Δοκιμάζουμε το crossover με τον πολυβραβευμένο τρικύλινδρο των 130 ίππων

To μικρομεσαίο crossover έφτασε στα χέρια μας στην κορυφαία έκδοση εξοπλισμού! Πάμε να γνωρίσουμε το μοντέλο με τον βραβευμένο τρικύλινδρο...

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Citroen C4 X

Είναι μικρομεσαίο οικογενειακό, η απόσταση από το έδαφος το καθιστά ως crossover, ενώ κάτω από το καπό του κρύβει έναν πολυβραβευμένο τρικύλινδρο κινητήρα. Ο λόγος για το Citroen C4 X, το γαλλικό μοντέλο που βρέθηκε στα χέρια μας στη κορυφαία έκδοση εξοπλισμού. Πάμε να το γνωρίσουμε πιο αναλυτικά.

Το νέο Citroen C4 X ξεχωρίζει εμφανισιακά λόγω της crossover φιλοσοφίας του. Πρώτο εμφανές στοιχείο είναι η αυξημένη απόσταση από το έδαφος, αλλά και οι πλαστικές επενδύσεις που περιβάλουν το αμάξωμα για extra προστασία. Επιπλέον, αξιοσημείωτο στοιχείο είναι η fastback σχεδίαση του πίσω μέρος, στοιχείο που συμβάλλει στην διατήρηση του συντελεστή οπισθέλκουσας στο μόλις 0,29 Cd. Αναφορικά με τις διαστάσεις, το μήκος του Citroen C4 X που βασίζεται στην πλατφόρμα CMP της εταιρείας αγγίζει τα 4.600 χλστ., ενώ το μεταξόνιο φτάνει τα 2.670 χλστ. Όσο για το πλάτος και το ύψος, αυτά αγγίζουν τα 1.800 και 1.525 χλστ. αντίστοιχα.

Εσωτερικό με έμφαση στην πρακτικότητα
Περνάμε στην καμπίνα του Citroen C4 X, η οποία διακρίνεται για την κορυφαία πρακτικότητα. Υπάρχουν πολλές και ευρύχωρες θέσεις για μικροαντικείμενα, ενώ δεν γίνεται να μην αναφερθούμε στην “έξυπνη” θήκη-βάση στήριξης για laptop ή tablet που βρίσκεται στην πλευρά του συνοδηγού. Η τελευταία, είναι σχεδιασμένη με τέτοιον τρόπο που να μην μειώνει τον όγκο που προσφέρει το ντουλαπάκι συνοδηγού. Ενδεικτικά να αναφέρουμε πως οι 16 συνολικά θήκες μικροαντικειμένων προσφέρουν συνδυαστικά 39 λίτρα αποθήκευσης. Δεδομένου ότι μιλάμε για ένα μοντέλο με fastback σχεδίαση, αξίζει να πούμε ότι ο χώρος για το κεφάλι των πίσω επιβατών δεν “θυσιάζεται” και θα βολέψει άτομα που βρίσκονται πάνω από τον μέσο όρο αναστήματος. Όσο για τον όγκο του χώρου αποσκευών, αυτός είναι επίσης ένα θετικό στοιχείο μιας και αγγίζει τα 510 λίτρα.


Ασφαλώς δεν γίνεται να μην αναφερθούμε και στο ψηφιακό περιβάλλον. Στην κεντρική κονσόλα υπάρχει μία οθόνη αφής μεγέθους 10 ιντσών, η οποία προσφέρει δυνατότητες ασύρματης συνδεσιμότητας (Android Auto / Apple CarPlay), ενώ περιλαμβάνεται και σύστημα πλοήγησης με λειτουργικό TomTom (διαθέτει υπηρεσία Over-The-Air Map Update). Επιπλέον στοιχεία είναι η κάμερα οπισθοπορείας με δυνατότητα θέασης 360 μοιρών. Πίσω από το τιμόνι υπάρχει οθόνη 5,5 ιντσών για την πληροφόρηση του οδηγού, ενώ στην κορυφαία έκδοση εξοπλισμού συναντάμε και ρυθμιζόμενο head up display.

