Δοκιμάζουμε το καλύτερο microcar της ελληνικής αγοράς – Με αποσπώμενη μπαταρία

Δοκιμάζουμε το XEV Yoyo, το ηλεκτρικό microcar με την αφαιρούμενη μπαταρία το οποίο μας εξέπληξε ευχάριστα!

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
XEV Yoyo

Το XEV Yoyo ακροβατεί ανάμεσα στο λεπτό σχοινί που ορίζει το “αυτοκίνητο” και το “όχημα μικροκινητικότητας”. Κάποτε η smart δημιουργούσε μια νέα εποχή με το fortwo, τώρα οι Κινέζοι της XEV μοιάζουν διαβασμένοι και έρχονται να προτείνουν κάτι ανάλογο, αλλά με τον μανδύα της μικροκινητικότητας. Επιλογή χαρακτηριστική της σύγχρονης εποχής της βιώσιμης μετακίνησης σε αστικό περιβάλλον. Έννοιες που δύο δεκαετίες πριν δεν υπήρχαν ή δεν μας έλεγαν τίποτα… πλέον είναι μέρος της καθημερινότητάς μας.

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μικροκινητικότητας είναι ελκυστικά σε περιβάλλον πόλης, καθώς είναι οικονομικά, ευέλικτα και παρκάρουν εύκολα, ενώ τα λειτουργικά τους έξοδα είναι ελάχιστα.


Η XEV, είναι μια εταιρεία που δραστηριοποιείται αποκλειστικά στον τομέα της μικροκινητικότητας. Ίσως και αυτός να είναι ο λόγος που το Yoyo είναι τόσο προσεγμένο και θα έλεγα πως αποτελεί το σημείο αναφοράς πλέον στην κατηγορία. Δεν θα μείνω ιδιαίτερα στην εμφάνιση, είναι κάτι που δεν το συνηθίζω άλλωστε, καθώς είναι υποκειμενική και σίγουρα οι εικόνες λένε περισσότερα. Θα πω όμως πως είναι από τα λίγα οχήματα που τράβηξαν τόσα βλέμματα και σίγουρα για καλό λόγο. Είναι βλέπετε και οι χρωματικοί του συνδυασμοί που το καθιστούν φρέσκο και ευχάριστο στο μάτι. Το μήκος του είναι στα 2.530 χλστ., ενώ πλάτος και ύψος φτάνουν στα 1.500 και 1.570 χλστ. αντίστοιχα. Το μεταξόνιο είναι στα 1.680 χλστ. και ο κύκλος στροφής του είναι μόλις 4,5 μέτρα.

Περνώντας στο εσωτερικό, η εικόνα είναι φρέσκια και μοντέρνα. Μεγάλο άνοιγμα θυρών, ευήλια καμπίνα λόγω και των γυάλινων πάνελ στην οροφή και αρκετό πλάτος για τους δύο επιβάτες. Τα καθίσματα είναι αναπαυτικά, η θέση οδήγησης σε φυσική θέση που δεν κουράζει και η εργονομία είναι σε καλό επίπεδο. Θα θέλαμε ένα φυσικό χειριστήριο για την ένταση του ήχου του ηχοσυστήματος. Η οθόνη αφής των 10,25 ιντσών (από την εξοπλιστική έκδοση Joy και πάνω) αναλαμβάνει και ρόλο “πίνακα οργάνων”. Χώροι για μικροαντικείμενα υπάρχουν στο ταμπλό εμπρός από τον συνοδηγό αλλά και στο υποβραχιώνιο, ενώ για μεγαλύτερα αντικείμενα μπορείς να χρησιμοποιήσεις τον χώρο πίσω από τα καθίσματα. Στις πόρτες δεν υπάρχουν “τσέπες” αλλά χορδές που συγκρατούν αντικείμενα. Ο χώρος αποσκευών είναι στα 180 λίτρα (ικανοποιητικός για το μέγεθος του αυτοκινήτου). Η ποιότητα κατασκευής του Yoyo βρίσκεται σε κορυφαίο για την κατηγορία επίπεδο και μόνο το φινίρισμα σε κάποια σημεία χρίζει βελτίωσης. Από την άλλη διαθέτει αιρκοντίσιον (χωρίς δυνατότητα ρύθμισης αέρα αλλά μόνο έντασης ανεμιστήρα), κάτι που δεν είναι αυτονόητο για την κατηγορία, ενώ έχει και ηλεκτρικά παράθυρα. Κάτι επίσης σημαντικό για την κατηγορία, όπως και οι ρυθμιζόμενοι ηλεκτρικοί, εξωτερικοί καθρέφτες.

