Δοκιμάζουμε το νέο B-SUV της FIAT – Υβριδικό 100 ίππων με κάτω από 24.000 ευρώ

H Fiat εισέρχεται στη δημοφιλή κατηγορία των B-SUV με ένα άκρως ενδιαφέρον μοντέλο! Οι εντυπώσεις μας από την υβριδική έκδοση των 100 ίππων...

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Fiat 600

Η Fiat έχει διαχρονικά την ικανότητα να εντοπίζει τις ανάγκες του κοινού και να προσφέρει προσιτά αυτοκίνητα που κάνουν το κοινό να “δένεται” μαζί τους. Τρανό παράδειγμα είναι το Fiat Panda! Υπάρχουν, όμως, και περιπτώσεις που κερδίζει το κοινό με την ιταλική της φινέτσα και το καλαίσθητο design. Καλά καταλάβατε, εδώ μιλάω για το Fiat 500. Αυτή τη φορά, λάνσαρε ένα νέο μοντέλο με ονομασία από το παρελθόν και έρχεται να συνδυάσει φινέτσα και πρακτικότητα. Το αποτέλεσμα ονομάζεται Fiat 600 και είναι ένα μοντέλο που κατατάσσεται στην B-SUV, κατηγορία που το τελευταίο διάστημα κερδίζει συνεχώς μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς!

Δείτε επίσης: Δοκιμάζουμε το ισχυρότερο Hyundai – Ηλεκτρικό με paddles για “αλλαγή ταχυτήτων”

Η πρώτη μας επαφή με το νέο μοντέλο έγινε στην έκδοση με το υβριδικό σύστημα των 100 ίππων που γνωρίζουμε και από άλλα μοντέλα του ομίλου Stellantis. Εξωτερικά, είναι εμφανής η προσπάθεια της εταιρείας να δημιουργήσει ένα μεγαλύτερο μοντέλο που διατηρεί ρετρό στοιχεία που συναντάμε στο 500άκι. Για παράδειγμα, βλέπουμε τα στρογγυλά φωτιστικά σώματα, ενώ οι σχεδιαστικές γραμμές είναι “απαλές” δημιουργώντας όμορφες καμπύλες. Ασφαλώς, πρόκειται για ένα SUV μοντέλο, οπότε δεν απουσιάζουν crossover στοιχεία, όπως για παράδειγμα η αυξημένη απόσταση από το έδαφος και οι πλαστικές επενδύσεις στο κατώτερο τμήμα του αμαξώματος. Αναφορικά με τις διαστάσεις, το μεγαλύτερο πλέον μοντέλο στη γκάμα της ιταλικής εταιρείας έχει μήκος 4.171 χλστ., πλάτος 1.781 και ύψος 1.523 χλστ.


Σύγχρονο εσωτερικό με έμφαση στην πρακτικότητα
Πάμε και στο εσωτερικό, το οποίο διακρίνεται για την μοντέρνα και ευχάριστη σχεδίασή του, όπως ακριβώς συμβαίνει και Jeep Avenger, “αδερφάκι” με το οποίο μοιράζεται πληθώρα στοιχείων. H πλούσια έκδοση la Prima εφοδιάζεται με σύστημα infotainment Uconnect που συνδυάζει κεντρική οθόνη αφής μεγέθους 10,25’’ και ψηφιακό πίνακα οργάνων πίσω από το τιμόνι (μέγεθος 7 ιντσών) για την προβολή όλων των απαραίτητων πληροφοριών. Εννοείται ότι το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας εξασφαλίζει πλήρη συνδεσιμότητα μέσω και των εφαρμογών mirroring, Android Auto και Apple CarPlay. Από τον πλούσιο εξοπλισμό δεν απουσιάζει επίσης η κάμερα οπισθοπορείας με drone view. Λίγο κάτω από την κεντρική οθόνη, συναντάμε τα “φυσικά” κουμπιά του αυτόματου σασμάν (e-DCT6), τα οποία εξοικονομούν χώρο, ο οποίος αξιοποιείται με τον βέλτιστο τρόπο. Έτσι, ανάμεσα στα καθίσματα οδηγού και συνοδηγού υπάρχουν πρακτικές θήκες για μικροαντικείμενα και ποτηροθήκες μεταβαλλόμενου μεγέθους. Η καμπίνα μπορεί να φιλοξενήσει άνετα τέσσερις ενήλικες ή μία πενταμελής οικογένεια, προσφέροντάς τους 15 λίτρα αποθηκευτικού χώρου για μικροπράγματα. Πάμε και στον διαθέσιμο χώρο για τις αποσκευές, ο οποίος φέρει και διαχωριστικό που κάνει τον χώρο φόρτωσης επίπεδο (ιδιαίτερα πρακτικό όταν δεν χρειαζόμαστε όλο τον διαθέσιμο όγκο του πορτμπαγκάζ). Στις περιπτώσεις βέβαια που πρέπει να γίνει μία πλήρης φόρτωση, το Fiat 600 προσφέρει όγκο 385 λίτρων. Όσο για την ποιότητα, στο σύνολο της καμπίνας του ιταλικού μοντέλου συναντάμε σκληρά στην υφή πλαστικά, αλλά η συναρμολόγηση είναι ιδιαίτερα προσεγμένη.

