Δοκιμάζουμε το κορεάτικο ηλεκτρικό των 229 ίππων – Με έκπτωση 2.000 ευρώ και 7ετή εγγύηση

Στα χέρια μας βρέθηκε το κορεάτικο ηλεκτρικό με την μπαταρία μεγάλης χωρητικότητας. Δείτε τις εντυπώσεις μας και ασφαλώς την πραγματική αυτονομία!

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Kia EV6

Η Kia διαθέτει εδώ και πολύ καιρό μία υπερπλήρη γκάμα ηλεκτρικών αυτοκινήτων, η οποία σύντομα αναμένεται να διευρυνθεί με την προσθήκη του EV3. Αυτή τη φορά, στα χέρια μας βρέθηκε το Kia EV6, στην δικίνητη έκδοση με μεγάλης χωρητικότητας μπαταρία. Πάμε να το γνωρίσουμε πιο αναλυτικά!

Δείτε επίσης: Ταξίδι στον αυτοκινητόδρομο με ηλεκτρικό – 650 χλμ. με το Skoda Enyaq

Ξεκινάμε από την εμφάνιση του θηριώδους μοντέλου και χρησιμοποιώ αυτό το επίθετο για να τονίσω το μέγεθος του αμαξώματος. Από την πρώτη ματιά διαπιστώνει κανείς ότι το Kia EV6 πέρα από εντυπωσιακό είναι και μεγάλο, με τις διαστάσεις που ανακοινώνει η εταιρεία να το επιβεβαιώνουν. Μιλάμε για μήκος που αγγίζει τα 4.695 χλστ., πλάτος 1.890 χλστ. και ύψος 1.550 χλστ. Αυτές οι διαστάσεις αφορούν την κορυφαία έκδοση GT-Line, η οποία είναι οριακά μεγαλύτερη από τις υπόλοιπες που διαφοροποιούνται στο μήκος που αγγίζει τα 4.680 χλστ. (-15 χλστ.) και το πλάτος που φτάνει τα 1.880 (-10 χλστ.).


Όσο για την σχεδίαση, είναι άκρως φουτουριστική και μαγνητίζει τα βλέμματα, κάτι που το αντιλαμβάνεται κανείς από τις αντιδράσεις του κόσμου στην θέα του μοντέλου. Το εμπρός τμήμα είναι ιδιαίτερα δυναμικό, κυρίως λόγω των δύο έντονων νεύρων στο καπό και των LED εμπρός φωτιστικών σωμάτων. Πηγαίνοντας προς το πίσω μέρος, η σχεδίαση γίνεται όλο και πιο “τολμηρή”, με στοιχεία όπως οι “κρυφές” χειρολαβές, το κεκλιμένο πίσω μέρος με coupe φιλοσοφία και οι μεγάλες ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών. Σίγουρα, όμως, το πιο εντυπωσιακό τμήμα είναι το πίσω, εκεί που υπάρχει μία αεροτομή στο επάνω μέρος, η LED λωρίδα που γεφυρώνει τα φωτιστικά σώματα, το μεγάλο λογότυπο της Kia και ασφαλώς η ηλεκτρικά ανοιγόμενη υποδοχή για φόρτιση.

