοποιητική.

Στην πράξη, το υβριδικό σύστημα του γκρουπ αποδεικνύεται αποτελεσματικό, με τον κινητήρα να έχει ακαριαία απόκριση στις χαμηλές στροφές και πολιτισμένη λειτουργία. Ο 1.200άρης PureTech βενζινοκινητήρας εξακολουθεί να είναι «κεντρικός πρωταγωνιστής», που λειτουργεί σε κύκλο Miller για βέλτιστη θερμοδυναμική απόδοση και έχει turbo μεταβλητής γεωμετρίας. Στην υβριδική αυτή έκδοση συναντάμε ηλεκτροκινητήρα 29 ίππων και 55 Nm ροπής, που ενσωματώνεται στο στάνταρ κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων (e-DCS6) και παίρνει ενέργεια από μια μπαταρία που φορτίζει κατά το ρολάρισμα/φρενάρισμα του αυτοκινήτου. Συνδυαστικά το υβριδικό σύστημα αποδίδει 136 ίππους και 230 Nm ροπής. Η διαφορά στην κατανάλωση φαίνεται φαίνεται από τα πρώτα χλμ. καθώς η η στιγμιαία τιμή της είναι αισθητά χαμηλότερη από ότι ήταν στην θερμική έκδοση του μοντέλου. Η μέση τιμή της είναι στα 5,3 λίτρα/100 χλμ. επίδοση που μπορεί να βελτιωθεί ακόμα περισσότερο με αν επιλέξεις αποκλειστικά το πρόγραμμα ECO. Από την πλευρά των επιδόσεων το DS 3 MHEV e-DCS6 χρειάζεται 8,4 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και έχει τελική ταχύτητα 204 χλμ./ώρα. Τιμές άκρως ικανοποιητικές!

Όσον αφορά στις άλλες… τιμές, στην χώρα μας διατίθεται στις εξοπλιστικές εκδόσεις Pallas και Etoile με τιμές 31.300 και 34.000 ευρώ αντίστοιχα.
Η έκδοση της δοκιμής μας ήταν η εξής:
DS 3 Hybrid 136 e-DCS6 Performance Line Γκρι Lacq χρώμα με Biton οροφή και επιπρόσθετο εξοπλισμό
Techno Pack:
-Head Up Display
-DS Iris System Navigation
-360ο Vision (FR / RR cameras & FR / RR sensors)
-Blind Spot Detection
Performance Line Pack:
-Keyless Entry
-Πίσω φωτιστικά σώματα LED
-Εμπρός θερμαινόμενα καθίσματα

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

C-SUV, από Ευρωπαίο κατασκευαστή με τιμή εκκίνησης κάτω από 19.000 ευρώ; Κι όμως υπάρχει και εμείς το δοκιμάζουμε! Πάμε να δούμε ποιο είναι και πως...
Δοκιμάζουμε το γαλλικό best seller suv στην εξοπλιστική έκδοση GT, με 1200άρη κινητήρα βενζίνης και υβριδικό σύστημα, συνολικής απόδοσης 145 ίππων. Ας δούμε πως είναι...
Η αντιπροσωπεία της Omoda & Jaecoo δίνει τη δυνατότητα στο κοινό να δει από κοντά το plug-in υβριδικό Jaecoo 7 SHS-P χωρίς να επισκεφτεί κάποια...
Το σκληροτράχηλο pick up με το plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης κατάφερε να αποσπάσει μία ακόμη διεθνή διάκριση....
Η κινέζικη εταιρεία ήρθε στην ελληνική αγορά και παρουσιάζει το πρώτο μοντέλο που θα φέρει στην Ελλάδα, σε έναν πολύ δημοφιλή προορισμό....
Ένα μοντέλο ξεχώρισε από την οργάνωση Automotive Researchers and Journalists Conference of Japan και πήρε το Ειδικό Βραβείο “Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2026”....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Volkswagen T-ROC Dream

Volkswagen T-Roc Dream: Το SUV… όνειρο που γίνεται πραγματικότητα – Με όφελος 5.000 ευρώ

test_citroen_c3_cross_hy4

Δοκιμάζουμε το ευρωπαϊκό C-SUV με τιμή έναρξης κάτω από 19.000 ευρώ

Renault 5

“Made in France” θρίαμβος για το Car of the Year 2025 – 100.000 μονάδες σε 15 μήνες παραγωγής