Δοκιμάζουμε το οικονομικό, μικρό ηλεκτρικό της Hyundai

Δοκιμάζουμε το ηλεκτρικό μοντέλο της Hyundai που φέρνει την τεχνολογία, την πρακτικότητα και την οικονομία σε διαστάσεις... πόλης!

Η Hyundai έχει μακρά εμπειρία στην κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων πόλης, με μοντέλα όπως το i10 αλλά και το Atos παλιότερα, να έχουν κερδίσει την εμπιστοσύνη των Ευρωπαίων οδηγών. Το νέο Hyundai Inster, που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το καλοκαίρι του 2024 στη Νότια Κορέα και λίγο αργότερα στην Ευρώπη, έρχεται να αποτελέσει μία ανατρεπτική πρόταση, συνδυάζοντας ηλεκτρική τεχνολογία, πρακτικότητα και ιδιαίτερη σχεδίαση. Ουσιαστικά, το Inster αποτελεί την ηλεκτρική εκδοχή του Casper, που ήδη κυκλοφορεί στην Κορεατική αγορά, όμως εξελίχθηκε περαιτέρω για να ανταποκριθεί στις ανάγκες των Ευρωπαίων πελατών.

Σχεδίαση και διαστάσεις
Το Hyundai Inster ξεχωρίζει αμέσως για την τολμηρή του εμφάνιση. Το αμάξωμα έχει έντονα crossover χαρακτηριστικά, με αυξημένη απόσταση από το έδαφος, πλαστικά προστατευτικά στους “φουσκωμένους” θόλους και έντονο ανάγλυφο, στοιχεία που του χαρίζουν δυναμισμό. Τα LED φώτα ημέρας σε σχήμα pixel είναι σήμα κατατεθέν της ηλεκτρικής οικογένειας της Hyundai, θυμίζοντας τις γραμμές του Ioniq 5. Με μήκος περίπου 3,82 μέτρα, πλάτος 1,62 και ύψος 1,57 μέτρα, το Inster είναι ιδιαίτερα “μαζεμένο”, γεγονός που το καθιστά ιδανικό για τις στενές αστικές διαδρομές αλλά και το παρκάρισμα (παράλληλο ή κάθετο), χωρίς όμως να στερείται πρακτικότητας. Το μεταξόνιο φτάνει τα 2,58 μέτρα, χαρίζοντας άνετους χώρους στο εσωτερικό.

Εσωτερικό και τεχνολογία
Περνώντας στην καμπίνα, το Inster εντυπωσιάζει με τον μοντέρνο σχεδιασμό του. Ο πίνακας οργάνων είναι πλήρως ψηφιακός, με οθόνη 10,25 ιντσών, η οποία συνοδεύεται από αντίστοιχη οθόνη infotainment, επίσης 10,25 ιντσών, που υποστηρίζει πλήρως Apple CarPlay και Android Auto. Ο διάκοσμος ακολουθεί minimal λογική με καθαρές επιφάνειες, πρακτικούς αποθηκευτικούς χώρους και δυνατότητα διαμόρφωσης των καθισμάτων ώστε να μεγιστοποιείται η χρηστικότητα. Παρά το μικρό του μέγεθος, το Inster καταφέρνει να προσφέρει άνεση για τέσσερις ενήλικες, με επαρκή χώρο για τα γόνατα και το κεφάλι, καθώς και πορτμπαγκάζ που φτάνει τα 280 λίτρα. Στα highlights, περιλαμβάνεται και η τεχνολογία Vehicle-to-Load (V2L). Μέσω ενός μετατροπέα που συνδέεται στην εξωτερική θύρα φόρτισης ή από την εσωτερική πρίζα, το Inster μπορεί να παρέχει ισχύ έως 3,6 kW, αρκετή για να τροφοδοτήσει ηλεκτρικές συσκευές στο camping, στον κήπο ή σε περίπτωση ανάγκης.

Μπαταρία και αυτονομία
Το Hyundai Inster προσφέρεται με δύο επιλογές μπαταρίας. Η βασική είναι 42 kWh και η μεγαλύτερη, αυτή που είχαμε και εμείς 49 kWh, προσφέροντας αυτονομία έως και 370 χλμ. στον κύκλο WLTP. Ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 97 ίππους με τη μικρή μπαταρία και 115 ίππους με τη μεγάλη, συνδυαζόμενος με ροπή 147 Nm. Η φόρτιση σε ταχυφορτιστή DC φτάνει από 10% στο 80% σε περίπου 30 λεπτά, ενώ σε wallbox AC χρειάζονται 6 έως 8 ώρες, ανάλογα την μπαταρία. Στην πράξη, η μέση κατανάλωση που καταγράψαμε στη δοκιμή ήταν εξαιρετικά χαμηλή, μόλις 13 kWh/100 χλμ., κάτι που το καθιστά ένα από τα πιο οικονομικά EV της αγοράς. Μάλιστα, η αυτονομία ξεπέρασε τα 400 χλμ. αρκετά παραπάνω δηλαδή από αυτά που ανακοινώνει η Hyundai, προφανώς γιατί κινηθήκαμε αρκετά εντός αστικού ιστού.

