Δοκιμάζουμε το best seller της Nissan στην Ελλάδα – Kάτω από 20.000 ευρώ

Οι αριθμοί πωλήσεων επιβεβαιώνουν την αξία του B-SUV της Nissan! Το δοκιμάζουμε στην έκδοση με τον χιλιάρη, τρικύλινδρο κινητήρα...

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Nissan Juke

Στην πιο εμπορική κατηγορία της ελληνικής αγοράς, το Nissan Juke έχει καταφέρει να εδραιωθεί στην κορυφαία δεκάδα. Πιο συγκεκριμένα, η ολοκλήρωση του 10μήνου το βρήκε στην 6η θέση των B-SUV έχοντας καταγράψει 1.800 ταξινομήσεις. Γίνεται εύκολα αντιληπτό, λοιπόν, ότι πρόκειται για ένα μοντέλο που συγκεντρώνει μεγάλο ενδιαφέρον από το κοινό. Πρόσφατα ανανεώθηκε στα σημεία και έφτασε η ώρα να το δοκιμάσουμε στον “βασικό” κινητήρα με τους τρεις κυλίνδρους και τους 114 ίππους. Πάμε να το γνωρίσουμε πιο αναλυτικά!

Δείτε επίσης: Αυτόματο C-SUV με κινητήρα 186 ίππων… και λιγότερα από 300 ευρώ το μήνα

Ξεκινάμε από το αμάξωμα, εκεί όπου δεν υπάρχουν αλλαγές πέρα από την επαναφορά του κίτρινου χρώματος, όπως συνέβαινε στην πρώτη γενιά του μοντέλου. Η εμφάνιση του Nissan Juke εξακολουθεί να “κερδίζει” το ενδιαφέρον του κοινού. Το αμάξωμα διακρίνεται για τις “έντονες” γραμμές, στοιχείο που γίνεται αντιληπτό κυρίως στο μυώδες πίσω μέρος. Η οροφή εξακολουθεί να είναι κεκλιμένη προς τα πίσω, το ίδιο ισχύει και για τις χειρολαβές των πίσω πορτών που παραμένουν “κρυφές”, ενώ ασφαλώς δεν απουσιάζουν τα crossover στοιχεία, όπως για παράδειγμα οι πλαστικές επενδύσεις στο κάτω μέρος του αμαξώματος, αλλά και η αυξημένη απόσταση από το έδαφος (172 χλστ. εμπρός – 242 χλστ. πίσω). Όσον αφορά στις διαστάσεις, το Nissan Juke κινείται στα επίπεδα του ανταγωνισμού, με το μήκος του να φτάνει τα 4.210 χλστ., το πλάτος τα 1.800 χλστ. και το ύψος τα 1.595 χλστ.


Σημαντικές διαφοροποιήσεις υπάρχουν στην καμπίνα
Μπορεί εξωτερικά η εικόνα να είναι γνωστή, ωστόσο στην καμπίνα υπάρχουν αξιοσημείωτες αλλαγές. Οι σημαντικότερες από αυτές είναι η ανασχεδιασμένη κεντρική κονσόλα και ο ανανεωμένος πίνακας οργάνων. Από την έκδοση Acenta και πάνω είναι το μέγεθος της κεντρικής οθόνης infotainment είναι πλέον 12,3 ίντσες και έχει μια ελαφριά κλίση προς τον οδηγό κατά 8 μοίρες. Ίδιου μεγέθους είναι και η οθόνη σε ρόλο πίνακα οργάνων που βρίσκεται πίσω από το τιμόνι. Το ασύρματο Android Auto είναι επίσης διαθέσιμο μαζί με την υπάρχουσα ασύρματη συνδεσιμότητα Apple CarPlay. Στο εσωτερικό υπάρχουν επίσης νέα υλικά, επενδύσεις και αναβαθμισμένο φινίρισμα. Άλλα νέα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν πληροφορίες κάμερας ταχύτητας και πληροφορίες για την τιμή των καυσίμων οι οποίες μπορούν πλέον να εμφανίζονται στον χάρτη πλοήγησης. Σημαντικό είναι επίσης να αναφέρουμε ότι ξεκινώντας από την έκδοση N-Connecta, όλες οι εκδόσεις είναι πλέον εξοπλισμένες με μια ασύρματη βάση φόρτισης που μπορεί να φιλοξενήσει ένα smartphone στο μέγεθος ενός iPhone 12 Pro Max. Επιπλέον, υπάρχουν υποδοχές USB-A και USB-C για χρήση από τους μπροστινούς επιβάτες.

