Δοκιμάζουμε το γαλλικό 1.200άρι C-SUV με τους 130 ίππους

Τα C-SUV είναι μία κατηγορία αυτοκινήτων που κερδίζει συνεχώς εμπορικό μερίδιο, μιας και αποτελούν λύση για τις οικογενειακές μετακινήσεις. Εμείς δοκιμάζουμε το γαλλικό 1200άρι με τους 130 ίππους!

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Citroen C5 Aircross

Τα C-SUV είναι μία κατηγορία αυτοκινήτων που κερδίζει συνεχώς εμπορικό μερίδιο, μιας και αποτελούν λύση για τις οικογενειακές μετακινήσεις. Το Citroen C5 Aircross έχει καταφέρει να εδραιωθεί ως επιλογή, προσφέροντας κορυφαία πρακτικότητα, αλλά και μία άνεση που ακολουθεί την φιλοσοφία της γαλλικής εταιρείας. Αυτή τη φορά, το δοκιμάζουμε στην πιο δημοφιλή του εκδοχή, με τον τρικύλινδρο κινητήρα και το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με τις οκτώ σχέσεις. Πάμε να το γνωρίσουμε πιο αναλυτικά!

Ξεκινώντας από την εξωτερική εμφάνιση, το Citroen C5 Aircross έχει εκείνα τα στοιχεία που συναντάμε στα περισσότερα C-SUV εκεί έξω. Πρώτο εμφανές στοιχείο είναι η αυξημένη απόσταση από το έδαφος, αλλά και οι πλαστικές επενδύσεις που περιβάλουν το αμάξωμα για extra προστασία. Στη οροφή συναντάμε ράγες οροφής για επιπλέον φόρτωση, ενώ η έκδοση της δοκιμής εξοπλίζεται με την άκρως ενδιαφέρουσα αισθητικά διχρωμία, με μαύρα καπάκια καθρεφτών και μαύρη οροφή. Στο εμπρός τμήμα, διακρίνονται τα “φρέσκα” στοιχεία της εταιρείας, όπως για παράδειγμα τα φωτιστικά σώματα και το νέο σήμα της εταιρείας. Αναφορικά με τις διαστάσεις, το μήκος αγγίζει τα “στρογγυλά” 4,5 μέτρα, το πλάτος τα 1.840 χλστ. και το πλάτος τα 1.654 χλστ.


Εσωτερικό: Πρακτικότητα στο ζενίθ
Περνάμε και στην καμπίνα του ανανεωμένου Citroen C5 Aircross, εκεί όπου το κλίμα είναι αρκετά γνώριμο και οι διαφοροποιήσεις περιορισμένες. Μία εξ΄ αυτών αφορά στην απουσία επιλογέα (την θέση του έχει πάρει μοχλός), καθώς επίσης και στη νέα οθόνη μεγέθους 10 ιντσών, μέσω της οποίας ο οδηγός ελέγχει κάθε λογής σύστημα. Φέρει δυνατότητες συνδεσιμότητας Android Auto και Apple CarPlay, ενώ δεν απουσιάζει και μία ευκρινής κάμερα οπισθοπορείας. Πίσω από το τιμόνι, υπάρχουν paddles για χειροκίνητες αλλαγές σχέσεων. Υπάρχει, όμως, και μία οθόνη μεγέθους 12,3″ σε ρόλο πίνακα οργάνων με όλες τις απαραίτητες ενδείξεις για την ενημέρωση του οδηγού.

Αναφορικά με τους χώρους, πέρα από τις αρκετές και πολύ πρακτικές θήκες για μικροαντικείμενα στην καμπίνα, το C5 Aircross προσφέρει ενδιαφέρουσες -για την κατηγορία του- δυνατότητες διαμόρφωσης του εσωτερικού, χάρη στην υψηλή τεχνογνωσία της Citroen στον κόσμο των MPV, με τρία ανεξάρτητα, συρόμενα εμπρός-πίσω καθίσματα, με ρυθμιζόμενη πλάτη και πλήρως αναδιπλούμενα. Ο δε χώρος για τις αποσκευές κυμαίνεται στο εύρος 580-720 λτ., ανάλογα με τις θέσεις των πίσω καθισμάτων (1.630 λίτρα έως την οροφή με τη δεύτερη σειρά καθισμάτων αναδιπλωμένη).

