Δοκιμάζουμε το ήπια υβριδικό Renault Austral των 160 ίππων

Άκρως "ψηφιακό" και ευρύχωρο το νέο Renault Austral! Δείτε τις εντυπώσεις μας, πόσο κοστίζει και πόσο "καίει" σε πραγματικές συνθήκες...
Renault Austral

Η Renault έκανε την είσοδό της στην B-SUV κατηγορία με το Kadjar, τώρα έρχεται με μία ολοκαίνουρια πρόταση που απαντά στο όνομα Austral. Λίγοι μήνες έχουν περάσει από την επίσημη παρουσίασή του και τώρα έφτασε η στιγμή να το γνωρίσουμε αναλυτικά. Στα χέρια μας βρέθηκε η ήπια υβριδική έκδοση με το αυτόματο CVT και τους 160 ίππους. Πάμε να δούμε τι εντυπώσεις μας άφησε!

Ξεκινάμε από το εσωτερικό και μία πρώτη ματιά στο εμπρός τμήμα είναι αρκετή για να διαπιστώσει ο καθένας ότι πρόκειται για αυτοκίνητο της γκάμας των Γάλλων. Βλέπετε τα
“C-Shaped” φωτιστικά σώματα είναι πλέον το σήμα κατατεθέν της εταιρείας και δεν γίνεται να απουσιάζουν και από το νέο Renault Austral. Πέρα από τα σώματα, στο εμπρός τμήμα “φιγουράρει” και το νέο σήμα της γαλλικής εταιρείας. Ιδιαίτερα “sportive” είναι και το πίσω μέρος, στο οποίο βλέπουμε ότι τα LED φώτα εκτείνονται σε όλο το πλάτος και σχεδόν ενώνονται στη μέση του αυτοκινήτου. Στο επάνω μέρος βρίσκεται μία διακριτική αεροτομή που είναι ενσωματωμένη στο αμάξωμα, ενώ χαμηλότερο απεικονίζεται ολογράφως το όνομα “Austral”. Ασφαλώς δεν απουσιάζουν και τα crossover στοιχεία, όπως για παράδειγμα οι πλαστικές επενδύσεις στο κάτω τμήμα, οι ράγες στην οροφή και η αυξημένη απόσταση από το έδαφος. Όσον αφορά τώρα στις διαστάσεις, το μήκος του Renault Austral φτάνει στα 4.510 χλστ., το πλάτος στα 1.843 και το ύψος στα 1.618 χλστ.

Εσωτερικό: “Ψηφιακή” πανδαισία και άπλετοι χώροι
Περνάμε στο εσωτερικό, εκεί όπου αναμφίβολα την παράσταση “κλέβουν” οι δύο οθόνες μεγέθους 12 ιντσών η κάθε μία. Η μία βρίσκεται πίσω από το τιμόνι σε ρόλο πίνακα οργάνων και η δεύτερη είναι αφής και αναλαμβάνει ρόλο Infotainment. Είναι κάθετα τοποθετημένη και περιλαμβάνει μεταξύ άλλων ασύρματη σύνδεση Android Auto / Apple CarPlay, αλλά και κάμερα 360 μοιρών. Αναφορικά με την ποιότητα, έχουν επιλεχθεί κορυφαία υλικά, μιας και στις περισσότερες επιφάνειες συναντάμε μαλακά στην υφή πλαστικά. Πάμε και στην πρακτικότητα, με το Renault Austral να διαθέτει 35 λίτρα για μικροαντικείμενα στην καμπίνα και 500-575 λίτρα για τις αποσκευές. Η μεταβολή του όγκου προκύπτει λόγω του συρόμενου πίσω καθίσματος, το οποίο μετακινείται κατά 16 εκ. Επιπλέον, χωρίζεται σε ποσοστό 40/60 το καθένα ξεχωριστά, ενώ δεν πρέπει να ξεχνάμε την δυνατότητα της ρύθμισης της πλάτης του καθίσματος. Ακόμα ένα ενδιαφέρον στοιχείο είναι το συρόμενο τμήμα στο “τούνελ” ανάμεσα σε οδηγό και συνοδηγό, το οποίο εκτοξεύει την πρακτικότητα.