Εκεί όμως που καινοτομεί το Yoyo είναι πως η συστοιχία μπαταριών τριών τμημάτων φωσφορικού σιδήρου λιθίου (LiFePO4) με συνολική ενεργειακή χωρητικότητα στα 10,4 kWh είναι αποσπώμενη. Αυτό σημαίνει πως στο μέλλον και εφόσον ισχύσει στην χώρα μας κάτι τέτοιο, θα μπορείς να ανταλλάζεις την άδεια μπαταρία του με μία πλήρως φορτισμένη. Αυτή η δυνατότητα θα είναι διαθέσιμη στο κοινό, όταν αναπτυχθεί και το κατάλληλο δίκτυο υποδομών σύμφωνα με τις πληροφορίες μας. Η XEV ανακοινώνει τέσσερεις ώρες για να φορτίσει η μικρή συστοιχία μπαταριών ιόντων λιθίου από το 30% έως και το 100% από μια οικιακή πρίζα.

Κατά το αστικό πρότυπο κατανάλωσης UDDS (Urban Dynamometer Driving Schedule ή LA-4) που χρησιμοποιείται για τέτοιου είδους οχήματα, η XEV ανακοινώνει για το Yoyo αυτονομία που μπορεί να φτάσει έως και τα 150 χιλιόμετρα. Στην πράξη εμείς με χρήση κλιματισμού λόγω και των ζεστών ημερών κατά την διάρκεια της δοκιμής κάναμε 100 χλμ. Τιμή εξαιρετική για microcar. Η μέση πραγματική κατανάλωση είναι στα 9+ kWh/100 χλμ,

Οδηγικά, το XEV Yoyo τείνει περισσότερο προς τον ορισμό του αυτοκινήτου παρά του microcar σε αίσθηση. Το αυτοφερόμενο ατσάλινο πλαίσιο και η ανάρτηση με γόνατα McPherson και άξονας πίσω, κάνουν καλή δουλειά, σε συνδυασμό με τους τροχούς 155/60 R15. Μόνο στις επιδόσεις από τον μικρό, ηλεκτρικό κινητήρα των 20 ίπποι φανερώνει την πραγματική του ταυτότητα το Yoyo. Από την άλλη αυτό είναι κάτι αναμενόμενο. Δεν περιμένεις από 20 άλογα πολλά πράγματα… Ωστόσο ακολουθείς εύκολα τη ροή της κίνησης σε αστικό περιβάλλον, ενώ τα 90 χλμ. (στη λειτουργία “S” – 80 χλμ./ώρα στο κανονικό πρόγραμμα οδήγησης) είναι αρκετά για λεωφόρους και Αττική Οδό-Ποτάμι (δεξιά λωρίδα). Φυσικά οι επιταχύνσεις είναι άμεσες και ταχύτερες από αυτές των συμβατικών αυτοκινήτων με 4πλασια άλογα.

Το XEV είναι μάλλον το μοναδικό ολοκληρωμένο όχημα μικροκινητικότητας, αυτή την στιγμή στην ελληνική αγορά και αυτό που θα σε κάνει να νιώσεις πως βρίσκεσαι σε ένα κανονικό αυτοκίνητο. Όσον αφορά την τιμή του τώρα, ξεκινά από τα 17.300 ευρώ για την έκδοση Easy, η οποία πλέον συνοδεύεται με 2.300 ευρώ έκπτωση και χρηματοδοτικό με 6.100 ευρώ προκαταβολή και 150 ευρώ το μηνιαία δόση.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Μιχάλης έχει σπουδάσει Δημοσιογραφία και Διεύθυνση Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων. Η επαγγελματική του ενασχόληση με τον ειδικό τύπο του αυτοκινήτου ξεκίνησε με την αυγή της νέας χιλιετίας και έκτοτε δεν σταμάτησε, καθώς έχει εργαστεί στα μεγαλύτερα περιοδικά και sites του χώρου, ενώ έχει οδηγήσει περισσότερα από 2.000 αυτοκίνητα στα 20+ χρόνια της επαγγελματικής του καριέρας! Λατρεύει τα αυτοκίνητα σε κάθε... κλίμακα και όταν δεν ασχολείται με αυτά, δημιουργεί videos και παίζει κιθάρα.

E-mail: [email protected]