Κινητήρας: Με 130 ίππους ο πολυβραβευμένος PureTech
Κάτω από το καπό του Citroen C4 X της δοκιμής βρίσκεται ένας κινητήρας που στο παρελθόν έχει βραβευθεί ως μοτέρ της χρονιάς στην κατηγορία χωρητικότητάς του. Ονομάζεται 1.2 Puretech, είναι τρικύλινδρος turbo και η χωρητικότητά του αγγίζει τα 1.199 κ.εκ. Η ισχύς του φτάνει τους 130 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και η μέγιστη τιμή ροπής αγγίζει τα 230 Nm και έρχεται από τις μόλις 1.750 σ.α.λ. Η κίνηση περνά στον εμπρός άξονα αποκλειστικά μέσω αυτόματου σασμάν διπλού συμπλέκτη με 8 σχέσεις. Αναφορικά με τις επιδόσεις, τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 10,3 δλ. για το αμάξωμα που “φλερτάρει” με τα 1.300 κιλά και η τελική ταχύτητα φτάνει τα “στρογγυλά” στα 200 χλμ./ώρα. Όσο για την κατανάλωση, η επίσημη τιμή της Citroen για την εν λόγω έκδοση είναι τα 5,7 λτ./100 χλμ., ενώ εμείς στη διάρκεια της δοκιμής σε μεικτές συνθήκες οδήγησης είδαμε 7,8 λτ./100 χλμ.

Στην πράξη: Άνεση και “γαλλική” κύλιση
Οδηγικά, το Citroen C4 X δεν ξεφεύγει από την συμπεριφορά στην οποία μας έχουν συνηθίσει τα υπόλοιπα μοντέλα της μάρκας. Η “μαλακή” ρύθμιση της ανάρτησης για έμφαση στην άνεση και η καλή ποιότητα κύλισης είναι τα βασικά χαρακτηριστικά του. Το αμάξωμα εμφανίζει έντονες κλίσεις σε απότομες αλλαγές πορείας, αλλά σε καμία περίπτωση δεν θα προβληματίσει τον οδηγό. Αντιθέτως, η ρύθμιση της ανάρτησης επιτρέπει κορυφαία απόσβεση των ανωμαλιών του οδοστρώματος. Το τιμόνι υστερεί σε πληροφόρηση, αλλά είναι ελαφρύ και άνετο στην πόλη. Επιπλέον, η fastback σχεδίαση του πίσω τμήματος, όπως είναι λογικό, μειώνει σημαντικά την ορατότητα. Για τον κινητήρα που ομίλου και την “συνεργασία” του με το εξαιρετικό κιβώτιο οκτώ σχέσεων δεν χρειάζονται ιδιαίτερες συστάσεις. Η “πολιτισμένη” λειτουργία που εξαφανίζει τα μειονεκτήματα των τρικύλινδρων συνόλων και η εμφάνιση της μέγιστης ροπής από τα “χαμηλά” είναι τα δυνατά του στοιχεία, ενώ συνδυάζεται εξαιρετικά με το ταχύτατο αυτόματο κιβώτιο. Για τους πιο ανήσυχους οδηγούς υπάρχει η επιλογή “Sport”, η οποία σε συνδυασμό με τα paddles επιτρέπει ταχύτερη και πιο συμμετοχική οδήγηση.

Στο ταμείο
Η τιμή του νέου Citroen C4 X ξεκινά στην Ελλάδα από τα 27.400 ευρώ. Ωστόσο, το κόστος απόκτησης της έκδοσης με τον κινητήρα βενζίνης 130 ίππων και το αυτόματο κιβώτιο ξεκινά από τα 32.600 ευρώ.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.