Κινητήρας: Ήπια υβριδικός με 160 ίππους
Η έκδοση που βρέθηκε στα χέρια μας κρύβει κάτω από το καπό έναν ήπια υβριδικό κινητήρα. Συνδυάζει τετρακύλινδρο, turbo κινητήρα χωρητικότητας 1.333, ο οποίος συνδυαστικά με ένα 12βολτο σύστημα αποδίδει 160 ίππους από τις 5.250 έως τις 5.500 σ.α.λ. Η δε ροπή αγγίζει στην μέγιστη τιμή της τα 270 Nm και εμφανίζεται από τις μόλις  1.800 σ.α.λ. έως και τις 3.750. Η κίνηση περνά στους εμπρός τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου CVT, το οποίο μάλιστα διαθέτει και paddles για “εικονικές” αλλαγές σχέσεων. Οι επιδόσεις είναι ικανοποιητικές για το βάρος του αμαξώματος, το οποίο ξεκινά από τα 1.464 κιλά. Ενδεικτικά, τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 9,7 δλ. και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 175 χλμ./ώρα. Όσον αφορά τώρα στην κατανάλωση, η μέση τιμή αγγίζει τα 6,2 λτ./100 χλμ. σύμφωνα με την εταιρεία. Στη διάρκεια της δοκιμής μας, ο πίνακας οργάνων έδειξε 7,9 λτ./100 χλμ. σε μεικτές συνθήκες οδήγησης.

Στην πράξη: Άνεση που παραπέμπει σε… “γαλλική” σχολή
Στην διάρκεια της δοκιμής, κινηθήκαμε κυρίως στην πόλη και το πιο εντυπωσιακό στοιχείο του Renault Austral ήταν ο τρόπος με τον οποίο “φιλτράρει” τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, ακόμα και με τις ζάντες 19 ιντσών της δοκιμής. Στην καμπίνα επικρατεί απόλυτη ησυχία λόγω της “πολιτισμένης” λειτουργίας του κινητήρα, αλλά και της καλής ηχομόνωσης. Το υβριδικό σύστημα δεν μπορεί να κινήσει το όχημα αμιγώς ηλεκτρικά, αλλά προσφέρει κορυφαία απόκριση στο πάτημα του γκαζιού. Τα δε φρένα παραμένουν ισχυρά ακόμα και σε συνθήκες έντονης καταπόνησης, ενώ θετική είναι και η πληροφόρηση που παρέχει το τιμόνι. Το Renault Austral διαθέτει τέσσερα προγράμματα οδήγησης (Eco, Comfort, Perso και Sport), τα οποία επιλέγονται από το καλαίσθητο κουμπί “Multi Sense” που βρίσκεται επάνω στο τιμόνι. Ανάλογα με την drive mode που θα επιλέξει ο οδηγός, γίνονται παραμετροποιήσεις σε συστήματα όπως το τιμόνι και η απόκριση του κινητήρα. Άξια αναφοράς είναι και τα 32 προηγμένα Συστήματα Υποβοήθησης Οδηγού, τα οποία χωρίζονται σε τρεις κατηγορίες: Οδήγηση, Πάρκινγκ και Ασφάλεια.

Στο ταμείο
Η τιμή του νέου Renault Austral ξεκινά στην χώρα μας από τα 38.450 ευρώ στην βασική έκδοση των 130 ίππων. Η έκδοση της δοκιμής, με το αυτόματο CVT και τους 160 ίππους κοστίζει 42.950 ευρώ.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Εντυπωσιακή πορεία καταγράφει το Ευρωπαϊκό Αυτοκίνητο της Χρονιάς για το 2025 και οι αριθμοί του εργοστασίου το επιβεβαιώνουν......
Ανάμεσα στα 100 οχήματα είναι και το Renault Clio Williams! Δείτε για ποιον λόγο η γαλλική εταιρεία προχωρά σε δημοπρασία......
Η Renault προσφέρει τώρα και επαγγελματική έκδοση για το μικρό ηλεκτρικό της μοντέλο, μια λύση που ταιριάζει στους επαγγελματίες που θέλουν ευελιξία στο αστικό τοπίο....
Τα diesel μοντέλα είναι λίγα στην αγορά! Αλλά το συγκεκριμένο μοντέλο "πουλάει" περισσότερο με κινητήρα πετρελαίου......
Πενήντα σχεδόν χρόνια μετά την πρώτη του εμφάνιση, το γαλλικό μοντέλο επιστρέφει δυναμικά, αυτή τη φορά ως αμιγώς ηλεκτρικό, έτοιμο να συνεχίσει την επιτυχημένη πορεία...
Το μικρό γαλλικό με το θρυλικό όνομα ήρθε και στην ελληνική αγορά και το κοινό της Αττικής μπορεί να το δει από κοντά χωρίς να...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Volkswagen T-ROC Dream

Volkswagen T-Roc Dream: Το SUV… όνειρο που γίνεται πραγματικότητα – Με όφελος 5.000 ευρώ

test_citroen_c3_cross_hy4

Δοκιμάζουμε το ευρωπαϊκό C-SUV με τιμή έναρξης κάτω από 19.000 ευρώ

Renault 5

“Made in France” θρίαμβος για το Car of the Year 2025 – 100.000 μονάδες σε 15 μήνες παραγωγής