Δοκιμάζουμε το ηλεκτρικό πόλης με τις… αντικρυστά ανοιγόμενες πόρτες

Στα χέρια μας βρέθηκε η πιο ιδιαίτερη έκδοση του ηλεκτρικού Fiat 500, η "3+1" όπως ονομάζεται! Πάμε να δούμε τις εντυπώσεις μας και ασφαλώς το κόστος αγοράς.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Fiat 500 3+1

Το Fiat 500 είναι ένα αυτοκίνητο που λατρεύτηκε για τον ιδιαίτερο στυλ του και την ξεχωριστή φιλοσοφία του. Στην πλήρως ηλεκτρική του εκδοχή, εξακολουθεί να ακολουθεί τον δικό του δρόμο και να διαφοροποιείται από κάθε άλλο μοντέλο που κυκλοφορεί εκεί έξω. Αυτή τη φορά, στα χέρια μας βρέθηκε η έκδοση “3+1” με ένα μοναδικό στοιχείο στον χώρο των αυτοκινήτων. Αυτό της δεύτερης πόρτας στην πλευρά του συνοδηγού για πιο εύκολη πρόσβαση στις πίσω θέσεις. “Γράψαμε” αρκετά χιλιόμετρα σε αστικό περιβάλλον, εκεί που κινείται σαν να μην έχει αντίπαλό και έφτασε η στιγμή να σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας.

Εμφάνιση που ξεχωρίζει
Ιδιαίτερες συστάσεις για το Fiat 500 δεν χρειάζεται σε ότι αφορά την εμφάνιση. Το ιταλικό μοντέλο “τραβά” τα βλέμματα στο πέρασμα του από άντρες και γυναίκες. Πόσο μάλλον σε αυτό το φωτεινό “Celestial Blue”, όπως το ονομάζουν οι Ιταλοί. Οι ρετρό σχεδιαστική του φιλοσοφία και οι νίκελ επιφάνειες “παντρεύονται” με τα σύγχρονα LED φωτιστικά σώματα, δημιουργώντας ένα άκρως ενδιαφέρον αποτέλεσμα. Στο εμπρός τμήμα ξεχωρίζουν τα δύο διπλά σώματα, με τα κάτω να έχουν και τον ρόλο των φλας, ενώ συνεχίζοντας προς το πλάι βλέπουμε μία νίκελ λωρίδα που διατρέχει το αμάξωμα κατά μήκος. Οι πιο παρατηρητικοί θα δουν και το σήμα κατατεθέν της εν λόγω έκδοσης, που δεν είναι άλλο από την δεύτερη πόρτα πίσω από αυτή του συνοδηγού. Ανοίγει ανάποδα, όπως συνέβαινε κάποτε στο Mazda RX-8 ή το πιο σύγχρονο MX-30, συνεπώς θα μπορούσαμε να την ονομάζουμε “suicide door”. To πίσω μέρος ακολουθεί την γνωστή σχεδιαστική οδό και μοναδική αξιοσημείωτη λεπτομέρεια είναι το σήμα “500e” που μαρτυρά την ηλεκτρική φύση του αυτοκινήτου πόλης. Αναφορικά με τις διαστάσεις, το “3+1” έχει μήκος 3.632 χλστ., πλάτος 1.683 και ύψος 1.527 χλστ.

Εσωτερικό: Μοντέρνο και εμφανώς πιο πρακτικό
Το νέο Fiat 500 “πατά” πάνω σε μια ολοκαίνουρια πλατφόρμα και δεν δανείζεται κανένα στοιχείο σε σχέση με το ήπια υβριδικό τρίθυρο αδερφάκι του. Η νέα πλατφόρμα έφερε μαζί της μεγαλύτερο μεταξόνιο που μεταφράζεται με αυξημένους χώρους για τους επιβάτες. Έτσι, τέσσερις ενήλικες επιβάτες μπορούν να “φιλοξενηθούν” στο εσωτερικό, αρκεί ο οδηγός να μην είναι άνω του 1.80. Αν συμβαίνει κάτι τέτοιο, τότε ο χώρος πίσω του είναι ανεπαρκής για τα πόδια του πίσω επιβάτη, καθιστώντας το “500ράκι” ως τριθέσιο. Η επιπλέον πόρτα έχει βελτιώσει σημαντικά την είσοδο στην πίσω σειρά, ενώ υπάρχουν και κάποιες θήκες για μικροαντικείμενα, όπως για παράδειγμα η πρακτική, ανακλινόμενη ποτηροθήκη στο κεντρικό τούνελ. Πριν αφήσουμε τους χώρους, να πούμε ότι για τις αποσκευές υπάρχει ένας όγκος που αγγίζει τα 185 λτ. και εκτοξεύεται στα 550 με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα. Πάμε στην κεντρική κονσόλα τώρα, εκεί όπου το βλέμμα στρέφεται στο ιδιαίτερο σχεδιαστικά τιμόνι. Ακριβώς πίσω του βρίσκεται μία οθόνη σε ρόλο πίνακα οργάνων μεγέθους 7 ιντσών, η οποία προβάλλει χρήσιμες πληροφορίες, όπως το επίπεδο της μπαταρίας και η αυτονομία. Στο κέντρο, η οθόνη του συστήματος UConnect περιβάλλεται από ένα όμορφο πλαίσιο και έχει μέγεθος 10,25 ίντσες. Είναι μακρόστενη και ακριβώς κάτω από αυτήν βρίσκονται τα φυσικά κουμπιά για τον κλιματισμό. Ιδιαίτερα πρακτικά! Συνεχίζουμε με την θήκη για το κινητό, η οποία προσφέρει και ασύρματη φόρτιση, ενώ πιο κάτω συναντάμε τα κουμπιά P,N,R και D. Είναι το “swift by wire” το λεγόμενο, μιας και δεν υφίσταται κάποιος επιλογέας. Κλείνουμε την αναφορά στο εσωτερικό με την ποιότητα. Μπορεί η καμπίνα να περιβάλλεται κυρίως από σκληρά στην υφή πλαστικά, αλλά σε καμία περίπτωση δεν χάνει την λάμψη της, ενώ στη διάρκεια της δοκιμής δεν υπήρξε και ο παραμικρός τριγμός.