Αναφορικά με τους διαθέσιμους χώρους στο εσωτερικό, το ανανεωμένο Nissan Juke φέρει πλέον ένα μεγαλύτερο ντουλαπάκι συνοδηγού, το οποίο έχει αυξηθεί στα 7,8 λίτρα. Το υποβραχιόνιο έχει επανασχεδιαστεί για να παρέχει καλύτερη στήριξη, με ασύμμετρη σχεδίαση που αυξάνει το μήκος κατά 25 χιλιοστά, αλλά χωρίς συμβιβασμούς στις ποτηροθήκες. Για τις αποσκευές προσφέρεται πλέον ένας όγκος που διαμορφώνεται στα 422 λτ. (αύξηση κατά 20% συγκριτικά με την προηγούμενη γενιά).

Η γνωστή τρικύλινδρη “συνταγή”
Κάτω από το καπό του Nissan Juke της δοκιμής μας δεν υπάρχει κάποια αλλαγή συγκριτικά με το παρελθόν. Το ιαπωνικό Β-SUV τροφοδοτείται από τον τρικύλινδρο DIG-T χωρητικότητας 999 κ.εκ., ο οποίος εξοπλίζεται με turbo και τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο. Κάπως έτσι, η ισχύς του αγγίζει τους 114 ίππους στις 5.000 σ.α.λ. και η ροπή των 230 Nm έρχεται από τις 3.000 σ.α.λ. Η επίσημη αντιπροσωπεία ανακοινώνει πως τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 10,7 δλ. και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 180 χλμ./ώρα. Σε επίπεδο κατανάλωσης η Nissan αναφέρει 5,9/100 χλμ. σε μεικτές συνθήκες οδήγησης βάσει του προτύπου WLTP. Η συγκεκριμένη τιμή δεν είναι εύκολα εφικτή στην πραγματική ζωή, αλλά στη διάρκεια της δοκιμής διαπιστώσαμε ότι το Nissan Juke μπορεί να κινηθεί με τη μέση κατανάλωση κοντά ή οριακά κάτω από τα 7,0 λτ./100 χλμ.

Με έμφαση στην ποιότητα κύλισης
Από την πρώτη του γενιά, το Nissan Juke ξεχώριζε για την κορυφαία οδηγική του συμπεριφορά, γεγονός που ισχύει και τώρα. Κάθε οδηγός, ανεξαρτήτου αναστήματος, θα βολευτεί πίσω από το τιμόνι μιας και η θέση οδήγησης είναι εξαιρετική. Η ποιότητα κύλισης και η ηχομόνωση κερδίζουν επίσης θετικό πρόσημο, μιας και στη διάρκεια της δοκιμής διαπιστώσαμε πως οι αεροδυναμικοί θόρυβοι απουσιάζουν ακόμα και σε υψηλότερες ταχύτητες. Κινητήρας και κιβώτιο “συνεργάζονται” υποδειγματικά, με τον πρώτο να προσφέρει τη μέγιστη ροπή σε μεγάλο εύρος στροφών και το δεύτερο να έχει θετικό κούμπωμα, αν και οι διαδρομές του επιλογέα είναι μεγάλες. Η ανάρτηση έχει ρυθμιστεί με τέτοιον τρόπο ώστε να μην δημιουργεί κλίσης στο αμάξωμα και ταυτόχρονα να μην γίνεται ενοχλητική στις λακκούβες της πόλης. Όσο για τα φρένα, η ύπαρξη ταμπούρων στον πίσω άξονα φαίνεται να μην επηρεάζει αρνητικά την απόδοση, ενώ το πεντάλ είναι ιδιαίτερα γραμμικό.

Στο ταμείο
Η τιμή του ανανεωμένου Nissan Juke ορίζεται στα 19.990 ευρώ με το χειροκίνητο κιβώτιο και το βασικό πακέτο εξοπλισμού Acenta. Στην περίπτωση που ο αγοραστής επιθυμεί την πιο πλούσια έκδοση N-CONNECTA, όπως αυτή της δοκιμής, το κόστος αυξάνεται στα 22.290 ευρώ.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.