Εσωτερικό: Έρχεται από το μέλλον, δεν στερείται πρακτικότητας
Ανοίγοντας την στιβαρή πόρτα του Kia EV6, ο οδηγός έρχεται σε επαφή με ένα άκρως ποιοτικό και ψηφιακό περιβάλλον. Οι περισσότερες επιφάνειες καλύπτονται από μαλακά στην υφή πλαστικά, ενώ εκτεταμένη είναι η χρήση vegan δέρματος και ανακυκλωμένου πλαστικού, στοιχεία που τονίζουν τον οικολογικό χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Η ιδιαίτερη σχεδίαση συνεχίζεται και στο εσωτερικό, με πρώτο και καλύτερο το τιμόνι, το οποίο “αποχαιρετά” τις τρεις ακτίνες που είχαμε συνηθίσει εδώ και αρκετά χρόνια. Ακριβώς από πίσω του βρίσκεται μία ψηφιακή οθόνη μεγέθους 12,3 ιντσών, η οποία αναλαμβάνει τον ρόλο του πίνακα οργάνων, ενώ ακριβώς δίπλα της τοποθετείται και η κυρτή προς το μέρος του οδηγού οθόνη αφής του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας μεγέθους επίσης 12,3 ιντσών. Νέο στοιχείο είναι και το πάνελ αφής κάτω από την οθόνη, στο οποίο συναντάμε τα κουμπιά αλλαγής μενού. Με το πάτημα ενός κουμπιού το πάνελ μετατρέπεται σε μονάδα ελέγχου του συστήματος κλιματισμού. Θετικό είναι το γεγονός ότι εξακολουθούν να υφίστανται οι “φυσικοί” περιστροφικοί διακόπτες για ένταση ήχου ή θερμοκρασία κλιματισμού, κάτι που βελτιώνει την εργονομία.

Πάμε και στους χώρους, τομέας στον οποίο εντυπωσιάζει το αμιγώς ηλεκτρικό Kia EV6. Το μεταξόνιο αγγίζει την εντυπωσιακή τιμή των 2.900 χλστ., όταν ενδεικτικά ένα Skoda Octavia έχει μεταξόνιο 2.680 χλστ. Σε συνδυασμό με το επίπεδο πάτωμα και την απουσία τούνελ μετάδοσης, προκύπτουν πραγματικά τεράστιοι χώροι για τα πόδια των πίσω επιβατών. Το ίδιο ισχύει και για κεφάλι των πίσω επιβατών, παρά την κεκλιμένη οροφή, ενώ χωρίς ιδιαίτερες παραχωρήσεις είναι εφικτό να βολευτούν και τρεις επιβάτες στις πίσω θέσεις. Ασφαλώς, η πρακτικότητα “εκτοξεύεται” με μεγάλες θήκες για μικροαντικείμενα στις πόρτες, στο κεντρικό “τούνελ” και κάτω από το υποβραχιόνιο. Αξιοσημείωτος είναι και ο τεράστιος χώρος κάτω από την κεντρική κονσόλα με αντιολισθητική επιφάνεια, εκεί όπου οι επιβάτες μπορούν να τοποθετήσουν από μία μεγάλη τσάντα (έχει και μικρό γάντζο για την συγκράτησή της), μέχρι παπούτσια ή κάποια βρεγμένη ομπρέλα κλπ.

Όσο για τον χώρο αποσκευών, ο διαθέσιμος όγκος φτάνει τα 490 λτ. στην τετρακίνητη έκδοση της δοκιμής (520 λτ. η πισωκίνητη έκδοση) και αποκαλύπτεται με το ηλεκτρικό άνοιγμα της πόρτας του χώρου αποσκευών.

Με έναν ηλεκτροκινητήρα 229 ίππων
Περνάμε στην “καρδιά” του αμιγώς ηλεκτρικού Kia EV6. Η ισχύς αγγίζει τους 229 ίππους, ενώ η μέγιστη τιμή της ροπής είναι ακαριαία και αγγίζει τα 350 Nm ροπής. Κάπως έτσι, το αμάξωμα των 1.985 κιλών “εκτοξεύεται” στα 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 7,3 δλ. και η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 185 χλμ./ώρα. Την τροφοδοσία αναλαμβάνει μία μπαταρία ιόντων-λιθίου χωρητικότητας 77,4 kWh (στην έκδοση Long Range), με την αυτονομία που ανακοινώνεται σύμφωνα με τα πρότυπα WLPT να φτάνει τα 528 χλμ. Όσο για την κατανάλωση, με μεικτές συνθήκες οδήγησης φτάνει τα 16,2 kWh/100 χλμ. σύμφωνα πάλι με τα πρότυπα WLTP. Στη διάρκεια της δοκιμής διαπιστώσαμε ότι είναι εφικτή μία μέση τιμή στις 20 kWh/100 χλμ., με αποτέλεσμα τα 400+ χλμ. να είναι μία αρκετά ρεαλιστική αυτονομία σε μεικτές συνθήκες. Εννοείται ότι σε αστικό περιβάλλον, με ενεργοποιημένο το i-pedal (μέγιστη ανάκτηση ενέργειας), η μέση τιμή της κατανάλωσης μειώνεται δραματικά. Στη διάρκεια της δοκιμής, σε τέτοιες συνθήκες είδαμε και 16-17 kWh/100 χλμ. που μεταφράζονται σε 500+ χλμ. αυτονομίας.

