Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο, 1200άρι και υβριδικό, γαλλικό crossover

Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο, γαλλικό 1200άρι crossover με μοντέλο με τον Premium χαρακτήρα, στην υβριδική του έκδοση με τους 136 ίππους!

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Η DS είναι εδώ και καιρό στα… πάνω της παρουσιάζοντας διαρκώς νέα ή ανανεωμένα μοντέλα. Σημαντικά λανσαρίσματά της είχαμε και στην χώρα μας το διάστημα που πέρασε, όπως τα DS7 και DS 9, τα οποία πλαισιώθηκαν από το ανανεωμένο DS 3. Το τελευταίο είναι και το μοντέλο που θα μας απασχολήσει εδώ, καθώς μας παραχωρήθηκε για δοκιμή στην υβριδική του εκδοχή.

Το γαλλικό crossover λοιπόν, στην ανανεωμένη έκδοσή του, έχει να επιδείξει νέα μάσκα, ανασχεδιασμένα LED και νέο προφυλακτήρα. Προχωρώντας στο πίσω μέρος τα φώτα είναι ελαφρώς διαφοροποιημένα, οι λογότυποι νέοι, ενώ υπάρχουν και αλλαγές σε αεροτομή και αεραγωγούς, για την βελτιστοποίηση της αεροδυναμικής απόδοσης του αυτοκινήτου, η οποία με τη σειρά της συνεισφέρει στη μεγιστοποίηση της αυτονομίας. Τέλος, εμφανισιακά πάντα, συναντάμε νέα χρώματα αλλά και νέα σχέδια ζαντών…

Περνώντας στο εσωτερικό του ανανεωμένου DS 3, τα ποιοτικά υλικά κυριαρχούν. Μαλακά πλαστικά δερμάτινες επενδύσεις και ραφές σε σχήμα ρόμβου κλέβουν την παράσταση, ενώ νέο είναι το σύστημα πολυμέσων IRIS που συνοδεύεται και από στάνταρ έγχρωμη οθόνη αφής 10,3 ιντσών. Οι χώροι είναι ικανοποιητικοί για τέσσερις επιβάτες, ενώ ο χώρος αποσκευών είναι 350 λίτρα. Εργονομικά, το αυτοκίνητο απαιτεί μια εξοικείωση, καθώς οι διακόπτες στην κεντρική κονσόλα για τα παράθυρα, είναι κάτι που είχα να δω από την BMW Σειρά 3 E46 (25 χρόνια πίσω), ενώ η περιμετρική ορατότητα είναι ικανοποιητική.


Στην πράξη, το υβριδικό σύστημα του γκρουπ αποδεικνύεται αποτελεσματικό, με τον κινητήρα να έχει ακαριαία απόκριση στις χαμηλές στροφές και πολιτισμένη λειτουργία. Ο 1.200άρης PureTech βενζινοκινητήρας εξακολουθεί να είναι «κεντρικός πρωταγωνιστής», που λειτουργεί σε κύκλο Miller για βέλτιστη θερμοδυναμική απόδοση και έχει turbo μεταβλητής γεωμετρίας. Στην υβριδική αυτή έκδοση συναντάμε ηλεκτροκινητήρα 29 ίππων και 55 Nm ροπής, που ενσωματώνεται στο στάνταρ κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων (e-DCS6) και παίρνει ενέργεια από μια μπαταρία που φορτίζει κατά το ρολάρισμα/φρενάρισμα του αυτοκινήτου. Συνδυαστικά το υβριδικό σύστημα αποδίδει 136 ίππους και 230 Nm ροπής. Η διαφορά στην κατανάλωση φαίνεται φαίνεται από τα πρώτα χλμ. καθώς η η στιγμιαία τιμή της είναι αισθητά χαμηλότερη από ότι ήταν στην θερμική έκδοση του μοντέλου. Η μέση τιμή της είναι στα 5,3 λίτρα/100 χλμ. επίδοση που μπορεί να βελτιωθεί ακόμα περισσότερο με αν επιλέξεις αποκλειστικά το πρόγραμμα ECO. Από την πλευρά των επιδόσεων το DS 3 MHEV e-DCS6 χρειάζεται 8,4 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και έχει τελική ταχύτητα 204 χλμ./ώρα. Τιμές άκρως ικανοποιητικές!

Όσον αφορά στις άλλες… τιμές, στην χώρα μας διατίθεται στις εξοπλιστικές εκδόσεις Pallas και Etoile με τιμές 31.300 και 34.000 ευρώ αντίστοιχα.
Η έκδοση της δοκιμής μας ήταν η εξής:
DS 3 Hybrid 136 e-DCS6 Performance Line Γκρι Lacq χρώμα με Biton οροφή και επιπρόσθετο εξοπλισμό
Techno Pack:
-Head Up Display
-DS Iris System Navigation
-360ο Vision (FR / RR cameras & FR / RR sensors)
-Blind Spot Detection
Performance Line Pack:
-Keyless Entry
-Πίσω φωτιστικά σώματα LED
-Εμπρός θερμαινόμενα καθίσματα

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.