Υβριδικό σύστημα με 100 ίππους
Το Fia 600 στη βασική έκδοση της δοκιμή μας χρησιμοποιεί ένα αποδοτικό υβριδικό σύστημα που λειτουργεί σε τάση 48V και την “καρδιά” του αποτελεί ένας 1.200άρης κινητήρας βενζίνης με 100 ίππους και 205 Nm (υπάρχει και πιο ισχυρή υβριδική επιλογή με 136 ίππους). Συνοδεύεται από ηλεκτρικό κινητήρα ισχύος 21 kW που είναι ενσωματωμένος στο διπλού συμπλέκτη αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων και τροφοδοτείται από μπαταρία χωρητικότητας 0,9 kWh. Το σύστημα είναι εξελιγμένο ώστε να προσεγγίζει την αίσθηση των υβριδικών συστημάτων υψηλότερης τάσης και χάρη στην έξυπνη λειτουργία του εξασφαλίζει αξιοσημείωτη οικονομία καυσίμου. Η επίσημη τιμή σχετικά με την μέση κατανάλωση είναι τα 4,8 λτ./100 χλμ. βάσει του WLPT. Εμείς στη διάρκεια της δοκιμής είδαμε 6,5 λτ./100 χλμ. κινούμενοι σε μεικτές συνθήκες, ενώ με “ελαφρύ” πόδι, κινούμενοι σε επαρχιακό δρόμο είδαμε τη μέση κατανάλωση να μειώνεται στα 5,8 λτ./100 χλμ. Αναφορικά με τις επιδόσεις, το αμάξωμα των 1.275 κιλών επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 10,8 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 184 χλμ./ώρα.

 

Στην πράξη
Πίσω από το τιμόνι ενός B-SUV της Fiat δεν περιμένει κανείς οδηγοκεντρικά στοιχεία. Το νέο Fiat 600 δίνει έμφαση στην άνεση των επιβατών και σε αυτόν τον τομέα τα καταφέρνει περίφημα. Η ανάρτηση με ημιάκαμπτο άξονα πίσω καταφέρνει να αποσβένει αποτελεσματικά τις ανωμαλίες μέσα στην πόλη, ακόμα και με τις ζάντες μεγέθους 18 ιντσών της πλούσιας έκδοσης δοκιμής, ενώ η αυξημένη απόσταση από το έδαφος δίνει επιπλέον ξεγνοιασιά. Σημαντικό είναι ωστόσο να αναφέρουμε ότι ακόμα και όταν η ταχύτητα αυξάνεται, το Fiat 600 εξακολουθεί να διατηρεί την αίσθηση στιβαρότητας. Το τιμόνι μπορεί να στερείται πληροφόρησης, αλλά είναι αρκετά ελαφρύ και βοηθάει στις μανούβρες. Τα δε φρένα, με δίσκους εμπρός και πίσω, αποδείχθηκαν ικανά για το αμάξωμα του Fiat 600 και το πεντάλ είναι ιδιαίτερα γραμμικό παρά την ύπαρξη συστήματος ανάκτησης ενέργειας. Κάθε SUV βέβαια, οφείλει να “πατά” αξιοπρεπώς και σε εκτός δρόμου διαδρομές. Το ίδιο ισχύει και για το Fiat 600, το οποίο με την σεβαστή απόσταση των 20 εκατ. από το έδαφος θα καταφέρει να ανταπεξέλθει σε έναν βατό χωματόδρομο.

Στο ταμείο
Η τιμή του νέου Fiat 600 ξεκινά στην ελληνική αγορά από τα 23.990 ευρώ, ποσό αρκετά “τίμιο” για ένα B-SUV με ήπια υβριδική τεχνολογία και αυτόματο κιβώτιο. Στην περίπτωση της κορυφαίας έκδοσης της δοκιμής μας (la prima), το ποσό απόκτησης αυξάνεται στα 28.700 ευρώ.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.