118 ίπποι και επαρκής αυτονομία για την πόλη
Το νέο ηλεκτρικό 500, που είναι παράλληλα και το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Fiat που σχεδιάστηκε από λευκό χαρτί, είναι διαθέσιμο με δύο ηλεκτρικούς κινητήρες έναν 95 ίππων, για τη βασική του έκδοση και έναν 118 ίππων για όλες τις υπόλοιπες. Τον τελευταίο έφερε και η έκδοση της δοκιμής με το ηλεκτρικό μοτέρ να αποδίδει παράλληλα και 220 Nm ροπής. Χάρη και στο περιορισμένο -για ηλεκτρικό- βάρος των 1.395 κιλών, το νέο 500 χρειάζεται μόλις 3,1 δεύτερα για να φτάσει στα 50 χλμ./ώρα από στάση με τα 100 χλμ./ώρα να έρχονται σε 9,0 δευτερόλεπτα, σύμφωνα με τη Fiat. Από την άλλη η μπαταρία των 42 kWh προσφέρει 313 χλμ. αυτονομίας σε μικτές συνθήκες κατά το πρότυπο WLTP και 437 χλμ. κατά την κίνηση σε αστικές συνθήκες. Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του τρία προγράμματα λειτουργίας Normal, Range και Sherpa. Το τελευταίο μεγιστοποιεί την αυτονομία σε βάρος φυσικά της απόδοσης και της άνεσης. Εμείς στη διάρκεια της δοκιμής διαπιστώσαμε, κινούμενοι αποκλειστικά σε αστικό περιβάλλον (άλλωστε αυτός είναι και ο ρόλος του Fiat 500e) ότι τα 300 χλμ. είναι μία άκρως ρεαλιστική αυτονομία και θα έρθει χωρίς εκπτώσεις στην άνεση και την ταχύτητα. Όσο για την φόρτιση, η μπαταρία των 42 kWh είναι σε θέση να φορτίσει στο 0-80% εντός 35 λεπτών σε 85 kW φορτιστή. Σε οικιακή πρίζα (σούκο) το 0-100% γίνεται σε περίπου 15 ώρες, οπότε ένα wallbox 11 kW είναι απαραίτητο και μειώνει τον χρόνο του 0-100% σε μόλις 4 ώρες και 15 λεπτά.

Στην πράξη
Το άμεσο σε απόκριση ηλεκτρικό μοτέρ προσφέρει πολύ καλές επιταχύνσεις και δυνατό τράβηγμα και λογικά αυτός που κάθεται πίσω από το τιμόνι δεν θα ζητήσει κάτι παραπάνω από ένα αυτοκίνητο πόλης που προσφέρει πολύ καλές ρεπρίζ. Στην κίνηση της πόλης το ιταλικό μοντέλο παρέχει απόλυτη άνεση, ενώ η κυκλοφορία στα στενά και η στάθμευση γίνονται παιχνιδάκι. Η λειτουργία της ανάρτησης αφήνει επίσης θετικές εντυπώσεις, μιας και αποσβαίνει αποτελεσματικά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, ενώ τα φρένα αποδείχθηκαν ανθεκτικά ακόμα και σε παρατεταμένη πίεση. Βέβαια, θα πρέπει να τονίσουμε ότι στο πρόγραμμα οδήγησης “Shepra”, η χρήση του φρένου ήταν σχεδόν αμελητέα, μιας και το αυτοκίνητο με λίγη εξοικείωση μπορεί να οδηγείται με ένα πεντάλ για μεγάλη απόσταση (το φρένο γίνεται απαραίτητο μόνο για απότομη επιβράδυνση).

Στο ταμείο
Η τιμή του αμιγώς ηλεκτρικού Fiat 500 ξεκινά από τα 25.250 ευρώ στην βασική έκδοση έπειτα από “Κινούμαι Ηλεκτρικά”, όφελος απόσυρσης και 250 ευρώ έκπτωση της Fiat (34.500 ευρώ η αρχική τιμή). Στην περίπτωση του αυτοκινήτου δοκιμής, η τιμή αυξάνεται στα 27.350 ευρώ (36.600 ευρώ η αρχική τιμή).

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.