Κινητήρας: Με 130 ίππους ο πολυβραβευμένος PureTech
Κάτω από το καπό του Citroen C5 Aircross της δοκιμής βρίσκεται ένας κινητήρας που στο παρελθόν έχει βραβευθεί ως μοτέρ της χρονιάς στην κατηγορία χωρητικότητάς του. Eίναι τρικύλινδρος turbo και η χωρητικότητά του αγγίζει τα 1.199 κ.εκ. Η ισχύς του φτάνει τους 130 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και η μέγιστη τιμή ροπής αγγίζει τα 230 Nm και έρχεται από τις μόλις 1.750 σ.α.λ. Η κίνηση περνά στον εμπρός άξονα μέσω αυτόματου σασμάν διπλού συμπλέκτη με 8 σχέσεις. Αναφορικά με τις επιδόσεις, τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 10,6 δλ. για το αμάξωμα που “φλερτάρει” με τα 1.600 κιλά και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 186 χλμ./ώρα. Όσο για την κατανάλωση, η επίσημη τιμή της Citroen για την εν λόγω έκδοση είναι τα 6,6 λτ./100 χλμ., ενώ εμείς στη διάρκεια της δοκιμής σε μεικτές συνθήκες οδήγησης είδαμε 7,2 λτ./100 χλμ.

Στην πράξη: Άνεση που δεν συναντάς αλλού
Το C5 Aircross είναι ένα από τα μοντέλα στη γκάμα της Citroen που επωφελείται πλήρως από το “πρόγραμμα” Advanced Comfort της γαλλικής εταιρίας με πρώτη και καλύτερη απόδειξη τα ομώνυμα καθίσματα. Οι ποιοτικές επενδύσεις τους θαρρείς ότι συμβάλλουν και αυτές στην αίσθηση της άνεσης, με τα “μαγικά” να γίνονται πίσω από αυτές και συγκεκριμένα στην επιλογή του ποιοτικότατου του αφρώδους που θυμίζει έντονα ανατομικό στρώμα: παίρνει το σχήμα το σώματος και δίνει την εντύπωση ότι μπορεί να σε κρατήσει ξεκούραστο για όσο χρόνο μπορείς να αντέξεις στην ίδια θέση! To κερασάκι στην τούρτα, εκείνο που συμβάλλει αποφασιστικά τόσο στην υψηλότατη ποιότητα κύλισης όσο και στην άνεση, μπαίνει από την ανάρτηση και τα αμορτισέρ Progressive Hydralic Cushions με την εξαιρετικά ποιοτική λειτουργία και τη σαφή προτεραιότητα στην απορρόφηση των ανωμαλιών.

Όχι, η μπάλα δεν χάνεται, αν αρχίσεις να πιέζεις το C5 Aircross σε ένα δρόμο με στροφές. Οι μεγάλοι τροχοί με τα φαρδιά ελαστικά προσφέρουν μπόλικη πρόσφυση, τα φρένα είναι δυνατά και ανθεκτικά και το σχετικά άμεσο τιμόνι “υποβοηθά” στη διατήρηση ενός γρήγορου ρυθμού χωρίς ο οδηγός να νιώθει ότι ακροβατεί, αρκεί να οδηγεί στρωτά. Ακόμη όμως και αν το C5 Aircross δυσκολευόταν στον επαρχιακό δεν θα αντάλλαζες μια πιο σπορ αίσθηση με τον ισοπεδωτικό τρόπο που περνά το SUV των Γάλλων ακόμη και πάνω από μεγάλες κοφτές ανωμαλίες. Είναι μια αίσθηση στην οποία… εθίζεσαι και μετά έχεις στο πίσω μέρος του μυαλού σου κάθε φορά που πέφτει στα χέρια σου ένα SUV “οικογενειακών” προδιαγραφών. Σε συνδυασμό με την πολύ καλή ηχομόνωση τόσο από τον δρόμο όσο και σε σχέση με τους όποιους αεροδυναμικούς θορύβους, το ευθύβολο και σταθερό στις υψηλές ταχύτητες C5 Aircross έχει τα σωστά εφόδια για κάθε ταξίδι, μικρό ή μεγάλο.

Το ταξίδι δεν σταματά ούτε στους χωματόδρομους με το C5 Aircross να έχει στη διάθεσή του 230 χλστ. απόστασης από το έδαφος και χάρη στην ανάρτηση η διάσχιση ακόμη και ενός κακοτράχαλου δρόμου δεν θα αποτελέσει δυσάρεστη εμπειρία. Ο οδηγός έχει παράλληλα και πέντε ηλεκτρονικά προγράμματα λειτουργίας για εκτός δρόμου κίνηση που μπορεί να περιλαμβάνει άμμο, λάσπη ή χιόνι. Η επιλογή τους γίνεται εύκολα και γρήγορα από περιστροφικό διακόπτη στη βάση της κεντρικής κονσόλας.

Στο ταμείο
Η τιμή εκκίνησης του Citroen C5 Aircross στην Ελλάδα ορίζεται στα 31.850 ευρώ. Ωστόσο, για όσους επιθυμούν το αυτόματου διπλού συμπλέκτη, το κόστος απόκτησης ξεκινά από τα 35.650 ευρώ.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.