Στον τομέα της φόρτισης, εντυπωσιακό είναι το γεγονός ότι σε ταχυφορτιστή 250kW, η μπαταρία φορτίζει από το 10 στο 80% σε μόλις 18 λεπτά. Από την άλλη, σε οικιακό δίκτυο με ένα wallbox 11 kW, χρειάζονται 7 ώρες και 20 λεπτά για πλήρη φόρτιση.

Στην πράξη: Πάντα άνετο, ταχύτατο όταν χρειαστεί
Το Kia EV6 από τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα εντυπωσιάζει με την κορυφαία κύλιση και την ησυχία στην καμπίνα. Η ανάρτηση λειτουργεί υποδειγματικά “φιλτράροντας” τις ανωμαλίες του αστικού περιβάλλοντος (παρά τις ζάντες 20 ιντσών), ενώ ταυτόχρονα δίνει μία στιβαρή αίσθηση στις γρήγορες καμπές. Τα φρένα “βγαίνουν” ασπροπρόσωπα στο δύσκολο έργο της επιβράδυνσης λόγω του αυξημένου βάρους, ενώ το πεντάλ είναι ιδιαίτερα γραμμικό. Σίγουρα θα θέλαμε ένα σύστημα διεύθυνσης με πιο άμεση πληροφορήση, μιας και ακόμα και στο “sport” πρόγραμμα οδήγησης δεν αποκτά την επιθυμητή αμεσότητα. Όσο για τη λειτουργία των δύο κινητήρων, στα προγράμματα “eco” και “normal” δίνεται έμφαση στην οικονομία και λειτουργεί κατά κύριο λόγο αυτός του πίσω άξονα. Μόλις ενεργοποιηθεί, όμως το “sport” πρόγραμμα, τα 350 Nm ροπής “συστήνονται” στον οδηγό ακαριαία και η επιτάχυνση μέχρι τα 70-80 χλμ./ώρα καθιστά σώμα και κάθισμα ως ένα και το αυτό. Μπορεί σε μεγαλύτερες ταχύτητες να μην αυξάνεται τόσο απότομα η ταχύτητα και το “τράβηγμα” που αισθάνεσαι να μην είναι τόσο έντονο, αλλά σε ρεπρίζ προσπέρασης επαρχιακού δρόμου (70-90 χλμ./ώρα) το Kia EV6 είναι άκρως επιθετικό. Η δε ανάκτηση ρυθμίζεται από τα paddles που συναντάμε πίσω από το τιμόνι, ενώ δεν απουσιάζει και η αυτόματη ρύθμιση που μεταβάλλει την επιβράδυνση, ανάλογα με την απόσταση από το προπορευόμενο όχημα, το όριο ταχύτητας στην περιοχή κι ούτω καθ’ εξής.

Στο ταμείο
Η τιμή του νέου Kia EV6 Standard Range ξεκινά από τα 43.990 στην πισωκίνητη έκδοση με τους 170 ίππους, αν συνυπολογίσουμε την επιδότηση «Κινούμαι Ηλεκτρικά» και την έκπτωση των 2.000 ευρώ. Για την απόκτηση της έκδοσης Long Range με 229 ίππους, όπως αυτή της δοκιμής, απαιτείται το ποσό 47.990 ευρώ. Τέλος, αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι παρέχεται από την Kia εγγύηση 7 ετών χωρίς περιορισμούς, τόσο για το αυτοκίνητο, όσο και για την μπαταρία (εγγύηση για το 70% της χωρητικότητας της μπαταρίας).

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.