Δοκιμάζουμε το πανίσχυρο, ηλεκτρικό SUV των 585 ίππων

Ώρα γνωριμίας με το νέο μοντέλο που μας συστήνεται από την ΣΠΑΝΟΣ A.E. Δοκιμάζουμε την έκδοση των 585 ίππων!

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Seres 5

Λίγο μετά την έλευση της νέας εταιρείας Seres στην ελληνική αγορά από τον επίσημο εισαγωγέα ΣΠΑΝΟΣ Α.Ε. έφτασε η ώρα για την δοκιμή του πανίσχυρου ηλεκτρικού SUV που είναι ήδη διαθέσιμο στην ελληνική αγορά. Πάμε να γνωρίσουμε την εισαγωγική έκδοση με την τετρακίνηση και τους 585 ίππους.

Τι εστί Seres;
Μπορεί το όνομα της εταιρείας να παραπέμπει στην ελληνική πόλη, ωστόσο στην πραγματικότητα προέρχεται από το “Σήρ” ή “Σῆρες” (Ο Δρόμος του Μεταξιού στην Κίνα). Ωστόσο, σε σχεδιαστικό επίπεδο αντλείται έμπνευση από την χώρα μας και, πιο συγκεκριμένα, από το ελληνικό γράμμα “Σ”, το οποίο απεικονίζεται στα εμπρός φωτιστικά σώματα. Η εν λόγω εταιρεία άρχισε να δραστηριοποιείται στον τομέα της αυτοκίνησης το μακρινό 1986, ενώ “σταθμοί” στην ιστορία της ήταν το 2016, όπου έγινε εισαγωγή στο Χρηματιστήριο της Σανγκάης, το 2021 όπου ξεκίνησε η συνεργασία με την HUAWEI, αλλά και το 2022 όπου ξεκίνησε το λανσάρισμα μοντέλων. Πλέον, μέσω της εταιρείας ΣΠΑΝΟΣ Α.Ε., επίσημος εισαγωγέας της εταιρείας Seres, ξεκινά το εμπορικό της “ταξίδι” και στην Ελλάδα.


“Τραβά” όλα τα βλέμματα το Seres 5
Η κινεζική εταιρεία συστήθηκε στο ελληνικό κοινό μέσω του Seres 5, ενός αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου που θα διατεθεί σε τρεις εκδόσεις, μία δικίνητη και δύο τετρακίνητες. Εξωτερικά, πέρα από τα εμπρός σώματα που αντλούν έμπνευση από το ελληνικό γράμμα, υπάρχει ενεργή εισαγωγή αέρα. Στο πλάι συναντάμε κρυφές χειρολαβές που συμβάλλουν στη μείωση του συντελεστή οπισθέλκουσας στο 0,278Cd, μία από τις χαμηλότερες τιμές στην κατηγορία. Η σχεδίαση ολοκληρώνεται με την έντονη κλίση στο πίσω μέρος (fastback), εκεί όπου υπάρχει επίσης αεροτομή και σώματα που διατρέχουν το αμάξωμα κατά πλάτος. Είτε λόγω της άγνωστης σε πολλούς μάρκας, είτε λόγω της εντυπωσιακής σχεδίασης, στη διάρκεια της δοκιμής διαπιστώσαμε ότι το Seres 5 καταφέρνει να “τραβά” τα βλέμματα των περαστικών. Αναφορικά τώρα με τις διαστάσεις, το αμάξωμα των 2.360 κιλών έχει μήκος 4.710 χλστ., πλάτος 1.930 και το ύψος του αγγίζει τα 1.620 χλστ.

Εσωτερικό: Άκρως ψηφιακό… αλλά απαιτεί εξοικείωση!
Περνάμε στο εσωτερικό, όπου “κυριαρχεί” μία μεγάλη οθόνη αφής στο κέντρο μεγέθους 15,6 ιντσών, ενώ πίσω από το τιμόνι υπάρχει ακόμα μία οθόνη σε ρόλο πίνακα οργάνων μεγέθους 12,3 ιντσών για την ενημέρωση του οδηγού. Επιπλέον αξιοσημείωτα στοιχεία είναι ο ατμοσφαιρικός φωτισμός (64 χρώματα), τα δύο σημεία ασύρματης φόρτισης, τα θερμαινόμενα / ψυχόμενα καθίσματα (με λειτουργίες μασάζ), αλλά και οι δερμάτινες επενδύσεις (Nappa). Στην διάρκεια της δοκιμής, διαπιστώσαμε ότι χρειάστηκε να περάσει περισσότερη ώρα από την συνηθισμένη για να έρθει η εξοικείωση με το Seres 5. Για παράδειγμα, η θέση τον αλάρμ στην πλαφονιέρα της οροφής δεν συνηθίζεται εύκολα (αν δεν είσαι ο ιδιοκτήτης του οχήματος), ενώ ο έλεγχος όλων των συστημάτων από την κεντρική οθόνη (απουσία φυσικών διακοπτών) δυσκολεύει στις πρώτες βόλτες. Για παράδειγμα, ακόμα και η θέση των αεραγωγών ρυθμίζεται με αφή μέσω του infotainment.

