Δοκιμάζουμε το πιο… ιδιαίτερο μικρομεσαίο της ελληνικής αγοράς – Υβριδικό με 145 ίππους

Δοκιμάζουμε ένα από τα πλέον ξεχωριστά μοντέλα της μικρομεσαίας κατηγορίας στην ελληνική αγορά στην υβριδική του έκδοση με τους 145 ίππους.

Με το DS 4, το τέταρτο κατά σειρά μοντέλο της DS Automobiles, οι Γάλλοι θέλησαν να πάνε τα πράγματα στο επόμενο επίπεδο, συνδυάζοντας την υψηλή αισθητική με τις προηγμένες τεχνολογίες ασφάλειας και άνεσης. Το DS4 έχει μήκος 4.400 χλστ., πλάτος 1.830 χλστ. και σχετικά περιορισμένο ύψος στα 1.470 χλστ. Σε γενικές γραμμές η σχεδίαση του δεν ξεφεύγει από την εικόνα που μας έχουν συστήσει οι Γάλλοι με τα προηγούμενα μοντέλα τους, αν και εδώ είναι εμφανής η προσπάθεια που έχει γίνει για ένα πιο δυναμικό αμάξωμα. Σίγουρα πάντως μιλάμε για το πιο ιδιαίτερο σχέδιο στην κατηγορία του.

Δανειζόμενο στοιχεία και από το concept DS Aero Sport Lounge, το DS 4 ενσωματώνει με φινέτσα στη σχεδίαση του περισσότερες ακμές και γωνίες σε συνδυασμό με ακόμη μικρότερα σε μέγεθος φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω. Το μικρομεσαίο μοντέλο των Γάλλων μοιάζει να βρίσκεται απόλυτα σύμφωνο με το πνεύμα της εποχής και να ισορροπεί ιδανικά μεταξύ δυναμισμού και κομψότητας με τους τροχούς να έχουν διάμετρο 720 χλστ. και τις ζάντες να φτάνουν σε μέγεθός έως και τις 20 ίντσες.

Το εσωτερικό του νέου DS 4 ακολουθεί το σχεδιαστικό πνεύμα της εξωτερικής σχεδίασης. Παρουσιάζει μια hi-end εικόνα που συνδυάζει τη λιτότητα στις γραμμές με τις προσεγμένες λεπτομέρειες. Highlight που κάνει τη διαφορά οι κρυφοί αεραγωγοί του κλιματισμού στο κέντρο του ταμπλό που αφήνουν ανεπηρέαστες τις γραμμές του.

Η αίσθηση ηρεμίας και άνεσης ήταν εκείνα τα στοιχεία που ήθελαν οι σχεδιαστές της DS να ενσωματώσουν στην καμπίνα του νέου τους μοντέλου, χωρίς φυσικά να αφήνουν στην άκρη εκείνα τα πράγματα που τους κάνουν να ξεχωρίζουν και πραγματικά το πέτυχαν. Τα κομψά ανασχεδιασμένα καθίσματα φέρουν νέα υλικά που συντελούν στα αυξημένα επίπεδα άνεσης, ενώ “παραμελημένος” δεν είναι ούτε ο χώρος αποσκευών που έχει χωρητικότητα 430 λίτρα.

Χρησιμοποιώντας μια έκδοση της πλατφόρμας EMP2 που εξελίχθηκε αποκλειστικά για το DS 4, η γαλλική εταιρία προσφέρει από την αρχή του λανσαρίσματος του μικρομεσαίου μοντέλου υβριδικές εκδόσεις. Στην συγκεκριμένη περίπτωση οδηγήσαμε το DS 4 με το 48βολτο υβριδικό σύστημα σε συνεργασία με τον 1,2 λτ. turbo PureTech βενζινοκινητήρα. Πλέον, η επίσημη ανακοίνωση ιπποδύναμης δεν είναι στα 136 αλλά στα 145 άλογα. Αλλαγή όχι ουσίας αλλά… ερμηνείας, καθώς δεν υπάρχει καμιά αλλαγή στο κινητήριο σύνολο. Ο 1.200άρης PureTech βενζινοκινητήρας εξακολουθεί να είναι αυτός που τα… βγάζει πέρα, έχοντας ως πολύτιμο αρωγό έναν ηλεκτροκινητήρα 29 ίππων και 55 Nm ροπής, που ενσωματώνεται στο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, έξι σχέσεων.

Φυσικά το ζητούμενο για όλο αυτό το… ντουέτο είναι η μείωση της κατανάλωσης και των εκπεμπόμενων ρύπων, καθώς το 48V υβριδικό σύστημα μπορεί να κινήσει το DS 4 μόνο ηλεκτρικά σε εκκινήσεις και πολύ χαμηλές ταχύτητες εντός πόλης. Εντός πόλης τα 6,3 λτ./100 χλμ. είναι απολύτως εφικτά, ενώ η μέση τιμή είναι 6,8 λτ./100 χλμ.

Οδηγικά, το DS 4 είναι… ξεκάθαρο από την αρχή. Υποστηρίζει τον πολυτελή χαρακτήρα του, εκφράζοντάς τον μέσα από την άνεση και την ησυχία στην καμπίνα. Στο ταξίδι είναι ατάραχο, ενώ και εύκολα το βάζουμε στην κορυφή της κατηγορίας του στο συγκεκριμένο τομέα.

Όσον αφορά την τιμή του, το DS 4 στην χώρα μας ξεκινά από τα 35.300 ευρώ για τη συγκεκριμένη, υβριδική έκδοση, ενώ πωλείται και με diesel κινητήρα 1.5 λτ. 130 ίππων με τιμή εκκίνησης στα 37.250 ευρώ.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

C-SUV, από Ευρωπαίο κατασκευαστή με τιμή εκκίνησης κάτω από 19.000 ευρώ; Κι όμως υπάρχει και εμείς το δοκιμάζουμε! Πάμε να δούμε ποιο είναι και πως...
Δοκιμάζουμε το γαλλικό best seller suv στην εξοπλιστική έκδοση GT, με 1200άρη κινητήρα βενζίνης και υβριδικό σύστημα, συνολικής απόδοσης 145 ίππων. Ας δούμε πως είναι...
Δοκιμάζουμε το best seller της Volkswagen στην κορυφαία του έκδοση 1.5 TSI R-Line με 150 ίππους. Πάμε να δούμε πως είναι στην πράξη, πόσο κοστίζει...
Για να αποδείξει την αξιοπιστία της αυτονομίας του DS N°8, η DS Automobiles πραγματοποίησε με επιτυχία μια σειρά δοκιμών σε μεγάλες ευρωπαϊκές χώρες....
Πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 20 Οκτωβρίου το Ετήσιο Συνέδριο After Sales του Ομίλου Συγγελίδη, στο συνεδριακό Hall του Lagonissi Grand Resort....
Δοκιμάζουμε το D-SUV που φέρνει νέα δεδομένα στην κατηγορία, με 1200άρι μοτέρ, 130 ίππους, τετρακίνηση και κορυφαία τεχνολογία....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Volkswagen T-ROC Dream

Volkswagen T-Roc Dream: Το SUV… όνειρο που γίνεται πραγματικότητα – Με όφελος 5.000 ευρώ

test_citroen_c3_cross_hy4

Δοκιμάζουμε το ευρωπαϊκό C-SUV με τιμή έναρξης κάτω από 19.000 ευρώ

Renault 5

“Made in France” θρίαμβος για το Car of the Year 2025 – 100.000 μονάδες σε 15 μήνες παραγωγής