Οδηγική εμπειρία
Στον δρόμο, το Hyundai Inster σε κερδίζει με την απλότητά του. Είναι ευκολοδήγητο, με μικρή ακτίνα στροφής που διευκολύνει τους ελιγμούς στην πόλη, ενώ η ανάρτηση απορροφά αποτελεσματικά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος. Ο ηλεκτροκινητήρας επαρκεί για γρήγορες αστικές μετακινήσεις αλλά και άνετα ταξίδια στον αυτοκινητόδρομο με νόμιμες φυσικά ταχύτητες. Η αίσθηση στο τιμόνι είναι ελαφριά, αλλά αρκετά ακριβής, κάτι που ταιριάζει με τον χαρακτήρα του. Το χαμηλό κέντρο βάρους, χάρη στην τοποθέτηση της μπαταρίας, συμβάλλει στη σταθερότητα, ακόμη και σε επαρχιακούς δρόμους με στροφές.

 

Εκδόσεις, τιμές και εγγύηση
Στην ελληνική αγορά, το Hyundai Inster διατίθεται σε έκδοση με μπαταρία 42 kWh καθώς και με μπαταρία 49 kWh, όπως προανέφερα. Όλες συνοδεύονται από πλούσιο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας (δες πιο κάτω τιμές), που περιλαμβάνει πλήρες πακέτο συστημάτων ADAS. Όπως κάθε νέο Hyundai, το Inster καλύπτεται από την εγγύηση 5 ετών χωρίς περιορισμό χιλιομέτρων, ενώ η μπαταρία διαθέτει ξεχωριστή κάλυψη για 8 έτη ή 160.000 χιλιόμετρα.

Τιμές / Εκδόσεις στην Ελλάδα
Style 42 kWh / 97 PS Βασική έκδοση €24.990
Premium 42 kWh / 97 PS Αναβαθμισμένη €25.690 €
Premium 49 kWh / 115 PS Μεγαλύτερη μπαταρία €27.290
Distinctive 49 kWh / 115 PS Ανώτερος εξοπλισμός €28.990
Cross 49 kWh / 115 PS Έκδοση με off-road εμφάνιση €30.290

Συμπέρασμα

Το Hyundai Inster έρχεται για να προσφέρει μια σύγχρονη και πλήρως ηλεκτρική λύση στις καθημερινές μετακινήσεις. Με μικρές διαστάσεις αλλά μεγάλους χώρους, πλούσιο εξοπλισμό, προηγμένη τεχνολογία και ανταγωνιστική κατανάλωση ενέργειας, αποδεικνύεται ένα ολοκληρωμένο αυτοκίνητο πόλης και όχι μόνο. Το Inster δείχνει πως η ηλεκτροκίνηση στην πόλη μπορεί να είναι όχι μόνο αποδοτική, αλλά πρακτική και ευχάριστη σε πραγματικές συνθήκες!

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

To νέο Suzuki e Vitara βάζει την ιαπωνική εταιρεία στην εποχή της ηλεκτροκίνησης και θα είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά σε τρείς εκδόσεις με έως...
Το Toyota C-HR+ βρίσκεται στην Ελλάδα, πριν κυκλοφορήσει επίσημα και το κοινό μπορεί να το δει από κοντά χωρίς να χρειάζεται να επισκεφτεί κάποια έκθεση....
Διαθέσιμη στην Ελλάδα είναι η νέα Mercedes GLC με το αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης αρχικά σε τρεις εκδόσεις με κορυφαίο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας....
Το van της κορεάτικης εταιρείας απέσπασε διπλή διάκριση στα βραβεία του θεσμού κατακτώντας τόσο τον τίτλο ‘Van of the Year’ όσο και αυτόν του ‘Compact...
Η Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα ανακοίνωσε την έναρξη της επέκτασης του ευρωπαϊκού της εργοστασίου όπου θα κατασκευάζεται το νέο της van....
Η γαλλική εταιρεία παρουσίασε στην έκθεση επαγγελματικών "Solutrans 2025" το νέο ελαφρύ επαγγελματικό της van που προσεγγίζει εκ νέου την αποδοτικότητα....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Ford Ranger pick up PHEV 2025

Το πρώτο PHEV pick up στην Ευρώπη – Τώρα 1ο και στην οδήγηση χωρίς χέρια

Audi Q5 and Audi A6 with new V6 TDI engines:

299 ίπποι, 580 Nm και από 5,3 λτ./100 χλμ.: Ο νέος κινητήρας που το καταφέρνει, σε ποια μοντέλα μπαίνει

Ferrari 250 GTO

Ferrari 250 GTO: Για αυτό είναι ανεκτίμητη