 

Όσο για τον διαθέσιμο όγκο αποσκευών, στο εμπρός τμήμα υπάρχει χώρος 67 λτ. και πίσω διαμορφώνεται από 367 έως 723 λτ., ανάλογα με την διάταξη των καθισμάτων. Άκρως ικανοποιητικοί είναι και οι χώροι για μικροαντικείμενα μέσα στην καμπίνα. Υπάρχουν μεγάλες “τσέπες” στις πόρτες, αλλά και ευρύχωρο ντουλαπάκι κάτω από το υποβραχιόνιο οδηγού-συνοδηγού.

Εκτόξευση με τετρακίνηση και 585 ίππους
Το Seres 5 θα προσφέρεται σε τρεις εκδόσεις και για την ώρα είναι διαθέσιμη μόνο αυτή της δοκιμής. Πρόκειται για την τετρακίνητη με δύο ηλεκτροκινητήρες και συνδυαστική ισχύ 585 ίππων. Η δε ροπή αγγίζει την απίστευτη τιμή των 940 Nm, με αποτέλεσμα το αμάξωμα να “εκτοξεύεται” στα 0-100 χλμ./ώρα εντός μόλις 4,2 δλ., “εξαφανίζοντας” το βάρος που ξεπερνά τους δύο τόνους. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 200 χλμ./ώρα και την πηγή τροφοδοσία των ηλεκτροκινητήρων αναλαμβάνει μία μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 80 kWh. Η τελευταία προσφέρει αυτονομία της τάξης των 483 χλμ. σύμφωνα με το πρότυπο WLTP και μπορεί να δεχθεί φόρτιση ισχύος έως 100 kW. Κάτι τέτοιο επιτρέπει πλήρωση από το 30 στο 80% σε 25 λεπτά.

Στην διάρκεια της δοκιμής διαπιστώσαμε ότι η μέση κατανάλωση δύσκολα θα κυμανθεί κάτω από τις 20 kWh / 100 χλμ., αριθμός που σε ταξίδι με αρκετά χλμ. σε αυτοκινητόδρομο θα “φλερτάρει” με τις 22 kWh / 100 χλμ. Αυτό σημαίνει ότι μία ρεαλιστική αυτονομία είναι τα 400 χλμ., ενώ σε ταξίδι να υπολογίζετε ότι θα χρειαστεί στάση για φόρτιση έπειτα από περίπου 330-350 χλμ.

Στην πράξη: Γκάζι στο πάτωμα… και εκτόξευση!
Αν το εσωτερικό και ο έλεγχος των συστημάτων από το infotainment θέλει εξοικείωση (όπως έγραψα παραπάνω), τότε ακόμα μεγαλύτερη εξοικείωση χρειάζεται το δεξί πόδι του οδηγού με το γκάζι. Πέρα από τους αριθμούς και τα τεχνικά χαρακτηριστικά, στην πραγματικότητα η επιτάχυνση του συγκεκριμένου SUV είναι κάτι πολύ κοντινό σε supercars προηγούμενων ετών. Ειδικά στο πρόγραμμα RACE, το αυτοκίνητο επιταχύνει από στάση ακαριαία, κολλάει τους επιβάτες στο κάθισμα και “μαζεύει” χιλιόμετρα με… απίστευτο ρυθμό. Τα φρένα είναι ικανά να ακολουθήσουν, μιας και αποδείχθηκαν πολύ ισχυρά ακόμα και σε καταπονήσεις σε συνθήκες καύσωνα. Η δε ανάρτηση “παλεύει” να διαχειριστεί το βάρος του SUV και στις περισσότερες περιπτώσεις τα καταφέρνει παραπάνω από ικανοποιητικά (διπλά ψαλίδια μπροστά / πολλαπλών συνδέσμων πίσω), ενώ από το τιμόνι θα θέλαμε σίγουρα καλύτερη πληροφόρηση, ειδικά σε σβέλτους ρυθμούς οδήγησης.

Πέρα, όμως, από τις επιδόσεις, το Seres 5 θα χρησιμοποιηθεί για τα περισσότερα χιλιόμετρα της ζωής του ως ένα οικογενειακό όχημα, οπότε πρέπει να το δούμε και υπό αυτό το πρίσμα. Σε “normal” ρυθμούς είναι σε θέση να μεταφέρει πέντε επιβάτες “ατσαλάκωτους”. Η ανάρτηση φιλτράρει το οδόστρωμα, η ηχομόνωση είναι εντυπωσιακή και το αεροδυναμικό design εξαλείφει τους θορύβους στον αυτοκινητόδρομο. Μάλιστα, αν ήταν στο χέρι μου θα προτιμούσα να “θυσιάσω” κάποιους από τους ίππους της συγκεκριμένης έκδοσης για μερικά χιλιόμετρα extra αυτονομίας. Συνεπώς, για τα ελληνικά δεδομένα ίσως η βασική έκδοση των 300 ίππων με την ίδια μπαταρία να αποτελεί την ιδανική επιλογή!

Στο ταμείο: 585 ίπποι και 57.500 ευρώ
Η τιμή του Seres 5 της δοκιμής, με τους 585 ίππους και την μπαταρία 80 kWh, ξεκινά στην ελληνική αγορά από τα 57.500 ευρώ με το πρόγραμμα “Κινούμαι Ηλεκτρικά 3”. Σε δεύτερο χρόνο θα λανσαριστεί έκδοση ίδιας ισχύος με μπαταρία Solid 90 kWh, αλλά και η βασική έκδοση με έναν ηλεκτροκινητήρα και ισχύ 300 ίππων. Ακολουθεί η παρουσίαση του νέου Seres 5 από τους Κώστα και Μάνο Στεφανή.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.